Saturday, November 17, 2007

γαρύφαλλα...μπόμπες..μπουζούκια και τεχνολογια!

Δεν έχω διάθεση να ξεκινήσω ακόμα έναν ιερό πόλεμο - με την φιλικά προσκείμενη λαϊκή συνομοταξία της μπουζουκερί! Εξάλλου χθες ήταν προφανές ότι το ουίσκι μας ενώνει όλους - εξισώνει και διαλύει τις μουσικές και πολιτισμικές προτιμήσεις του καθένα - αλλοιώνει την πραγματικότητα - ομορφαίνει τις γυναίκες στο σκοτάδι (χα χα χα) - παίζει με το μυαλό σου και άλλα πολλά! Επίσης σου χαρίζει και στιγμές πονοκεφάλου το επόμενο πρωί!!

Μια βραδιά που σίγουρα στα πλάνα ήταν για κάτι πιο ήρεμο - κατέληξε με μένα κάποια πρωινή ώρα μέσα σε ένα ταξί να προσπαθώ να εξηγήσω που μένω - ενώ αποκτούσα την αίσθηση ότι ο οδηγός ήταν στο Enterprise και ειχε δοθεί εντολή στον Mr Sulu ...για maximum warp speed. Πρόσεχε δικέ μου τον αστερισμό στα 500 μέτρα (γνωστό σημείο στην Ιερα Οδο που ο καθένας με το αμάξι του μπορεί να αποκτήσει την αίσθηση του κενού αέρος - έλα ξέρεις).Συγκεντρώθηκα αρκετά και κατάφερα να πω που μένω - το ουίσκι είχε εξαπλωθεί σαν ιος το νευρικό μου σύστημα - είχε φάει ολη την διαθέσιμη μνήμη - και ήμουν σαν ένα PC με Windows που έχει 10 ΜΒ διαθέσιμη RAM και με κάτι γίγα page file το οποίο - σκίζει στην προσπέλαση πάνω κάτω για να κάνει swap πληροφορίες!

Ξεκινήσαμε με φαγητό στο Pica Pica (αν θυμάμαι καλά). Δεν είχα ξαναπάει για να πω την αλήθεια! Ωραίος χώρος, καλό το service με άλλα λόγια γρήγορο σερβίρισμα, ευγένεια και καλή διάθεση απο το προσωπικό, κάτι το οποίο εκτιμώ πάντα σε ένα μαγαζί. Τώρα οσο αναφορά το φαγητό- οκ είναι και θέμα γούστου - προσωπικά θεωρώ ότι η ισπανική κουζίνα είναι ένα ψέμα (ομελέτες και ρύζι) - όπως οι Πέμπτες , το Βελγιο και ο άγιος Βασίλης - δεν υπάρχει - οπότε δεν θα σχολιάσω και τίποτα το ιδιαίτερο. Οκ το hamon de..κάτι (δεν ειχε iberico) μαζί με κόκκινο κρασί είναι καλός συνδιασμός! Αυτό που δεν βρήκα τόσο καλό ήταν οι τιμές - νομίζω ότι μπορούν λίγο να χαλαρώσουν - τις βρήκα υπερβολικές!

Μετά βόλτα στου Ψυρρή, το οποίο νομίζει δείχνει σημάδια κόπωσης στα μαγαζιά! Είναι φανερό πια. Θυμάμαι πριν χρόνια που βολτάραμε πιο τακτικά - γινόταν ο χαμός τώρα τα club της περιοχής σε ώρα αιχμής βαράνε μύγες..εκτός και αν πέσαμε στην περίπτωση, μάλλον το Γκάζι κερδίζει πόντους.

Οπότε την λύση ήρθαν να δώσουν τα δυτικά προάστια..West Side και έτσι κουφαλίτσες..αν και τυπικά αν δεν περάσεις το ποτάμι είσαι φλώρος - χα χα χα - έλα πλάκα κάνω!

Βρεθήκαμε στα γρήγορα στην Sillicon Valley της λαικουριάς - στο λίκνο της πόζας του Cayenne, του έξω βυζί και μπούτι, του λαμέ, γκάζι - λαϊκό side (όχι στο άλλο - to gay trendy friendly (ΓΤΠ) που τα παιδάκια χαίρονται να πίνουν ποτάκι στο πεζοδρόμιο-και νομίζουν ότι είναι cool ).Εξαίρεση στην περιοχή Οι 45 μοίρες, που είναι εδώ και χρόνια πια στέκι, και πολυ decent place +ροκαδικο.Όλα τα άλλα για γέλια!

Η παρέα είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε μια τέτοια διαδικασία - και η διάθεση που θα έχεις ουσιαστικά προέρχεται από την παρέα. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν με τα ίδια πρόσωπα πριν μερικά χρόνια καταλήξαμε σε μπουζούκια - ήταν επίσημα λοιπόν το λαϊκό ραντεβού- γιατί σε νορμάλ καταστάσεις για μένα- δεν μπαίνω καν στην διαδικασία, απλά its not my style!

