Monday, November 19, 2007

σπαστικες διαδικασίες και ουρές!

Πραγματικά βρίσκω κάπως εκνευριστική αυτή την διαδικασία με μερικές εταιρίες και υπηρεσίες. Ενεργοποίηση web banking για την Alpha Bank! Αίτηση, μετά να πας να στηθείς σε κατάστημα για δεύτερο κωδικό - και σήμερα (είχες δίκιο συνάδελφε) πρόσεξα ότι θέλω και ειδικό stick για να παράγει κωδικούς - δηλαδή άλλη αίτηση , τηλέφωνα - και πότε να σας το φέρουμε και ιστορίες! Πω πω βαριέμαι ...δεν έχω χρόνο για τέτοια πράγματα!

Σαν το άλλο - κατάργηση τηλεφώνου με την Cosmote - εκτός απο την δήλωση για διακοπή που κάνεις με τηλέφωνο - πρέπει να πας και σε cosmote -shop να υπογράψεις την διακοπή συμβόλαιο.Σπαστικό ρε γαμώτο - δεν έχω χρόνο ρε μάγκες - δεν υπάρχει κάτι στον δρόμο μου - να πω ότι εδώ και 2 εβδομάδες λέω ότι θα πάω και δεν έχω πάει!

Εχω καλομάθει με το web-banking και τις online υπηρεσίες - προσπαθώ να μειώσω στο ελάχιστο τις επισκέψεις μου σε χώρους που έχουν ουρά! Μου την σπάει να περιμένω - δεν έχω υπομονή - δεν έχω χρόνο να περιμένω άλλους χα χα χα!

Τον τελευταίο χρόνο δεν μπορώ να κάτσω ουτε στην ουρά στο village για εισιτήριο- τζουπ online - καρτούλα στο μηχάνημα εκτύπωση!

Αυτοματισμοί κυρίες και κύριοι....έλα να βλέπω κίνηση!

7 comments:

  1. Μια χαρά είσαι trust me. Πρέπει να βιώσεις το web banking της Millennium για να καταλάβεις για τι μαλακισμένο service μιλάμε. Ούτε την Cosmote δε μπορώ να πληρώσω γμτ!!!

    ReplyDelete
  2. ρε συ πάπο... από όσο θυμάμαι:
    α. το στικάκι ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό. Καλό είναι βέβαια
    β. μπορείς να το παραγγείλεις online

    φακεν queues

    ReplyDelete
  3. Το στικάκι χρησιμεύει για να πραγματοποιείς πληρωμές και στο στέλνουν με courier αν το θες. Την επίσκεψη στην τράπεζα πάντως δεν τη γλυτώνεις. Όσο για την online αγορά εισιτηρίων: Γιατί ρε γαμώτη μου χρεώνουν €1 κερατιάτικο; Με τιμωρούν επειδή χρησιμοποιώ την υπηρεσία; Ήθελα τις προάλλες να βγάλω εισιτήρια για τον κινηματογράφο Odeon στην Κηφησιά και μου ζήταγε €1 επιπλέον! Σιγά μην τους το δώσω! Αντι να δίνουν κίνητρα για να χρησιμοποιείς online υπηρεσίες, σε χρεώνουν κι απο πάνω!

    ReplyDelete
  4. Online banking, online everything. Prin 1mish xrono allaksa trapeza. Apo Barclays PLC se smile. Smile, the internet bank, poy leei kai to tagline. Den exo noiosei pio eytyxismenh (oso afora thn trapeza). Vlepo toys tokoys na kataftanoyn kathe toso me lires oxi psoropenes. Kathe treis kai ligo m' enhmeronoyn oti... ayksanonte (!) pali (!) oi tokoi ki otan toys perno thlefono: "Good morning, Ms K..., how are you today?" kai tetoia. Vlepo toys alloys toys dystyxoys na kanoyn queue se trapezes kai toys rotao "Ma giati? Afoy yparxei h lush!" kai moy len "Den exo dikaiologia". Fovatai o kosmos n' allaksei trapeza. Einai trelo. H monh oyra poy den mporo na kano shift, einai toy Royal Po(y)st.

    ReplyDelete
  5. H Barclays πάντως έχει μακράν το καλύτερο web banking που έχω δει ποτέ σε τράπεζα. Και είναι και οι πιο εξυπηρετικοί. Μάι επίσκεψη αρκεί και μετά σου έρχονται όλα στο σπίτι σου με τη μία.

    Α και κάνουνε και μια άλλη μαγκιά. Κάθε Πέμπτη κάποια από τα καταστήματά τους είναι ανοιχτά μέχρι τις 19.00 για όσους εργάζονται και δεν έχουνε χρόνο τα πρωινά. Σεβασμός.

    ReplyDelete
  6. 1)on-line ολυμπιακή, πριν μια εβδομάδα έκλεισα εισιτήριο με πιστωτική από την ιστοσελίδα τους νομίζοντας ότι λέιτουργεί όπως η easyjet, όταν έφτασα στο γκισέ μου ξαναζήτησαν την πιστωτική την οποία εγώ δεν είχα. Τελικά πλήρωσα με μετρητά...
    2)Όπως λέει ο spikon γιατί τα σινεμά αντί να μας ανταμείβουν που κλείνουμε εισιτήρια on-line και δεν απασχολούμε τους υπαλλήλους τους, μας τιμωρούν χρεώνοντας μας παραπάνω;

    ReplyDelete
  7. Η Ολυμπιακή πριν από λίγους μήνες δεν είχε ούτε SSL πάνω από HTTP, δηλαδή ό,τι δεδομένα έστελνες μπορούσε να τα δει ο οποιοσδήποτε. Τελείως ερασιτέχνες. Το διορθώσανε αυτό;

    ReplyDelete