Saturday, October 13, 2007

Another ..

Γιορτάζω σε αυτό το post, την επιτυχή κατάληξη ενός ακόμα switching!Μάλιστα ο φίλος Γιώργος και πρώην συνάδελφος ήταν Linux user! Εδώ και μερικές μέρες δηλώνει εξαιρετικά ενθουσιασμένος με το κατά καινούργιο mac mini του, και όπως με ενημέρωσε η 24αρης iMac είναι κοντά!

Θα ήθελα να σταθώ βέβαια σε ένα σημείο το οποίο με προβληματίζει! Μεταξύ σοβαρού και αστείου ειναι αρκετοί αυτοί που μου με αποκαλούν fanboy. Σε μερικούς σέβομαι την άποψη ,άλλοι το λένε απλά για να πουν μια μαλακία και δώσουν νόημα στην μίζερη windows εμπειρία τους!!

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει πολλοί είναι ότι υπήρξα δεκαετίες χρόνια Windows user σε σημείο που πολλές φορές ήξερα κομμάτια της Registry απέξω! Έχω γράψει κώδικα και έχω δουλέψει σε ότι μαλακία λειτουργικό θέλεις,υπήρξαν στιγμές στην ζωή που δυστυχώς έπρεπε να μάθω και Windows32 API και να γράψω παράθυρα the hard way (Petzold ακόμα σε θυμάμαι), έχω υπάρξει Linux Switcher και μάλιστα σε χρόνια που δεν υπήρχε καν το ubuntu και μάλιστα παρόλο που δεν είχα τον ελεύθερο χρόνο του φοιτητή που μπορεί αν γουστάρει ..να παίζει με 10000 config files, έχω ξημερω-βραδιαστεί αρκετά με το knoppix το αρχικό Suse και άλλα!

Ξαφνικά ήρθαν τα Mac στην e-ζωή μου! Ο μεγαλύτερος λόγος ήταν ότι απλά τα δοκίμασα ολα (στο context των αναγκών μου) και κανένα δεν με κάλυψε. Όταν λέω ότι θέλω να είμαι την ίδια στιγμή Developer (να απολαμβάνω σταθερότητα) αλλά και personal user (δηλαδή να ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ δουλεύω έυκολα και με ευλιξία) το εννοώ! Και το linux και τα Windows είναι αρκετά μακριά από το δικό μου milestone!

Fanboy και μαλακίες - whatever δηλαδή απο την δική μου μεριά , πάντα είχα έναν ενθουσιασμό για την τεχνολογία - αρκετά μεγάλο ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούσα κάτι το οποίο πραγματικά δούλευε! Από εκεί και πέρα, δεν προσπαθώ να αλλάξω το μυαλό κανένα - με άλλα λόγια στα @@ μου! Αν νομίζεις ότι έχεις χρόνο και μεράκι και πιστεύεις ότι μπορείς να κάνει αυτά που κάνεις ορίστε άνοιξε ένα blog και γράψε για τις εμπειρίες σου - αρχίζω και κουράζομαι με το intellectual και μη bithcing του καθένα, δεν πρόκειται να μου αλλάξουν γνώμη - παρόλα αυτά αν ζηλεύουν την απήχηση του switching ας κάνουν το ίδιο!Δεν βγάζω λεφτά από αυτό, το κάνω γιατί το αγαπώ το γουστάρω είναι μέγα hobby μου! Γι'αυτό ΠΑΝΤΑ θα κράζω τα τεχνολογικά marketoids και τους άσχετο ευαγγελιστές που περιμένουν κανένα euro για να μας γράψουν και μία μαλακία. Τhe force is not strong with you!

Μέσα απο αυτό το blog καταθέτω όσο αναφορά την Apple, τον ενθουσιασμό μου και το επίπεδο satisfaction που παίρνω ως καταναλωτής. Δεν είμαι ουτε advertisment bitch- ακι για να μου δώσουν καμία επιταγή (τρίμηνη) και να λέω παπαγαλάκι μερικά καλά λόγια - αλλά ούτε θεωρώ τον εαυτό μου ημιμαθή στον χώρο της τεχνολογίας! Η δική μου κρίση ως καταναλωτής ειναι η αγορά - αν δεν μου αρέσει δεν το αγοράζω - δεν φεύγουν λεφτά από το γαμημένο πορτοφόλι - και τελείωσε!

Θα ήθελα να καταλήξω με το εξής. Κύριοι όσο γράφω εδώ τα πιστεύω - και ο ενθουσιασμός is fucking real - σε σήμειο που μερικές φορές μιλάω με καλούς φίλους οι οποίοι έχουν κάνει switch- και αναρωτιέμαι...καλά γιατί ο κόσμος να μην έχει γνωρίσει απο κοντά την σταθερότητα και την ευχρηστία των Mac. Όταν λέω κόσμο ίσως εσυ...σκληροπυρηνικέ Linux ή MS product bitch να μην είσαι στην κατηγορία - αλλά μιλάω για τις οικογένειες - για τους νέους φοιτητές - για τους ανθρώπους που κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα στην τεχνολογία!Ειναι το λεγόμενο απο μένα 80% των χρηστών - οι οποίοι μάλλον δεν έχουν ανακαλύψει αυτό το blog!

Χαίρομαι επίσης, αρκετές φορές που μου στου στέλνουν διάφοροι αναγνώστες και ρωτάνε - ξέρεις σκέφτομαι αυτό , σκέφτομαι το άλλο , ισχύει - θα δεις μερικά post μου που απλά παραθέτω τις ερωτήσεις τους και την δική μου απάντηση! Τα blog επιτρέπουν στον καθένα να έρθει και να πάρει θέση στην ερώητηση με comment.