Πάμε λοιπόν , γεια σας , γεια σας...τρραπεζακι έχουμε ; Έχουμε αλλά πίσω. Δεν γαμείς πίσω - ζαλίζομαι ήδη άμα χάσω και καμία λεπτομέρεια στο μπουτι της τραγουδιάρας δεν έγινε και τίποτα! Είσοδος!

Fuck....τιγκα- δεν ξέρω αλλά μάλλον επειδή δεν είμαι του sport - ένιωσα ότι έμπαινα σε ένα νεο κόσμο! Τιγκα - σκέφτομαι - στις πίστες αναστενάζει η Ελλάδα ...και συνεχίζω να έχω το ύφος του wow dude...πρέπει να κατάπια το blue pill αντι για το red!

Τέρμα θεού - αλλά είπαμε υπάρχει καλή διάθεση! Ουίσκι καταφθάνει - STOP. Εκεί σταματάει το μυαλό! Μετά απο 1-2 ποτηράκια (βάλε και ότι είχαμε πιει πριν). Setup of μπουζουκι mode has been completed..please restart your brain ..and welcome to our world!

Κατα την ταπεινή μου άποψη - τα μπουζούκια δεν υπάρχουν..μάλλον όχι - λάθος - υπάρχουν γιατί αν δεν υπήρχαν θα euro από το πορτοφόλι μου θα ήταν στην θέση τους. Ας το πάρουμε διαφορετικά - η διασκέδαση στα μπουζούκια δεν υπάρχει είναι ένα ψέμα σαν τον Αγιο Βασίλη.

Διασκέδαση στα μπουζούκια σημαίνει - μια παραίσθηση που σου δημιουργεί το ουίσκι σε συνδυασμό με την ανάγκη σου να βγάλεις τα εσώψυχα σου - φορώντας το πιο λαμπερό κουστούμι - στο κοινό - στην διπλανή σου - στην σύντροφο σου ή σε αυτή την ξανθιά που σε κοιτάει επίμονα απέναντι - καθώς οι τραγουδιάρες μαζί με λόχο κυριολεκτικά από λουλουδουδες , ντύνουν μουσικά και αισθητικά την παραίσθηση σου.

Σκέφτομαι ότι μάλλον είμαι λίγο άδικος με όλους αυτούς που πραγματικά αρέσκονται στην συγκεκριμένη μουσική - όπως πχ ένιωσα εξαιρετικά στο live των Tool ,των Metallica έτσι και αυτοί ...ακούγοντας και βλέποντας τους καλλιτέχνες της ελληνικής πραγματικότητας - φτιάχνονται. Πράγματι είμαι, οπότε ζητάω συγνώμη- σκοπός δεν είναι να ξεκινήσουμε ιερό πόλεμο - απλά χιουμιριστικά να καταγράψω τις σκέψεις μου - κατά μια έννοια blogg-αρω συνέχεια - ακόμα και στα μπουζουκια! χα χα!

Τεσπα, κάτσε να καταθέσω και μερικές πληροφορίες για τους λάτρεις τους είδους! Για τα δικα μου γούστα βρήκα το δίδυμο Κουρκουλη - Θεοδωρίδου μέτριο - κομμάτια φωνές - ενέργεια. Προς μεγάλη μου έκπληξη η Κοκκίνου ...ήταν αυτή που έφερε μάλλον το μαγαζί σε κατάσταση κεφιού! Να παρατηρήσω εδώ , ως αγοράκι ότι η γυναίκα είναι με διαφορά στήθους ..καλύτερη χα χα χα χα!

Α είμαι και τυχερός. Πρώτο τραπέζι ήταν ο Γονίδης.ΝΑΙ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ - ωπα κάτσε να ρουφήξω την μύτη μου. Ο οποίος είπε guest - 3,4 τραγούδια! Εκεί εξισώθηκα 100% με τον πολιτισμό του μπουζουκιου...2,30 και εγώ περιμεεεεεεενω..... χα χα χα!

Να μην ξεχάσω να υμνήσω το ύφος τους κλασικού θαμώνα! Μπλαζέ υφος, κοντό ποτήρι με ουίσκι στο χέρι - μαλλί ζελεδιασμένο, κοιτάει το άπειρο - καθώς η τραγουδιάρα....κάνει ένα ακουστικό flash back σε παλιές αγάπες.Αχχχ..πουτανα κοινωνία. ντερτι..βαι βαι βαι (που λεει και ένας συνάδελφος). Ναι, γι'αυτό ερχόμαστε - τα μπουζούκια είναι ένα τοπικό facebook - ψάχνουμε, κοιτάμε - παρατηρούμε εκφραζόμαστε - για 3-4 ώρες, γελάμε.

