Saturday, November 10, 2007

Περιπέτειες μιας νοικοκυράς!

Ο φυσικός μου κόσμος είναι τα σκοτεινά δωμάτια με φωτεινές οθόνες - όμορφα μηχανήματα - πληκτρολόγια που ηχούν στα αυτιά σου ως χαρμόσυνες μελωδίες - gadget που με το πάτημα ενός κουμπιού παίρνουν ζωή, καλώδια φωτάκια να αναβοσβήνουν! Εκεί υπάρχω...

Παρολα αυτά- μόνο στα όνειρα - γιατί η πραγματική ζωή έχει και άλλα - φυσικά φυσικά - και καλά κάνει! Τον τελευταίο καιρό για μένα έχει και το ρόλο της νοικοκυράς! Οκ no problem!

Παρόλα αυτά there is a problem, όταν ο Γαμώ αέρας σήμερα αποφάσισε ότι εκτός απο τα πλυντήρια, και το σίδερο που έχω (γιατί θέλω να πάω καθαρός και ωραίος στην δουλειά την Δευτέρα) πρέπει να πάρω σκούπα φαράσι και να πολεμήσω στον στίβο μάχης (κυριολεκτικά) που είχε δημιουργήσει για μένα χωρίς εμένα - αφού έριξε όλες τις γλάστρες. Τις γλάστρες που επιμελώς φρόντισα να είναι όλες ποτισμένες - γιατί δεν έχω καμία όρεξη να δεχθώ μετά απο εβδομάδες μουρμούρα από το management της εταιρίας - εε λάθος σπιτιού - για το γεγονός ότι δεν προσέχω τους Τηλέμαχους! Χα χα θα έλεγα λοιπόν ότι σήμερα ήταν η εκδίκηση του Τηλέμαχου!Σκούπα, φαράσι χώμα - αέρας που στο έδινε στο στόμα! ωωω θεοί της τεχνολογίας βγάλτε με απο αυτό το μαρτύριο..

Αφού ως geek είχα φροντίσει να θρέψω την τεχνολογική μου καταναλωτική μανία - μετά ήταν η ώρα και για τα ψώνια της εβδομάδας! Ω ναι..μπορεί να πει κάποιος στις γυναίκες οδηγούς ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΑ SUV - ότι στο parking των μεγάλο-καταστημάτων υπάρχουν οδηγίες για το πως θα κινηθείς,υπάρχει σήμανση. Εκεί που στρίβεις στο διάδρομο για να βρεις να παρκάρεις τζουπ - η θείτσα με το Leopard2HEL, που πας..γαμώ..και στο χωριό σου είχες LEOPARD και πήγαινες ανάποδα στην δημοσιά...στο δρόμο για την στάνη; Άει στα διάλα δηλαδή!

Στο ταμείο- η κουρασμένη υπάλληλος η οποία προφανέστατα τα είχε δει όλα - δεν απάντησε στο ευγενικό - για εξευμενίσω τα κακά πνεύματα - καλημέρα σας! Οι διαθέσεις φάνηκα από το πρώτο λεπτό όταν κυριολεκτικά πέταγε τα πράγματα με δύναμη στο τέλος του ταμείου!Yeeey..ρίξε και άλλα ρίξε και άλλα- με πιο πολύ δύναμη - αν συνεχίσεις λίγο ακόμα θα έρθω πάνω απο το ταμείο και θα τραγουδήσω ευαίσθητα το τελευταίο χιτάκι από MachineHead ειδικά για σένα..ΟΥΥΥΓΓΓΓΓΚ!

Αλλά μετα την ταραχή στο ταμείο - σκηνοθετικά θα έβαζα μουσική για ερωτευμένους! Μελαχρινή, ψηλή - με καμπύλες (το σωστό το θηλυκό έχει καμπύλες ΤΕΛΟΣ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!)...γεία σας...θέλετε να δοκιμάσετε το νέο βούτηρο της Μινέρβα..είναι για χαμηλή χοληστερίνη! Μωρόόό μου...πια Μινέρβα, δώσε μου το τηλέφωνο σου γιατί εσύ δεν μου ανεβάζεις την χοληστερίνη αλλά - άλλα πράγματα - είπα από μέσα μου!

Ρε τι τραβάμε και εμείς οι αγαπησιάρες νοικοκυρές! Θα ξαναπάω και το άλλο ΣΚ να ζητήσω για τα νέα προϊόντα της Μινερβα! χα χα χα!

1 comment:

  1. Βρε τον αγαπητό!! Αν μου λέγανε ότι θα διαβάσω σε σένα για φαράσια και ποτίσματα, δε θα το πίστευα...
    By the way, αυτό που λες για τα τσόκαρα με τα SUV... Συμπτωματικά, έχω σχετικό post.
    ...Μέρες :)

    ReplyDelete