Tuesday, September 04, 2007

Γιατί το κάνεις αυτό ρε φίλε;

Ναι εσύ απέναντι μου, στο λεωφορείο.Ξαφνικά εκεί που είσαι normal και ολα cool ξεκινάς με το δεξί σου χέρι να σκάβεις στην μύτη σου! Τα αποτελέσματα διαδικασίας στην συνέχεια τα επιδεικνύεις σε όλους τους επιβάτες με τον δείκτη σου. Μετά από αυτό που έχεις κάνει και μετά την δική σου ανάλυση ολοκληρώνεις το θεάρεστο έργο σου με την κλασική διαδικασία ' ας κάνω ένα μυξο μπαλάκι' το οποίο ρίχνεις σε παραβολική τροχία και σκάει 1 μετρο απο μένα - μπροστά μου. Μετά παίρνεις το ηλίθιο ύφος που παίρνει ο Mr Bean όταν κάνει μαλακία και τσεκάρει τι έχει πάει λάθος - αλλά δεν μασάς γιατι βλέπεις οτι σε κοιτάζουν μερικοί και το παίζει κακός και σας γ@μ@ω όλους - μισή μερίδα άνθρωπος!

Γιατί ρε φίλε, γιατί΄αναρωτιέμαι. Μα το blog μου, όταν σε έβλεπα δεν σου κρύβω ότι για μερικά second στο μυαλό μου - βγήκε ο Tyler Durden πήρε με αποφασιστικότητα την τσάντα που είχε μέσα ένα πολυ καλό manual για προγραμματιστές και τον laptop - στο έσκασε με δύναμη χωρίς προειδοποίηση στην μούρη - και εκεί πάνω στο σοκ εκει που δεν θα ήξερες τι σου γινόταν με το δεξί χέρι κεφαλο κλείδωμα και με το αριστερό σύρσιμο στο πάτωμα του λεωφορείου μέχρι εκείνη την γωνία που βρίσκεται το μυξο μπαλάκι σου - για να το βάλεις εκει που ανήκει! Μπαμπουίνε πιθηκάκι!
Χαλάρωσα λίγο και σκέφτηκα ως γνωστός οπαδός - καλά μαλάκας είσαι άμα του ρίξουμε την τσάντα μπορεί να πάει κάτι το μονάκριβο μας. Σωστά απάντησα απο μέσα μου και πέρασα άλλα λίγα δευτερόλεπτα να σκέφτομαι ότι σίγουρα το πιθηκάκι δεν άξιζε μια ζημιά στο MBP. Επειδή λένε ότι πρέπει να είσαι ήρεμος και αν σκέφτεσαι ψύχραιμα..πράγματι και εγώ αυτό έκανα και μου ήρθε μια πιο ψύχραιμη εικόνα και λύση! Να βγάλω το 600+ σελίδων Hibernate In Action απο την τσάντα και να του σκάσω αυτό στην μούρη! Είμαι σίγουρος ότι ο Gavin King δεν μου κράταγε κακία.........και το MBP μου δεν θα πάθαινε τίποτα.

Βέβαια επειδή θέλουμε να λέμε ότι είμαστε λογικοί άνθρωποι και βάζουμε το μυαλό μας πρώτα να σκεφτεί τίποτα απ'ολα αυτά δεν αφήνουμε να γίνουν! Γιατί αν γινόντουσαν θα ήμασταν ολοι πιθηκάκια σε μία ζούγκλα! Φαίνεται βέβαια ότι μερικοί ακόμα σύμφωνα με την δαρβινική θεωρεία ακόμα εξελίσοντε οπότε πρέπει να τους ανεχόμαστε αυτούς και τα μυξομπαλάκια τους....

τι να πω!

Όπως και δεν είπα τίποτα σε άλλον φοβερό τύπο, στον κεντρικό του Χαΐδαρίου που σε μερικά σημεία μετα βίας χωράνε 2 αμάξια - και όταν περνάει λεω, κάνουμε πάνω σε πεζοδρόμια αναβάσεις για να χωρέσουμε, που εκεί που πηγαίνουμε αψυχολόγητα βγάζει αλαρμ και σταματάει. Μέσα σε λίγα sec είχε δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα, έτσι απλά! Φυσικά που να σε αφήσει ο απέναντι να περάσεις ..στην Ελλάδα είμαστε, γιατί να σε αφήσει δηλαδή επειδή είναι μαλάκας ο μπροστινός σου. Περιμένω ήρεμα, είμαι έτοιμος να του πω...10000 ευχές για 1 χρόνο σίγουρα.Χαμηλώνω την μουσική, κατεβάζω το παράθυρο..και τότε δεν ξέρω τι με πιάνει ..τον ρωτάω..ήρεμα .γιατί το κάνεις αυτό ρε φίλε;.Η απάντηση αφοπλιστική..ε συγνώμη περιμένω το μωρό! Δεν ξέρω τότε ένιωσα μια μεγάλη απογοήτευση δεν ξέρω ίσως ηταν και η κούραση απο την προπόνηση ...μου ήρθε να βάλω τα κλάματα από τα νεύρα μου.Απλά προχώρησα!...

8 comments:

  1. xa xa
    i idia fasi mou etyxe simera to prwi se lewforio + oti to atomo myrize kai apisteyta..
    Oi ekfraseis omws sto proswpo akrivws opws tis perigrafeis!

    Skeftika na tou pw kamia kouventa (afou eixe dimiourgithei ena keno gyrw tou se apostasi 1m) alla meta skeftika oti tetoioi mpampouinoi den yparxei periptosi na katalavoun kan to provlima ki etsi apla perimena na ftasw sti stasi mou kratontas mia apostasi asfaleias..

    ReplyDelete
  2. Άρχισε να ουρλιάζεις υστερικά "Βοήθεια, βοήθεια, μια μύξα που πετάει, μια μύξα που πετάει!".

    Ή βγάλε τη φωτογραφική και τράβα τον.

    :-)

    ReplyDelete
  3. σε τέτοιες περιπτώσεις
    ..... σταυρώνεις τα πόδια και
    ..... ενώνεις τα χέρια στην πρώτη στάση ΥΟGGA!!!

    ReplyDelete
  4. Αυτό με τη μυξοθύελλα ΕΥΤΥΧΩΣ δε μου 'χει συμβεί ακόμα. Κι ελπίζω να μη συμβεί.

    Τώρα αυτό με τ' αυτοκίνητο... Απειρες φορές. Και πόσο μάλλον σε μια πόλη όπως η Ξάνθη που δε συγκρίνεται με μεγαλύτερες.

    ReplyDelete
  5. ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ!:-Ρ

    ReplyDelete
  6. First rule about fight club...We do not talk about fight club!

    ReplyDelete
  7. xa xa xa... ti mou thymises... koita paromoia katastasi pou mou eixe tyxei!

    http://www.thinkinadvance.gr/blog/2005/10/20/19/

    ReplyDelete
  8. :D ένα ακόμη απολαυστικό pissed off post!
    Σορρυ που γελώ, I can't help it :).

    ReplyDelete