Saturday, November 10, 2007

Το ταλέντο, η τέχνη και η τεχνολογία!

Η σχέση μου με την τέχνη είναι συγκεκριμένη - με μία έκφανση της δηλαδή - την μουσική! Θεωρώ ότι ήμουν τυχερός αρκετά -και απέκτησα κάποιες βάσεις - το οφείλω στους γονείς μου οι οποίοι μου δώσανε και αυτή την ευκαιρία! Αλλά μέχρι εκεί! Δεν θα μπορούσα να με θεωρήσω artistic τύπο - έχω πολλά να μάθω και δεν ξέρω αν έχω χρόνο να τα μάθω. Μιας και μιλάμε για τέχνες, μία από αυτές θεωρείται και ο κινηματογράφος.Σωστά;Με το καιρό γνωρίζω ή ξέρω άτομα τα οποία ασχολούνται τόσο πολυ με αυτό - όπως πχ μπορεί να ασχοληθώ εγώ με την μουσική και την μελέτη της!

Η Κική είναι ένα από αυτά τα άτομα που μπορείς να δεις το πάθος της για τον κινηματογράφο,την καλλιτεχνική δημιουργία,καρτουνίστρια, φωτογράφος, σεναριογράφος, καλλιτεχνική ανταποκριτής...πολλές φορές όπως λένε οι τριγύρω της...μοιάζει πως όλο της το είναι- βρίσκεται γύρω από αυτό! Τα τελευταία χρόνια (είναι μικρή άλλωστε) έχει ξεκινήσει το δικό της ταξίδι στον μαγευτικό κόσμο της τεχνολογίας.

Όταν παρήγγειλα από ένα οnline shop την φωτογραφική μηχανή που έχει στα χέρια της, ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι μετά από καιρό θα ξεκινούσε την καλλιτεχνική παραγωγή - τους πειραματισμούς κτλ κτλ! Όταν με ρώτησε, περι podcast ήμουν και πάλι σίγουρος ότι μέσα της ένιωθε πως ήταν κοντά στο να πραγματοποιήσει ένα από τα όνειρα της..να νιώσει σαν ραδιοφωνικός παραγωγός - και το έκανε - και το συνεχίζει επίμονα - ΚΑΙ χαίρομαι ιδιαίτερα που μπόρεσα να την βοηθήσω.

Ως geek , πολλές φορές αδυνατώ να κατανοήσω τους καλλιτέχνες - φαίνεται ότι το μυαλό μου έχει πια συγκεκριμένα πράγματα και εικόνες να αντιδρά - εξάλλου η τέχνη σε κάθε της μορφή έχει 10000 τρόπους να σε εντυπωσιάζει! Παρόλα αυτά πάντα μου αρέσει να παρατηρώ πως τώρα πια η τεχνολογία μας δίνει την δυνατότητα να πάρουμε όλο αυτο το πάθος που έχουμε για κάτι και να το μετουσιώσουμε σε δημιουργία - σε κάτι το οποίο μπορεί να συνεπάρει και άλλους - μπορεί να το μεταφράσει σε μια γλώσσα κατανοητή για ...διαφορετικά μυαλά! Η τεχνολογία είναι το εργαλείο για κάθε ανήσυχο πνεύμα - για να εκφραστεί, να δημιουργήσει.

Λυπάμαι που ο μέσος Έλληνας είναι τεχνολογικά ,πολιτισμικά και καλλιτεχνικά αμόρφωτος.Δεν μπορώ άλλο την λαική κουλτούρα του κάθε boring μαλάκα - πραγματικά σας ομολορώ ότι με κουράζει- δεν έχει ουτε πια πλάκα).

Φυσικά στο κομμάτι του πολιτισμικά δεν θα μπορούσα να εξαιρέσω τον εαυτό μου - σίγουρα θα μπορούσα να έχω μια καλύτερη σχέση με όλα αυτά - ίσως σε πιο νεαρές ηλικίες - τώρα πια ο χρόνος είναι λίγοστός.

Χαίρομαι να βλέπω λοιπόν παραδείγματα, ανθρώπων που συνδιάζουμε την καλλιτεχνική τους φλέβα..μαζί με τις τεχνολογικές τους αναζητήσεις. Θεωρώ χρέος μου ως άνθρωπος της τεχνολογίας - να βοηθώ και εγώ με τον τρόπο μου,όσο μπορώ τέτοιους ανθρώπους, γιατί μετά θα κερδίσω και εγω απο την πνευματική τους δημιουργία.

Η Κική πριν μερικές εβδομάδες χάθηκε για λίγο στον κόσμο του κινηματογράφου, με την φωτογραφική της μηχανή και το laptop μετά απο λίγο καιρό - θέλησε να φτιάξει κάτι για να μοιραστεί την εμπειρία της - να μεταφέρει το κλίμα ..μιας νύχτας πρεμιέρας! Ξέρεις κάτι μου άρεσε..και ίσως του χρόνου να το σκεφτώ να πάω και εγώ έτσι για να πάρω μια γεύση - να δω αν είναι έτσι όπως το περιέγραψε. Και αν ρωτήσεις...μα δεν περιέγραψε κάτι - αυτό είναι τέχνη. Σου δίνει τα ερεθίσματα και εσυ βάζεις το μυαλό σου να αλωνίσει!




Οι οπαδοί του κινηματογράφου, μπορείτε να την βρείτε και εδώ...στο podcast της!

4 comments:

  1. Αλλη μια τρανή απόδειξη οτι πισω απο ενα μεγαλο καλλιτεχνη βρισκεται ενα μεγαλος συγγενής!(χαχχαα)TC VIDEO!

    ReplyDelete
  2. Ρεεε...πωωωπωω..κοίτα τώρα τι έκανες..με συγκίνησες..lo-li got moved! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ ΠΑΑΑΡΑΑ ΠΟΛΥΥΥ:-D (Δεν περίμενα να σου/σας αρέσει τόσο πολυ΄η αλήθεια είναι!)

    Κωστάκη επίσης merci beaucououououp;-*

    ReplyDelete