Τελικά fanboy ή μη - δεν με νοιάζει το μόνο που ξέρω είναι ότι είμαι τόσο ευχαριστημένος απο την γενική μου εμπειρία τα τελευταία 2 χρόνια και αυτό είναι που με κάνει να γράφω με πάθος -(εξάλλου είπαμε η τεχνολογία...είναι κάτι που με παθιάζει). Οκ έχω και μία παράξενη non political correct δόση humour που με κάνει να γελάω όταν ακούω για μπλε οθόνες - at the end of the day όμως no harm done, εσυ τρώς την οθόνη στην μούρη και το perfomance degrade ενώ ...κάνω podcast στο garageband!

Yours Truly...a mac bitch!

7 comments:

  1. πεσ'τα Χρυσόστομε!
    Όταν εκφράζεις mainstream απόψεις είσαι "φυσιολογικός" και έχεις δίκιο by default. Όταν τα γούστα σου λίγο διαφέρουν, είσαι "παράξενος", "κουλτουριάρης", "fanboy", "applebitch", gay, "ρεμάλι της φωκιώνος" και δεν ξέρω και γω τι. Αλλά επειδή Internet = Δημοκρατία θα πρέπει μέρικοι μερικοί να μάθουν να υπομένουν και τις διαφορετικές απόψεις και αν δεν τους αρέσουν ή δεν συμφωνούν, το κουβαδάκι τους και σε άλλη παραλία. Κουράστηκα να υπερασπίζομαι τις επιλογές μου και τον τρόπο ζωής μου σε έναν ωκεανό από default ανθρώπους! Τα 'πα και ξεθύμανα και γω! Βουρ τώρα για ουζάκια. :-D

    ReplyDelete
  2. Respect.

    Kουφάλα, σε λίγο θα δηλωθούμε ως... javapapo bitches. Για καλό το άνοιξες το blog; :P

    ReplyDelete
  3. και βέβαια δεν το άνοιξε για καλό το blog

    δεν το βλέπεις? ακολουθεί το πρότυπο του google διατυμπανίζοντας ότι "he is not evil" προκειμένου να χτίσει την παγκόσμια αυτοκρατορία του ανεμπόδιστα

    όχι που δεν θα σε καταλαβαίναμε κουφάλα! :P

    ReplyDelete
  4. Εγώ πάλι είμαι linux fan, αλλά έχω διαπιστώσει ότι τελικά ο καθένας είναι όπως βολεύεται. Δεν χρειάζονται φανατισμοί... Μάλιστα αυτό το comment στο στέλνω από windows.
    Στην προηγούμενη δουλειά μου (σε διαφημιστική εταιρεία) δούλευα παράλληλα ένα pc με linux και έναν mac. Μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε το περιβάλλον του, αλλά με έχει βολέψει πιο πολύ το linuxάκι μου που το έχω μάθει. Ποιος ο λόγος να κάνω άλλη μια αλλαγή; Δεν νομίζω ότι υπάρχει για την ώρα...
    Αλλά ένα iPhone... θα το πάρω :D και έναν Mac Mini, δε θα με χάλαγε :p

    ReplyDelete
  5. Ρε papo οπως βολευεται κανεις.προσωπικα δε μ'αρεσει η Apple γιατι ειμαι ποιο "ρομαντικος" user γουσταρω να ξερω οτι αυτο που χρησιμοποιω το εχουν φτιαξει ανθρωποι,geeks,nerds hackers πες τους οπως θες που αφιερωσαν χρονο και μερακι και οχι μια εταιρια που το εκανε για κερδος.Θέλω να έχω το κωδικα,δε γουσταρω να δινω λογαριασμο σε καμια apple/microsoft για το software, για activation και χιλιες μυριες παπαριες.Γουσταρω να φερνω στα δικα μου μετρα το συστημα και οχι να με φερνει αυτο στα δικά του.Αυτη ειναι η διαφορα μας.Θέλω το δικό μου hardware και επιλεγμενο απο εμενα και μονο,και στην τιμη που καθορίζω εγω και όχι μηχανιματα που τα παιρνεις και τα βαζεις στη μπριζα και δεν βαζεις χερι μετα.Μπορει εσυ να εισαι ευχαριστιμενος αλλα εμενα αυτη ειναι η πραγματικη ευχαριστηση. C ya

    Υ.Γ Ρε συ τα παλια WeekendGeeks που τα βρισκω ..κατεβασα οτι υπαρχει εως τωρα στο blog

    ReplyDelete
  6. λιγο υπερβολικα δεν ειναι ολα αυτα;
    και εγω σε εχω πει fanboy γιατι ετσι μου φαινεται απο αυτα που γραφεις, δεν το εγραψα με κακη διαθεση παρολου που δεν σε ξερω νομιζω οτι σε καταλαβαινω σε καποια που γραφεις καθοτι γκικουλες και οι δυο

    σε μια τελικη εαν δεν θες καθολου τα "bitch" σχολια γιατι δεν τα κλεινεις;

    μονολογος δεν ειναι;

    ReplyDelete
  7. www.arelis.gr
    εριεχει το βιβλιο ερωτονομικον
    μετις πιο καυτες σκηνες σεξ ever που απαγορευθηκε στην ελλαδα

    ReplyDelete