Saturday, October 20, 2007

Επαναφορά iphone - FUCK YEAH - iPhoned again

Cosmix: αυτά τα βήματα τα έχεις δει;
εγώ: ναι τα έχω δει, αλλά ρε φίλε φοβάμαι να flash- άρω το baseband!
Cosmix: Σιγά....
εγώ: λες;
Cosmix: ναι ρε papo

Χρειάστηκαν 20 λεπτα - και σε ένα σημείο με έπιασε κρυος ιδρώτας πάνω από το terminal καθώς περίμενα το baseband module να δώσει σημάδια ζωής! Λοιπόν δεν κατάφερα να βγάλω άκρη με το iPhoneSimFree, εχασα 40 euro δεν ξέρω αν θα φανεί χρήσιμο μετά -η θα προσπαθήσω με άλλο τρόπο να ξαναπάω σε 1.1.1 με νεο firmware. Για την ώρα ήθελα το Jesus Phone online!

Παμε, ακολούθησα τα 17 πρώτα βήματα που μπορείτε να βρείτε όλοι εδώ! Η κατάστραση μου ήταν η εξής, ειχα κλειδωθεί σε νέο firmware mode και με IMEI σε lockdown κατάσταση. Ειχα 2 λύσεις να προσπαθήσω να κάνω revirgin το baseband μου είτε να επαναφέρω το baseband στο προηγουμενο firmware που τα γνωστά σπαστήρια αποδεδειγμένα λειτουργουν! Μετά τις μαλακίες χθες φοβόμουν και το revirgin και το basebad flash-άρισμα! Τεσπα με λίγο ψυχολογική υποστήριξη ..είπα να το κάνω - αυτή η συσκευή μου κόστισε ακριβά και δεν ήθελα καν να σκέφτομαι ότι θα έψηνα το modem του iphone!

Παρατηρήσεις για την διαδικασία του μάγκα στο άρθρο!

1) Κάνεις ότι ακριβώς σου λέει μέχρι το βήμα 17!
2) Έχει link σε ένα archive με τα αρχεια του παλιου flash και διάφορα άλλα εργαλεία, κατά την διάρκεια των βημάτων κόλλησα με το εργαλείο που έσβηνε το firmware. Google- αρα εκείνη την στιγμή το αρχειάκι και παρατήρησα και άλλους που ειχαν το ιδιο πρόβλημα τελικά μέσα σε 30 δευτερόλεπτα κατέληξα στην νέα του έκδοση. Θα την βρείς εδω! Δώσε βάση αυτή η έκδοση που δίνει among others ο μάγκας δεν δουλεύει!
3)Το να κάνεις ssh στο iphone δεν ειναι και η πιο ευχάριστη εμπειρία - γράφεις και οι χαρακτήρες έρχονται μετά από 10 sec! Όπως καταλαβαίνεις σε ένα βήμα εξαιτίας του χαμηλού rate των χαρακτήρων που έβλεπα έγραψα κάτι λάθος! Φυσικά επειδή είμαι γκαντέμης το έκανα στο βήμα όπου έλεγα στον updater να flash-αρει νέο firmware. Τρέχει..μου δίνει πίσω ένα κατεβατό.Λέει Done, και για πλάκα πάω να κοιτάξω αν το baseband έχει σηκωθεί με το παλιό firmware - ....bbupdate -v..και πάρε τα @@ μου! Baseband not responsive! Εκεί ομολογώ ότι πίστεψα για λίγο ότι το έκαψα!

Cosmix: papo, τι να αυτά που κάνεις ρε!
εγώ: γάμησε τα, με έχει πιάσει κρυος ιδρώτας...

Με μια προσεκτική ματιά είδα ότι στον flash-ερ έκανα ενα χαρακτήρα λάθος..ξανά update και όλα δούλεψαν!

4) Aφού τελείωσαν με την console, έκλεισα το SSH και το έκανα restart - χρησιμοποίησα το independence και το έκανα activate! Ουφ ανακούφιση το σηματάκι της COMSOTE επανήλθε.

Λοιπόν υπάρχει ένα θέμα για το τι θα κάνω τελικά τα 40 euro μου απο το iSimFree. Λογικά...αν το τρέξω αφου αφαιρέσω το AnySim,τώρα θα πρέπει να παίξει..και μάλιστα θα πρέπει να με ξεκλειδώσει με τέτοιο τρόπο που θα μπορέσω να κάνω update σε 1.1.1 . Ίσως το δοκιμάσω! το IMEI μου επανήλθε στο κανονικό!

Αυτά για την ώρα!

Ο Βαγγέλης μου έστειλε αυτό και είπα να το συμπεριλάβω στο post!

Respect που δοκίμασες και έκανες αυτό που κάθε μηχανικός που σέβεται τον εαυτό του κάνει. Δοκιμάζει, πειραματίζεται και ενδεχομένως καμιά φορά καταστρέφει.

Απαράδεκτος γιατί παραβίασες τους δύο κανόνες του μηχανικού:
1) Ότι δουλεύει δεν το πειράζουμε και 2) δεν παραβαίνουμε τον κανόνα #1

δηλαδή άντε να βγάλε άκρη!



9 comments:

  1. FUCK YEEEEEEEAAAH

    Λοιπόν, χρωστάς κέρασμα για την ψυχολογική υποστήριξη! Άντε!!!!

    Υ.Γ. Πόσα κιλά σε ιδρώτα έχασες;;;; :P

    ReplyDelete
  2. Φίλε πολύ το χάρηκα... Δεν ξέρεις πως το σκεφτόμουν... Λέω μαλακία τόσα λεφτά και να το έχει μόνο για wifi...

    ReplyDelete
  3. για την υποστηριξη
    περιμενουμε αν weekend qeeks
    με διπλασιο χρόνο!!
    αχαχχχχχχχαχχ!

    ReplyDelete
  4. Άι σιχτήρι κερατά, μου έκοψες τη χολή με την περιπέτεια με το iPhone... διάβαζα τα τελευταία και μου είχε πάει η ψυχή στην κούλουρη!

    Μα να έχεις τέτοιο κόσμημα και να το σκαλίζεις χωρίς προεργασία; O_O

    Τέλος καλό όλα καλά... άντε τώρα, εμπρός στο SDK!

    ReplyDelete
  5. Αγχώθηκα και μόνο που διάβασα όλα αυτά τα posts σου!
    Phew...! Φτηνά τη γλίτωσε το αι-φόνι!

    ReplyDelete
  6. ΕΤΣΙ!

    θα το φτιάξεις πού θα σου πάει...

    όσο για το quote μου... αυτή είναι η σχιζοφρένεια του επαγγέλματος.. τί να κάνουμε;

    ReplyDelete
  7. Panagidia vodia. Ti agxos ki ayto!

    ReplyDelete
  8. Μπράβο. Χάρηκα που ξαναλειτούργησε γιατί είχα αρχίσει να αγχώνομαι....

    ReplyDelete
  9. τα λινκ δεν λειτουργουν

    ReplyDelete