Monday, October 22, 2007

home alone..μαγειρική..σπιτι οικογένεια...παιδιά..τα χάνω!

...είναι από τις στιγμές που επανέρχομαι στην 4ετη μου φοιτητική ζωή (5ετης ήταν αλλά, η πρακτική έγινε Ελλάδα).

Δηλαδή πλυντήριο, ετοιμασία φαγητού για την επόμενη μέρα, πιάτα, σκουπίδια, μπάνιο σε καθαρή κατάσταση,καμία σκούπα. Το μόνο που δεν πρέπει να μου ζητήσεις ποτέ να κάνω είναι να σιδερώσω - δεν έχω υλοποιημένο το Interface iSidero.

Ποτέ δεν με πείραξαν όλα αυτά, και μάλιστα γράφω γιατί μια απο αυτές τις ασχολίες ήταν και παραμένει -(χωρίς να το διαφημίζω πολύ) απο τις αγαπημένες μου.Μάντεψε ..το μαγείρεμα! Σαν φοιτητής όταν είχα όρεξη, διάθεση όταν οι διάφοροι συγκάτοικοι σε σπίτια και εστίες κατάφερναν να μην τα κάνουν όλα..μ...νι, έπαιρνα τα μαχαίρια, τα λαχανικά, τις σάλτσες και τα διάφορα υλικά και προσπαθούσα να δημιουργήσω! Ρατατούλης yaaaaaay!

Οι καιροί άλλαξαν και έχω κάνει outsource το μαγείρεμα στην οικογένεια, μου δίνει καλή ποιότητα service, με απίστευτη συνέπεια και πολυ φτηνά.....ένας καλός λόγος και η outsourcer μου (μαμά) η οποία ταξιδεύει..στον ωκεανό at the moment.με προορισμό την Αγια Πετρούπολη, με μεγαλύτερο ζήλο προσπαθεί για το καλύτερο της εταιρίας! Ποιος είπε ότι το outsourcing δεν δουλεύει ...true!Κάντε outsource στην Ελλάδα ..αυτό λέω σε όλους!

Συζητούσαμε μέ έναν συνάδελφο προχθές την υπόθεση σπιτι! Αγχωτική συζήτηση - δάνεια, δόσεις αποφάσεις! Πάντως στο μελλοντικό μου σπίτι θέλω μια μεγάλη κουζίνα σαν των μαγείρων στην TV, με μαχαίρια και πάγκους και σούπερ έξυπνες κουζίνες - trendy + ένα δωμάτιο για να στήσω το δίκτυο της οικογένειας. Ένα server room,για να τα έχω όλα εκει, και να μην κάνουν φασαρία (θα το μονώσω ) - πω πω αγχώθηκα πρέπει αν βρω καλό μονωτικό - χα χα χα ακόμα δεν το πήρα και κάνω σχέδια! Λοιπόν τι έλεγα. Α ναι, μεγάλη κουζίνα, server room, και ξεχωριστά υπονοδωματία για τα παιδιά! Ωραία...τώρα βάλαμε και παιδιά μέσα χα χαχα! Πάντα ένιωθα τυχερός που είχα το δικό μου δωμάτιο στο σπίτι (σχεδόν πάντα).Ωραία..άρα ...θέλουμε 3 κρεβατοκάμαρες (1 για τους γονείς, 2 για τα παιδιά, 1 Server room, 2μπάνια, βολικό σαλόνι, και trendy κουζίνα για τον ρατατούλη που έχω μέσα μου). Νομίζω παρατηρείς την σειρά που έχουν μπει..το server room ειναι αρκετά υψηλά στην λίστα- once a geek always..a geek!

ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΟΥΣ υπολογισμούς....για όλα αυτά..πρέπει να δουλέψω ..2 ζωές...για να πληρώνω δόσεις! Και είναι πιθανό και στις 2 ζωές να μην καταφέρω να πάρω σύνταξη έτσι όπως τα έχουν κανει ΟΛΟΙ τους! Αγχώθηκα πάλι- χα χα χα!

Επανέρχομαι στα του φαγητού και στα της διασκέδασης!Σκεφτόμουν σήμερα ότι τον τελευταίο καιρό περνάω πολλά βράδια με φίλους, κάπου ήσυχα, με παρέα κρασί- μπύρα μεζέδες, φαγητό και συζήτηση. Πολιτική , δουλειά, γκόμενες (άτιμες γυναίκες), μουσική (\m/).Όσο περνάει ο καιρός, γινόμαστε λιγότερο extreme - εντάξει δεν θα ήθελα να το πω έτσι. Άλλα ίσως να είμαι συντηρητικός απο την φύση μου το θεωρώ σχεδόν γελοίο πια να πάω και να στέκομαι σαν τον μαλάκα στο πεζοδρόμιο - έξω απο κάποιο μαγαζί - μαζί με ένα κάρο τσουρμο λες και έχει συναυλία - και να το παίζω cool και trendy! Its no fun!!!

