Thursday, October 11, 2007

Runtime Exception

Δεν αντέχω με τους μαλάκες τους έλληνες τους οδηγούς κάθε φορά που πιάνω το τιμόνι - πετάω ΜΟΝΟ rutime Exception μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Προτιμώ να μην οδηγώ - προτιμώ τα λεώ το μετρό - γενικά δεν μπορώ να ασχολούμαι με βλάκες - και πριν μισή ώρα με...καμπόσους....ζουμπάδες!

ps(γαμημένε κανόνισε να μην σε πετύχω στο Χαιδάρι μα την Java....θα σου σπάσω τα πόδια γιατι με εκνεύρισες).

Κεντρικός Χαιδαρίου στο ύψος του χελιώτη, στρίβω αριστερά! Μπροστά ο μαλάκας πίσω εγώ! Με το ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ Ο ΘΕΟΣ (εγώ μισο μέτρο πίσω) ξαφνικά πάνω στην στροφή - ΑΛΑΡΜ και κοκαλώνει για να αφήσει την μπούλα του! Σταματάω μερικά εκατοστά απο τον προφυλακτήρα του, το ίδιο και ο άλλος πίσω μου - αφού γλιτώσαμε το τραινάκι πάλι καλά! Κορνάρω και αρχίζω τις ευχές - γενικά ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ήρεμος - έχω αυτό το καλό!

ο ζουμπάς έχει όρεξη για συζήτηση και εγώ το μόνο που πιστεύω ότι του αξίζει - γιατί έκανε εγκληματική οδηγική κίνηση είναι να του ευχηθώ για αυτόν, όλο του το σόι για τα επόμενα 20 χρόνια! Στην αρχή σημάδια πολιτισμού!

Συγνώμη πρέπει να κορνάρεις; (με ύφος και καλά είμαι πολιτισμένος καράβλαχος)..
ΑΠΑΝΤΗΣΗ (δες με πόση ευγένια μιλάω)!
- ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ...ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΝΗ ΣΟΥ..ΒΛΑΧΕ - ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΦΑΝΑΡΙ!

συνεχίζει επιθετικά! Τι με είπες μαλάκα, γιατι δεν μπορώ να παρκάρω..ενώ ελαφρά κεκεδίζει! (ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ);

Και κάνει ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ χα χα χα! Και καλά με έθιξες μεγάλε ...και απλώνει το χέρι του να ανοίξει την πόρτα!

- ΚΑΥΛΑ ...όπως είμαι με την φόρμα απο το Judo , μόλις γύριζα και απο προπόνηση...περιμένω να δώ την πόρτα να ανοίγει..αλλά ξαφνικά κολλάει και καλά στην ζώνη!Ώπα μεγάλε πρόσεχε τον οχετό τεστοστερόνης γιατί...πετάγεται μέχρι και απο το ψυγείο της μαλακίας που οδηγάς!

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕΣ ΖΟΥΜΠΑ..που φαινόταν μόνο το κεφάλι σου απο το γαμημένο λαικό του-ό-τα σου..γιατί σίγουρα α) θα σου έσπαγα το κεφάλι - β) θα τρέχαμε στο τμήμα!

Αλλά που θα πάει θα σε πετύχω και έξω απο το αμάξι....να δω αν θα μπλέξεις με την ζώνη πάλι η τις μαγνητικές κλειδαριές!

Δεν γίνεται αυτή η χώρα δεν θα αλλάξει με ευγένιες - κάτι πρέπει αν γίνει - να πλακωθούμε στο ξύλο - δεν αντέχω. Γιατί καμία αδερφή ΑΝ κάνει λάθος στο δρόμο δεν βγαίνει να πεί ΣΥΓΝΩΜΗ..βρίσε με έχεις χίλια δίκια σφάλμα..ΕΚΕΙ ο κάθε φλώρος να το πάιξει γαμάω!

Ρε πούστη έπρεπε να βγείς......


5 comments:

  1. Καλά ναι, οι νεοέλληνες οδηγοί είναι όλα τα λεφτά. Χωρίς πλάκα μόνο στην Τυνησία (και στην Ιταλία) έχω δει να οδηγούνε έτσι. Τελικά μόνο στα χαρτιά είμαστε Ευρώπη.

    ReplyDelete
  2. Φοβερό post, ακόμα καλύτερο tag!

    ReplyDelete
  3. Papο παιδί μου είσαι καλά;..έλα ηρέμησε..περάσανε όλα..ας κάνουμε τον κύκλο του Ομ..οοομ...χαχαχαχα:-Ρ

    ReplyDelete
  4. ... τυχεράκια
    -που μπορείς και παίρνεις το λεωφορείο
    -που δεν έχεις ακόμη παιδιά να τρεχεις το πρωί στο σχολείο
    -που δεν τα τρεχεις στο φροντιστήριο
    -που δεν τα πας για σπόρ

    οπότε δεν συναντάς τέτοιους τύπους που περιγράφεις ΟΛΗ ΜΕΡΑ!!!
    ... σε ζηλεύω!!! (η ζήλεια αυτή είναι επι πλέον αυτής για το iphone!!!)
    Axaxa!

    ReplyDelete
  5. Παρη

    Τέτοιες εμπειρίες με βοήθησαν να πάρω την απόφαση πρίν από 10 χρόνια να φύγω για το εξωτερικό. Αφού βέβαια είχα φτάσει να πιαστώ στα χέρια δυο φορές. Σε καταλαβαίνω!!! Το μόνο που μορείς να κάνεις είναι να βάλεις το iPhone τέρμα και να μην καταλαβαινεις τίποτα...

    ReplyDelete