Saturday, October 20, 2007

nope..still iphoneless :(

Νομίζω ότι τώρα το μετάνιωσα την μ@λακια που έκανα και ουσιαστικα έβγαλα άχρηστο το module του τηλεφώνου στο iPhone!Ότι και να δοκίμασα δεν παίζει και τώρα έχω κολλήσει με το γαμημένο IMEI στο 04499xxxx το οποίο σημαίνει ότι είμαι σε lock down mode! 

να παραθέσω το ιστορικό.

1. iphone 1.0.2 VIRGIN unlocked - jailbreaked (moden version 3.x) και activated με AnySim
2. πάω κάνω update σε 1.1.1 ολα καλά..και πάω να χρησιμοποιήσω το latest anySim ..τζουπ
3. to anySim μου κλειδώνει το modem, γράφει το lock down ΙΜΕΙ και εκεί τελειώνουν ολα!
4. Αγοράζω 60 δολλάρια άδεια απο το iPhoneSimFRee που ειναι και αυτο που θα έπρεπε να ειχα κανει εξαρχής - υποτίθεται ότι ειναι απο τους πιο σωστούς τρόπους να το σπάσεις και να τελειώνει η ιστορία! Αλλά το κακό ειναι οτι το για να χρησιμοποιήσω το iPhoeSimFree πρέπει το τηλ μου όταν μιλάει με τους remote server τους να κάνει report το δικό του IMEI, και όχι το lock down..αυτο δεν γίνεται οπότε και τα λεφτά μου χαμένα και το τηλέφωνο νεκρό.
Ηδη μετά απο ψάξιμο είδα και άλλα θύματα με το ιδιο πρόβλημα. Δεν ξέρω δεν μπορώ να σας πω αν εχετε virgin iphone αν θα δουλέψει το IPSF ..ίσως ναι αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να είμαι σίγουρος έχω μια μικρή απαισιοδοξία μιας και ακόμα ο client τους ειναι 1.6. rc version!

5. Έχω βαρεθεί να διαβάζω το guide για να κάνω re-virgin , παρόλα αυτά επειδή κάηκα μια φορά ήδη - σκέφτομαι το κάνω ή δεν το κάνω - κα αν αποτύχει το flasharisma στο modem τότε είναι που θα έχουν τελείωσει ολα.Νομίζω ότι δεν θα το κάνω.

Ωραία και η λύση.

1. worst case αν δεν βγει σύντομα κάτι που να τα διορθώνει ολα μου μένει ipod touch - το οποιο φυσικά εύχομαι να μην γίνει
2. με ενημέρωσαν για κάποιο/ους με τους οποίους μίλησα και λένε ότι μπορουν να το διορθώσουν - υποθέτω θα κάνουν baseband φλασαρισμα -κάτι high risky για να το κάνω μόνος μου, μου έχουν σπάσει ηδη τα νευρα με τις κονσολες και το αργό ssh στο iphone. Οπότε αν δεν βγει κάτι πιο ευκολο και σταθερό για virginity στο base band θα το κάνω out source το task.

γενικά, οσοι απο εσάς τρώγεστε σας συμβουλεύω να μην κάνετε τίποτα - καλύτερα 1.0.2 iphone παρά ipod touch! Επίσης μην ακούτε κανένα που λέει ναι ναι δουλεύει ναι ναι εγώ το έκανα - τις πιο πολλές φορές είναι θέμα τύχης και αρκετοί δεν ειναι 100% , μπορείς να ακουσεις και να διαβάσεις ότι μαλακία θέλεις!

Φάγαμε ήττα..το iphone γυρίζει στο κουτί του...πω πω ξενέρωσα τωρα!


15 comments:

  1. Πω... σφίχτηκε η καρδιά μου...

    ReplyDelete
  2. μη το βάζεις κάτω
    σε καταλαβαίνω παραπάνω
    από ότι εσύ τον εαυτό σου !!!!
    συμπαράσταση!

    ReplyDelete
  3. sooner or later θα ξαναγεννηθει (πολύ αισιόδοξος είμαι;)

    ReplyDelete
  4. Για κάτι τέτοιες στιγμές βγάλανε το "αμαρτίες γονέων (μαμά Apple) παιδεύουσι τέκνα"!!!

    Νομίζω ότι μαζί με το WeWantAppleGreece πρέπει να γίνει κι ένα WeWantUnlockedIPhone!!!

    ReplyDelete
  5. ευχαριστώ για την συμπαράσταση χεχεχ!

    βασικα το λάθος ήταν δικό μου! εννοω τα ηθελα και τα έπαθα..απλά πραγματικά ως geek σπάστηκα που το πολύτιμο παιχνίδι μου..εχει βγει μισο άχρηστο!

    ReplyDelete
  6. don't worry pappo εδω η Samsung αναστηθηκε δεν θα αναστηθει το iphone...

    προσφατα αναστηθηκε μια Samsung TFT η οποια νομιζα οτι δεν αντεξε το κλιμα της Β.Ελλαδας και τωρα παιζει μια χαρα στο SFF..have faith in tech..για ολα αυτα το NOKIA λολ

    ReplyDelete
  7. εντάξει κανένα πρόβλημα..όλες οι πλάκες δεκτές..εξάλλου και εγώ κάνω σε άλλους τέτοιες..οπότε...hit me!

    :D

    ReplyDelete
  8. Πωπω ξενέρωσα ειλικρινά. Νόμιζα ότι θα σωνόταν η κατάσταση με το IPSF.
    Αργά ή γρήγορα πάντως θα βρεθεί λύση. Είναι πολλοί αυτοί με τα bricked iphones.

    Συμπαράσταση :(

    ReplyDelete
  9. vtsib δεν ξέρω το δικο σου αν θα έρθει unlocked! Όπως και να εχει χωρίς να θέλω να σου δώσω ψεύτικες ελπίδες νομίζω ότι αν ειναι virgin τότε δεν θα έχεις κάποιο prob!

    εγώ μάλλον έκανα κακή αλληλουχία απο βήματα και εργαλεια!

    ReplyDelete
  10. Respect που δοκίμασες και έκανες αυτό που κάθε μηχανικός που σέβεται τον εαυτό του κάνει. Δοκιμάζει, πειραματίζεται και ενδεχομένως καμμιά φορά καταστρέφει.

    Απαράδεκτος γιατί παραβίασες τους δύο κανόνες του μηχανικού:
    1) Ότι δουλεύει δεν το πειράζουμε και 2) δεν παραβαίνουμε τον κανόνα #1

    ReplyDelete
  11. Το δικό μου έρχεται sealed και μάλιστα 99% θα έχει την 1.0.2 έκδοση. Θα το παραλάβω τη Δευτέρα τελικά και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα χρησιμοποιήσω, αν δηλαδή θα πάω σε unlock για το 1.0.2 ή θα κάνω από την αρχή update έτσι ώστε να έχω virgin 1.1.1 και μετά να προχωρήσω στο καινούργιο anysim. Είμαι πάντως πιο κοντά στο νέο anysim παρά στο IPSF, μιας και fan της opensource κοινότητας. Δεν ξέρω, είμαι 2 μέρες μπροστά στην οθόνη διαβάζοντας για αυτά τα κέρατα και ακόμα δεν μπορώ να αποφασίσω...

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Μωρε καλα κανω και περιμενω την Γαλλικη εκδοση του Iphone που θα ειναι ξεκλειδωτο κανονικα και με τον νομο.

    ReplyDelete