Λίγες οι ελεύθερες στιγμές, πια και πραγματικά αναζητώ μια καλή συζήτηση με έναν φίλο - κάτι διαφορετικό, ακόμα και από μια γκόμενα - κάτι θετικό - αρχίζω και κουράζομαι με τις ιδιες και τις ίδιες μαλακίες - yes been there done that. Ώρες ώρες ομολογώ βρίσκομαι με μερικους ανθρώπους και νιώθω πληκτικά. Όχι δεν με ενδιαφέρει τι έκανε ο θρύλος, ούτε το στοίχημα, ούτε οι ιστορίες που ξεκινάνε με την αρχή της ασυνεννοησίας - δηλαδή λες κάτι και μετά λαμβάνεις ως απάντηση κάτι άσχετο που ξεκινάει απο ..την φράση...'Α ναι και εγω που λες'. Fucken μαλακίες!

Τις προάλλες σε μια φιλική συνάντηση για να σπάσει ο πάγος, δέχομαι την ερώτηση....και να σου πω ρε φίλε 'τι ομάδα είσαι;'. Πήγα να του πώ... Α ρεζους θετικό..

Τέσπα απο την μαγειρική πήγαμε πάλι στερεότυπα, αλλά πως να πω ρε γαμώτο - χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν, να μιλήσουν για κάτι δημιουργικό - να δεις μια συνοχή στην σκέψη τους, στα πλάνα τους, να δεις στα μάτια τους σπιρτάδα..και όχι το αγελαδίσιο..τι ομάδα είσαι.

Φυσικά υπάρχει και η άποψη, είσαι ένα εγωκεντρικό σπασικλάκη....χμμμ μπορεί ...αλλά και πάλι..βαριέμαι...βαριέμαι τους βαρετούς ανθρώπους...αυτούς δεν έχουν κάτι να πουν, που δεν έχουν ανησυχίες, αυτούς που δεν σκέφτονται το μέλλον τους, βαριέμαι τους cool και τους χαλαρούς...βαριέμαι αυτούς που δεν εχουν χιουμορ, τους/ τις ξιπασμένες..

Όπως και επίσης βαριέμαι να το παίζω συμβατός με τα Interface άλλων, δεν υλοποιώ μερικές συμπεριφορές και ...δεν έχω διάθεση να βγάλω άλλο release!

Τι να πω ...Forty Six and 2 ahead of me ;)

(οχι δεν ήμουν εγώ ο Βαριέμαι..το γνωστό blog)

Αυτό το post σίγουρα δεν είχε συνοχή - παρόλα αυτά ήταν ανάλαφρο! χα χα χα!Ελπίζω να μην βαρέθηκες όσο το διάβαζες!



6 comments:

  1. Αχαχαχα ρέζους θετικό... καλό:D

    Ρε συ, έφτασες μέχρι και στα παιδιά, έλεος. Τέτοιες κουβέντες ποτέ για πλάκα! Αλλά τώρα που το λες κουζίνα rulz, όποιος δεν έχει ασχοληθεί με τη μαγειρική χάνει:)

    wtf, πάω για ύπνο, δίνω κιόλας αύριο... no outsourcing:( Το interface μου γυρίζει το message ως unimplemented... fuck!

    ReplyDelete
  2. Εδώ που τα λέμε, η μαγειρική μοιάζει και λίγο με προγραμματισμό... :-)

    ReplyDelete
  3. Σε χαίρομαι γιατί έζησες και στο εξωτερικό και είχες την εμπειρία να ζήσεις μακριά από μαμα. Εγώ παρόλο που νομίζω πως μου αρέσει (έχω αγοράσει βιβλίο μαγειρικής, (έχω μάθει όλους τους σωστούς συνδυασμούς για σωστή διατροφή τελικά δεν έχω καταφέρει να μπω στη διαδικασία του μαγειρέματος. Φίλε η ερώτηση με τις ομάδες είναι σαν τις γκόμενες που με ρωτούν τι ζώδιο είμαι...
    Και από ότι φαίνεται η google τις υποστηρίζει...

    ReplyDelete
  4. Πέστα ρε Πάρη , αστο το θέμα σπίτι αρχίζω να το βιώνω και εγώ σιγά σιγά και μάλλον πρώτα θα πεθάνουμε και μετά θα ξεχρεώσουμε το δάνειο.

    Οσο για την άλλη φάση που αναφέρεσαι , εκεί περίπου βρίσκομαι και εγώ , έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια και με τους ίδιους ανθρώπους.

    btw ωραίο το πόστ σου, πολύ το χάρηκα

    ReplyDelete
  5. Πολύ εξομολογητικό post, μου άρεσε!
    Και χάρηκα για την αγάπη που έχεις στη μαγειρική. Τελικά πόσα δεν ξέρουμε για τους άλλους που λίγο ως περισσότερο μπαίνουν στην καθημερινότητά μας;!

    ReplyDelete
  6. Otan tha symfonisei h gynaika soy sto na 'xete server room, etoimasoy na symfonhseis na 'xeis kai mia paradoyleytra h' baby sitter h' walk-in wardrobe h' walk-in bathroom me diplo walk-in shower me granith h' swimming pool h' tzaki h' ena teras amerikaniko psygeio (gia na mporeis na stock-areis aneta, agaph moy, gia thn mageirikh soy), poy den tha xoraei sthn koyzina kai tha prepei na rikseis to server room kai na to kaneis epektash ths koyzinas. Xaxaxa! Are you ready ekei stoy Renth?

    ReplyDelete