Sunday, July 15, 2007

Transformers...μεταμορφωθείτε, ξανά παιδιά!



P-Εσύ είχες τον Optimus;΄
H-Ναι
P-Ασε ρε μαλάκα εμένα δεν μου τον πείρανε ποτέ και μου έχει μείνει απωθημένο
H-Εσυ τι είχες;
P-Είχα τα 2 τσιράκια του Μεγκατρον, τον starscream και τον άλλον δεν θυμάμαι το όνομα!
Κ-Εγώ πιστεύω ότι οι Τζι - αι - Τζο ήταν καλύτεροι!
P-Νο way dude!

Ξανά παιδιά, τρεις 27 φευγα μαντράχαλοι στηθήκαμε στην σειρά, δεν ντραπήκαμε , 3 εισητήρια για την ταινία transformers παρακαλώ! Είχαμε κάποιες σκέψεις - απο τον ποιοτικό της παρέας - και ΄ρε μαλάκες τι πάμε να δούμε', αλλά εγώ ήμουν ήδη ευχαριστημένος.Σαν παιδάκι έχω παίξει με τα transformers μου, τα έβρισκα ιδιαίτερα έξυπνα παιχνίδια - το cartoon ήταν πάρα πολύ καλό - και μόλις άκουγα το Autoboooots μεταμορφωθείτε φιαχνόμουν!

Παλιμπαιδισμός; Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει - αν θα πει κανείς τίποτα έτσι και αλλιώς η μαλακία σε αυτό τον κόσμο πάει σύννεφο και η ανωριμότητα - αυτό θα μας πειράξει; Λοιπόν αγαπητοί συνάδελφοι έχω να δηλώσω ότι η ταινία ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ (δράση - αμάξια- εξωγήινοι -εφέ- και super cool γκόμενες).Ναι μωρό μου δεν την βρίσκω με τον Αλμαδοβάρ και τον Λιντς...θα με συγχωρέσεις έτσι ..μπράβο άντε και θα σε πάω και στα μπουζούκια!

Συμβουλή παρόμοια με αυτη που είχα γράψει περι τις συναυλίας των μετάλικα! Αν η γκόμενα - κοπελιά- αγάπη- μωρό σου- καλή σου δεν ξέρω πως την αποκαλείς και να την χαίρεσαι να ουμε - δεν είναι του ίδιου mode - μην την πάρεις μαζί σου- γιατι απλά θα μας σπάει τα νεύρα να πηγαίνει στην τουαλέτα 2-3 φορές και να μας δίχνει το πλούσιο μπουστο της καθώς ο optimus prime παλεύει με τον μέγκατρον!

Πω ρε γαμώτο λές και το γηρασμένο οικογενειακό Vectra να είναι autobot;- i wish!

Λοιπόν μάγκες μεταμορφωθείτεεεεεεεεεεεεε! Η ταινία MUST see, papo recommended!

(βασικά τώρα περιμένω να δω ποιος θα κάνει ταινία τους Thundercats)

update- α ναι μην το ξεχάσω η Megan Fox είναι από τις γυναίκες που απορείς - αν υπάρχει πραγματικά ή ειναι φιαγμένη με Photoshop- Bryce κτλ κτλ

14 comments:

  1. Η ταινία καλή ήταν (για να περάσει η ώρα) η megan όμως ακόμα καλύτερη χαχα...

    ReplyDelete
  2. Δεν την έχω δεί ακόμα αλλα από τότε που έμαθα οτί θα βγεί ταινία Transformers ήμουν σίγουρος οτί θα είναι πολύ καλή. Ελπίζω να την δω σύντομα.

    ReplyDelete
  3. Ήμουν 10 χρονώ όταν μπήκα στο χειρουργείο για να βγάλω τις αμυγδαλές μου.. Είχα ζητήσει ήδη απ'τον πατέρα μου τον Optimus. Το άλλο αγοράκι που ήμασταν μαζί στον θάλαμο τον είχε ήδη. Φωνές, κακό, "μπαμπά θέλω και γώ τον Optimus" και άλλα τέτοια, ώσπου ο καημένος ο πατέρας μου έσκασε και πήγε και μου τον αγόρασε!!
    Όσον αφορά την ταινία τώρα, θα σκάσω αν δεν βρώ παρέα να πάμε. Στην τελική, άμα μου την δώσει, θα πάω μόνος μου!!

    ReplyDelete
  4. Για να σας ξενερώσω, ας κάνω κι εγώ το σχόλιό μου :P Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ξαναπαίζονται τα επεισόδια της Φρουτοπίας, αλλά (άκουσον άκουσον) είναι σε ώρα εργάσιμη, 9:00 το πρωί, και δε μπορώ να την παρακολουθώ. Δε θα σχολιάσω το απαράδεκτο της ώρας - μα τι νομίζουν, ότι η εκπομπή απευθύνεται σε παιδιά :D - αλλά αν είχα την επιλογή ανάμεσα σε Transformers και Φρουτοπία, θα διάλεγα το δεύτερο anyday!
    Άραγε τη θυμάται κανείς άλλος απ'τους σχολιαστές τη Φρουτοπία... ή είμαι εντελώς στην κοσμάρα μου;!

    ReplyDelete
  5. είναι μια..είναι μία..μαγεμένη φρουτοπίααα!

    ReplyDelete
  6. σοβαρά ε; άξιζε η ταινία ε;

    το επιτελείο του site seein θα πάει όπως και δήποτε! optimus prime reeeeeeeeeeeee!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. @Marianna

    Ola ta episodeia tis froutopias einai online ...xwris na xreiastei na ta katevaseis ( sorry gia ta greekenglish).

    VT

    ReplyDelete
  8. Εσείς ήσασταν 3 μαντράχαλοι μαζί. Εμένα που δε με παίρνει ο αδερφός μου μαζί του γιατί θα παει με παρέα, και τη βλέπω τη δουλειά ότι θα παω μόνη μου... Δε ντρεπομαι ολόκληρη γαιδούρα...

    ReplyDelete
  9. πάντως εμένα η ταινία μου άρεσε, πολύ καλά εφέ απλά απίστευτα

    ReplyDelete
  10. Θυμάμαι που ξύπναγα στις 8:00 το πρωί για να δω transformers. Νομίζω ότι η ταινία θα ήταν καλύτερη αν ήταν εξ ολοκλήρου στον υπολογιστή.

    :)

    ReplyDelete
  11. αν και θα μπορούσες να πεις οτι η Megan Fox ειναι φτιαγμένη τελικά god bless ειναι άνθρωπος..υπάρχει ακόμα ελπίδα1 χα χα χα!

    ReplyDelete
  12. σιγά τη megan, η σάρον

    ΣΙΡΙΟΥΣΛΙ

    είναι η πιο ωραία γυναίκα

    http://www.sexydesktop.co.uk/stone.htm

    ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ! :)


    (transformers, τα περίμενα αιώνες, μικρή αντί για κούκλες...έπαιζα με δαυτα!!!)

    ReplyDelete
  13. @μ13
    ναι αλλά η megan ειναι νινί ακόμα..ειναι νινί ακόμα.
    Η Stone μας πέφτει λίγο μεγάλη τώρα!

    ReplyDelete