Thursday, September 13, 2007

Γιωργάκη aka ΓΑΠ δεν βλέπω το φανάρι δικέ μου!


Λοιπόν είναι γνωστό και το έχω γράψει πολλές φορές ότι είμαι δηλωμένος παΣΟΚhater , το γράφω ξανά απλά για να σε βγάλω απο τον κόπο για κρα comment! Απο την άλλη δηλώνω ότι αυτή η φωτογραφία και το post ήταν 100% τυχαία! Μάλιστα για βεβαιωθώ ότι δεν με είχε πιάσει κρίση παΣΟΚ-hatism έκανα βόλτα δεξιά και αριστέρα στην διάβαση για να δώ ότι πράγματι...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ!

Αγ.Κωνσταντίνου σήμερα το απόγευμα, ο ΓΑΠ πρέπει να μιλάει κάπου στην Αθήνα γιατί είδα πολλους πράσινους ξυλοκόπους με σημαίες και δοκάρια στο κέντρο (αντίστοιχα μπλε θα πρέπει να υπάρχουν και στην θεσ/νικη σήμερα). Σταματώ στην διάβαση και παρατηρώ ότι δεν μπορώ να δω το φανάρι! Τώρα είναι πράσινο όπως ο ήλιος το παΣΟΚ; είναι κόκκινο όπως το KKE τι είναι γαμώ το μ...νι (συγνώμη μου ξέφυγε). Μετά απο λογική διαδικασία παρατήρησης των διπλανών φαναριών απο την διασταυρωση κατέληξα ότι μάλλον είχε πράσινο και μπορούσα να περάσω! Σωθήκαμεεεεεε!

Λίγο πιο πάνω βρήκα έναν τροχονόμο και του εξήγησα ότι υπάρχει στο συγκεκριμένο φανάρι αφίσα η οποία το κρύβει! Τώρα δεν ξέρω αν είπε απο μέσα του στα @@ μου γιατι δεν τον είδα να κουνηθεί - ήταν μόλις 50 μέτρα πιο πάνω. Θα μου πεις γιατί δεν την κατέβασες εσύ ρε φίλε! Το σκέφτηκα να σου πω, και έκανα δυο βήματα αλλά στο τέλος σταμάτησα γιατί υπήρχε σοβαρός κίνδυνος να πλακωθώ με τριγύρω μαλάκες ΠΑΣΟΚΟΥΣ..και γενικά όπως έχουμε πει δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε βία! Απο την άλλη παρατήρησα και το όργανο πιο πάνω - τροχονόμος γαρ, ε ήταν στην δικαιοδοσία του! Μετά απο 45 λεπτά που πέρασα..ο Γιωργάκης συνέχιζε να κρύβει το φαναρι..με αυτο το γελάκι που είναι σαν να τον γαργαλάνε!


υγ)λες η φωτό να μπορεί να γίνει submit στο group του Vrypan φέρτε την πόλη μου πίσω; χα χα χα!

είπαμε ρε μ@λάκες βάλτε αφίσες αλλά μην σκοτωθούμε και απο πάνω!

sweet δικέ μου...

7 comments:

  1. Τι να πεις γι΄αυτόν που έβαλε την αφίσα;
    Τα λόγια είναι περιττά.

    ReplyDelete
  2. (αντίστοιχα μπλε θα πρέπει να υπάρχουν και στην θεσ/νικη σήμερα)
    ναι γαμώτο τους
    same here

    ReplyDelete
  3. Σίγουρα της αξίζει μία θέση στο "φέρτε την πόλη μου πίσω".

    ReplyDelete
  4. Παραδόξως στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχουν πολλές αφίσες στην Αριστοτέλους. Αρκετά πανό έχουν "τεντωθεί" κατά μήκος της πλατείας και λίγες αφίσες στις κολόνες.

    Το μεσημέρι πάντως αυτά είδα. Πολύ χαλαρές εκλογές αυτές.

    ReplyDelete
  5. κουλαρε...Εκλογες ειναι και θα περασουν...

    ReplyDelete
  6. πράγματι στη θεσσαλονίκη δεν είχε τέτοια φαινόμενα. αλλά μπορείς να πεις πως είναι προβοκάτσια των άλλων για να δείξουν οι πράσινοι inhuman τελείως...

    ReplyDelete
  7. Προφανώς και δεν πιστεύω πως τους έπιασε όλους η οικολογική συνείδηση. Το περιβάλλον έγινε θέμα τώρα και γι'αυτό και όλοι θέλουν να δείχνουν ενδιαφέρον.

    Είναι επικοινωνιακό το ζήτημα, αλλά τελικά είναι και πολιτικό το πως θα κάνεις την εκστρατεία σου.

    Μου δημιουργεί αλγεινότατη εντύπωση η καμπάνια του Σύρριζα,ο οποίος έχει βγει τις τελευταίες δύο ημέρες και μοιράζει χαρτί με το κιλό στο δρόμο. Όποιος πέρασε σήμερα από Καμάρα - Γούναρη θα κατάλαβε. Υποτίθεται πως ο σεβασμός στο περιβάλλον είναι βασική αρχή για τον ΣΥΝ...

    ReplyDelete