Tuesday, December 25, 2007

Εντυπώσεις απο την χρήση της υπηρεσίας Last.fm!

Λοιπόν μιας και έχω χρόνο είπα να πειραματιστώ με διάφορες υπηρεσίες που είμαι σίγουρος πολλοί απο εσάς θα ξέρετε. Ο λόγος για την υπηρεσία Last.Fm μια online εφαρμογή η οποία αναλύει το ιστορικό των μουσικών σου επιλογών (via desktp app_- απο play history τ0υ iTunes και στην συνέχεια σου προσφέρει μουσική - streamed- βάση των επιλογών σου ή σου δίνει την δυνατότητα να ψάξεις για τα αγαπημένα σου group!Παράλληλα βάση των επιλογών σου , εχει την δυνατότητα να σου προσφέρει και παρόμοια μουσική απο group τα οποία ίσως να μην γνωρίζεις!Υπάρχει integration και με την ιδέα του Music Shop δηλαδή αν θες κάτι να το αγοράσεις υπάρχει link για amazon κτλ κτλ!Η υπηρεσία σου παρέχει πληροφορίες για τους artist, στατιστικά, album info και community trend πάνω σε κάθε συγκεκριμένο κομμάτι - πόσοι το άκουσαν, πόσοι το θεωρουν αγαπημένο κτλ κτλ!

Εκει που έχει ενδιαφέρον ειναι το social ή μαλλον networking που προσφέρει! Οι χρήστες μπορουν να δικτυωθούν μεταξυ τους, να κάνουν friends και groups όπως στο facebook και να ανταλλάξουν ουσιαστικα μουσικές προτιμήσεις ή ακόμα και να δουν ποια ειναι τα trend της κοινότητας δηλαδή τι επιλέγει ο κόσμος!

Όπως και να έχει να μην σας κουράζω μάλλον τα έχετε διαβάσει ολα αυτά! Ως λάτρης της μουσικής και λάτρης των πειραματισμών με τέτοιες υπηρεσίες (έστω και αργοπορημένα) θα σας έλεγα να δοκιμάσετε την υπηρεσία - εγώ για την ώρα δεν την έχω απεγκαταστήσει ίσα ίσα εδώ και 2 μέρες ακούω αρκετή μουσική μέσα απο τις προτάσεις του Last.fm! It's fun!

Θα βρείτε το profile μου εδώ, αν θέλετε να με κάνετε add! Τα client application μπορείτε να τα κατεβάσετε απο εδώ.

Αλήθεια πόσοι απο εσάς είστε χρήστες του Last.Fm απλά..να έχω μια ένδειξη για το πόσο άργησα να παίξω μαζί της!


υγ)Το bandwidth που καταναλώνει για να stream- άρει μουσική δεν είναι και τόσο φοβερό οπότε δεν παρατήρησα ιδιαίτερη καταπόνηση στην γραμμή!

7 comments:

  1. Πολύ ενδιαφέρον έχει να ακούς την μουσική του last.fm στο itunes μέσω του iScrobbler... Όπου μπορείς να δεις, σαν playlist, και ποια είναι τα επόμενα τραγούδια που θα παίξουν και να πας κατευθείαν σε κάποιο από αυτά...

    Το αγαπημένο μου tag είναι "melodic metal"... Έχω βρει πολύ πράγμα έτσι...

    ReplyDelete
  2. Είμαι και εγώ χρήστης του last.fm και την έχω καταβρεί κατά διαστήματα. Και επειδή είναι και οι μέρες τέτοιες σε προσκάλεσα να γίνουμε friends και εκεί. :-)

    ReplyDelete
  3. Είναι πολύ ωραία υπηρεσία. Σπάνια ακούω βέβαια, αλλά όταν δε ξέρω τί να βάλω, το last.fm είναι μια χαρά.

    Πρέπει να μπαίνω σαν metalwiseone, δε θυμάμαι κιόλας :ΡΡΡ

    ReplyDelete
  4. www.deezer.com
    κάτι παράμοιο ... το ανακάλυψα μετα το post σου...

    ReplyDelete
  5. Πολύ καλό το LastFm αλλά είμαι λίγο επιφυλακτικός... Π.χ. ακούω μία δισκογραφική δουλειά του τάδε συγκροτήματος τις οποίας τα διακαιώματα τα έχει η τάδε εταιρία, και φυσικά εγώ το έχω κατεβάσει σε torrent. Ποτέ δεν ξέρεις αν κάποτε σου έλθει ένα e-mail "κύριε Πάνο ακούτε το τάδε τραγούδι, έχετε αγοράσει το cd/πληρώσει δικαιώματα;".

    Γενικώς καλό είναι να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί σε τέτοια πράγματα, ειδικά εμείς που κατεβάζουμε ολόκληρα γίγα.

    ReplyDelete
  6. Πράγματι, το last.fm είναι μια όμορφη υπηρεσία... Μιας και το www.pandora.com πλέον δεν είναι διαθέσιμο εκτός των US...
    Έχω γράψει ένα εκτενές αρθράκι για αυτό, με screenshots μάλιστα, για να πάρει κάποιος μια γεύση..
    Pandora.com: άκου μουσική που να σου αρέσει!


    Έκανα κι εγώ μια πρόσκληση ως φίλο! :) (by the way, έχουμε ίδιο επώνυμο, LOL)

    keep up + Καλή Χρονιά! :)

    ReplyDelete
  7. Αν και έχει περάσει πολύς καιρός αυτού σου του post είναι από τα πρώτα comments που ήθελα να κάνω, οπότε κατά κάποιο τρόπο οφείλω να το κάνω έστω και αργά!

    Παρόμοιες υπηρεσίες που κυκλοφορούν είναι οι:

    MusicMesh
    Musicovery

    ReplyDelete