Tuesday, October 30, 2007

Ενα ωριμο μηλο - iMac G3 500 - this is cult!

Ο Γιώργος εκτός απο καλός μου φίλος + δικηγόρος μου (επίσημα και σε λίγες μέρες) έχει αρκετες mac καταβολές, εξαιτίας της οικογένειας! Προχθές μου τηλεφωνεί και με ρωτάει αν μπορούσα να κάνω ένα μικρό upgrade και συντήρηση σε αυτον τον παλιό iMac που έχουν στο γραφείο. Πράγματι μου το έφερε στο σπίτι! Ένα μήλο απο το 2001, με PowerPC G3 επεξεργαστή στα 500Mhz, OS9 ελληνικό , 20 γίγα σκληρό και 128 ΜΒ μνήμη! Το μηχάνημα είναι αυτό που θα ονομάσω ως cult! Με άλλα λόγια είναι αξιολατρευτο, πανέμορφο και παρά τα χρονια του σβέλτο!

Έβγαλα το OS9 και εγκατέστησα MacOSX 10.3 Panther! Ναι οκ είναι πενταετίας υπολογιστής αλλά πρέπει να σας πω ότι η εγκατάσταση πήγε περίφημα - και τα updates εξίσου! Όλα δουλεύουν σωστά όπως και πριν 5-6 χρόνια που έγινε η αγορά του! Πρεπει να πω ότι μου έκανε τόσο πολύ εντύπωση που ρώταγα τον vrypan και τον chrisp για το πως θα μπορούσα να βρώ ενα μεταχειρισμενο για μενα! Αν δεν καταφερω να βρω τότε σύντομα αυτός o iMac θα γίνει δικος μου μιας και ο Γιώργος ετοιμάζεται να παρει τον νέο - αλουμινένιο! Όπως και να έχει αν ξέρετε κάποιον που να πουλάει τέτοιο μηχάνημα παρακαλώ let me know! This is cult! Έχω μια γωνία στο δωμάτιο που υπάρχει μια 14αρα τηλεόραση η οποία δεν ανοίγει ποτέ - θα ήταν εξαιρετικά cool να μπεί ένας τέτοιος imac!

Μια σποντίτσα για τους Pc-αδες - συγνώμη αλλά αυτο μηχάνημα αν μπορούσαμε να το βάλουμε δίπλα σε ένα PC του 2001 θα γελούσαν και οι κότες! Δεν κάνει φασαρία.Προσπαθώ να θυμηθώ πως έκανε μόνο το τροφοδοτικο του PCiou μου τότε και με πιάνουν τα γέλια! Η οθόνη συνεχίζει να έχει ζωντανά χρώματα - αν και πια μου φαίνεται μικρή - λογικό!

Ο πάνθηρας δεν έχει γονατίσει το σύστημα και θα ελεγα ότι το μηχάνημα για browsing , word editing και mp3 αναπαραγωγή is just fine!

Παραθέτω μερικες φωτογραφίες! Το πost αυτό το έγραψα σε αυτό το μηχάνημα! ;)





17 comments:

  1. Το μηχάνημα με τα πανέμορφα οπίσθια!
    :-)

    ReplyDelete
  2. θεωρητικά πρέπει να μπορεί να τρέξει και Tiger... κρίμα να μην έχει spotlight και exposé

    ReplyDelete
  3. έχει expose, αλλά όχι spotlight!

    ReplyDelete
  4. Παιδια πρόσφατα ανακάληψα στην αποθήκη του θείου μου ένα Mac PowerBook 160 . (26 Mhz νομιζω) Συλεκτικό!

    ReplyDelete
  5. sorry ασχετος
    τι ειναι το expose και το spotlight;
    ευχαριστω

    ReplyDelete
  6. Emena pali akoma mou trexoun ta salia me ti deuteri ekdosi iMac

    http://en.wikipedia.org/wiki/Image:IMac_G4_sunflower7.png

    kai itan o prwtos mac pou mpika stin priza na agorasw otan ton eida apo konta! Kalws i kakws den to ekana kai o neos den m'aresei pleon. Krima...

    ReplyDelete
  7. http://www.wired.com/news/images/full/02imac_hero_f2.jpg

    ReplyDelete
  8. Alithia mou ekane entipwsi auto:

    http://www.apple.com/macosx/developer/

    Compilers. Scripting languages. Debugging tools. Performance optimization tools. Whether you’re developing desktop apps (Xcode) or developing widgets for Dashboard (Dashcode), everything you need is included on the Mac OS X Leopard disc.

    To vriskw poly thetiko na sou dinoun ta ergaleia programmatismou mazi me OS (thymamai tis palies kales meres me ta home micros)! Pari ta exeis dokimasei katholou auta ta kaloudia?

    ReplyDelete
  9. @Panagioths
    Expose > http://en.wikipedia.org/wiki/Expos%C3%A9_(Mac_OS_X)

    Spotlight
    http://en.wikipedia.org/wiki/Spotlight_(software)

    ReplyDelete
  10. @Dimitris
    Η αλήθεια είναι ότι απλά έχω κάνει μία βόλτα με το XCode αλλά τίποτα παραπάνω! Δεν είμαι οπαδός της C, ούτε της ObjectiveC οπότε δεν είχα και πολλά ερεθίσματα για να παίξω μαζί τους!

    ReplyDelete
  11. κορυφαιο μηχανακι το συγκεκριμενο:)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Gia ta paidia soy!!! AXAXAXAXAXA!!! To 'da sto Covent Garden, se skefthka kai ... xesthka sto gelio!!!

    ReplyDelete
  14. Papo, σπίτι έχω ένα Mac 7200/120Mhz με 17αρα Αpple οθονη και MacOS 8.1! Μήπως ενδιαφέρεσαι;

    ReplyDelete
  15. http://www.emarket.gr/lot.cfm?lotID=9939704

    ReplyDelete