Δεν κατάλαβα επίσης γιατί χθες λέγαμε οι τραγουδιστές χρόνια πολλά......δεν ξέρω αλλά θυμόμουν την ελληνοφρένεια και τον τσολιά και φώναζα..Πολυτεχνείο..πολυτεχνείο..ΣΚΑΙ ΣΚΑΙ ΣΚΑΙ!

Κάποια στιγμή μια λουλουδού μου λέει- καλά δεν σου άρεσε το κομμάτι;

Όχι, ξέρεις είναι νέος δίσκος και δεν τον έχω πάρει ακόμα - για την ώρα κόβω τις φλέβες μου με τους προηγούμενους.

Γελάει.ΑΑΑ...Δώσε μου ενα γαρυφαλάκι να πετάξω στην ξανθιά απέναντι by the way! Πόσο έχει; 15 euro. Dudeeeee.... και μετά με κατηγορείται ότι παίρνω Mac...ένα γαρυφαλλο σε μια γκόμενα θέλω να ρίξω και μου κοστίζει 15 euro..που πάει αυτός ο κόσμος...την άλλη φορά θα φέρω Τηλέμαχους από το σπίτι ( χα χα χα χα χα).

Με αυτά και αυτά..και ουίσκι πέρασε η βραδιά με την παρέα καλών φίλων - γιατι χωρίς αυτούς το περιβάλλον δεν το σηκώνω. Ραντεβού ξανά στις πίστες σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου - σε 3 χρόνια. Είμαι λάτρης δεν μπορείς να πεις!

ελπίζω να βρήκες το post αυτό διασκεδαστικό - ευχαριστώ για τον χρόνο σου.ωπαααααααααα!

10 comments:

  1. Όχι, ξέρεις είναι νέος δίσκος και δεν τον έχω πάρει ακόμα - για την ώρα κόβω τις φλέβες μου με τους προηγούμενους.

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΛΟΛ και για τους τηλέμαχους από το σπίτι. Αν λειτουργούσε το QuickTime στο γαμω Μάκιντος που έχω, θα σου ανέβαζα σχετικό βιντεάκι αλλά αντί να αγοράζω κανα λαμέ σαν όλες τις αξιοπρεπείς ξανθές γκόμενες, θέλω hitech μηχανήματα.

    Ελπίζω να το έριξες το γαρύφαλλο. ;-(

    ReplyDelete
  2. Φυσικά το smilie είναι ;-)

    ReplyDelete
  3. Στο Pica pica πρέπει να πιεις σαγκρία!!! Γ@μάει!

    Επισης γαμεί αυτό με το Βέλγιο, δεν το ήξερα! :)

    Τώρα για τα μπουζούκια τα είπες όλα! Όπως το πες αυτά τα μέρη χρειάζονται καλή παρέα απαραίτητα!

    ReplyDelete
  4. @αθήναιος
    ναι το έριξα - με το quick σου έχω στείλει email - let me know!

    @dimitris
    frikipedia ολε! Τσακ Νόρις και ετσι

    ReplyDelete
  5. Χαχ! Μου άρεσε η περιγραφή του hoxton.

    ReplyDelete
  6. " όχι στο άλλο - to gay trendy friendly (ΓΤΠ) που τα παιδάκια χαίρονται να πίνουν ποτάκι στο πεζοδρόμιο-και νομίζουν ότι είναι cool "

    Αφού σε χαλάει τόσο πολύ το Hoxton, γιατί πας? Για την χαρά του να κράζεις? Αν θέλεις κυριλέ πράγματα υπάρχει το Κεφαλάρι, το Κολωνάκι η Πολιτεία και η λίστα είναι μεγάλη. Και σε σχέση με το Μπουρνάζι, μπορώ να πω πως το Γκάζι είναι μια χαρούλα. Πάντως, δεν χρείαζεται να καταπιέζεσαι! Περι ορέξεως...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. ειμαι cult τυπος....Μπουρνάζι και έτσι...για να μην ξεχνάω τις ρίζες μου!

    Τα βορεια ειναι για φλώρους....

    ReplyDelete
  9. Χα τρομερή περιγραφή!! Έτσι μια παραίσθηση όλα ανάμεσα σε ποτά,τσιγάρα,λουλουδια και γυναίκες που τα χουν όλα έξω!
    Απαραίτητα καλή παρέα για χαβαλέ και πολύ ποτό!!
    Πως τα καταφέρνουν όμως τα άτιμα να κάνουν την βραδιά σου να τη θυμάσαι για καιρό? :-)

    ReplyDelete
  10. Μία φορά είχα πάει μπουζούκια και είχα σκάσει 70 ευρώ (πόνεσε!!). Αν είναι δυνατόν.

    ReplyDelete