Tuesday, July 10, 2007

Απάντηση σε potential Mac Switcher!

Κωνσταντίνε ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα που απο το comment σου δημιουργώ νέο post!Ας το κάνουμε σαν email!

>>Hello papo!
Wazzz uuuuuuup!

>Διαβάζω το blog σου καθημερινώς και είναι αλήθεια οτι με έχεις βάλει στο τρυπάκι να κάνω switch σε mac.
Είσαι στον σωστό δρόμο φίλε!

>Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν εχεις κανένα χρησιμο link για windows to mac content.
Δες εδώ αγαπητέ!
>Εχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα macos (το 1999 απο οτι θυμαμαι!). Δεν ειχα βγάλει >καλή εντυπωση. Ηταν ο πρώτος iMac, και αυτό που μου την έσπαγε ιδιαίτερα ειναι >το κεντρικό μενου στην οθόνη (Φαντάσου να κανεις development σε 2 ή 3 οθόνες) . >Θα πρέπει να κάνεις μαραθώνιους με το ποντίκι!) Κάτι άλλο ηταν οτι δεν ειχε δεξί >κουμπί!
Μάλλον μιλάς για τον e-mac , ναι το Dock που αναφέρεις υπάρχει ακόμα, αλλά το MacOSX πια είναι ένα εντελώς διαφορετικό λειτουργικό!To dock υπάρχει μπορείς να το βάλεις όπου θες η να το κρύψεις αλλά όχι να το μοιραστείς σε διαφορετικά monitor - δουλεύω σε dual monitor setup εδω και μήνες.Παρόλα αυτα μπορω να ορίζω το main ποιο είναι οπότε δεν υπάρχει distraction.Όσο για τι δεξί κουμπί φυσικά και υπάρχει - επίσης εγώ χρησιμοποιώ ένα κλασικο pc based mouse το Logitech MX 1000 και παίζει τέλεια!

>Πιστεύω ομως τωρα με το MacOSX τα δεδομενα εχουν αλλάξει.
Ακριβώς


>2 Τελευταίες ερωτησες:
>Ειμαι java developer,
Σε συμπαθώ πιο πολύ τώρα!!!

>Πιστεύεις οτι το MacOSX ειναι καλό για deevlopment environment;
Abso-fucking-lutely

>Μπορείς να κάνεις practice σε unix(shell scripts etc) μεσω macOSX;
Ναι μπορείς να κάνεις είναι ένα proper shell, επίσης πολλά linux εργαλεία είναι ported αρκεί μια βόλτα στο macports για να δεις ότι η λίστα είναι μεγάλη!

>+1 μια τελευταία ερώτηση:
>Ποιός MacBook μπορεί να σηκώσει ένα full netbeans ή eclipse instance? (και να μην >χρειαστει να κανεις τσιγάρα ή να πεινεις καφέδες περιμένωντας απλά πράγματα);

Χρησιμοποιώ στην δουλειά έναν MacBookPro ( με Merom δευτερη γενιάς) Core2Duo 2.33 με 2 Giga Ram, Sata δισκο! Νομίζω ότι νικάει ολα τα p4 @ 3. Ghz pc στην εταιρία!
Δουλεύει καθημερινά 9-10ωρα, δεν μου κόλλησε ποτέ, τρέχω,Netbeans 5.5 φορτωμένο με ολα τα διαθέσιμα pack, Jboss 4.20, firefox, database browsers, neooffice - και την εφαρμογή deployed! Στατιστικά μιας και το αναφέρω ίσως επειδή είναι πολυ πύρηνο o JBoss σηκώνεται σχεδόν στα μισά δευτερόλεπτα σε σχέση με τον 3αρη P4 στο pc του συναδέλφου το οποίο εχει και JVM 1.6! Με άλλα λόγια τρώνε την σκόνη μου!

Το μοναδικό issue είναι ότι Java 1.6 final θα δουμε στο Leopard σε μερικούς μήνες. Αν εισαι enterprise developer δεν σε νοιάζει - αν ήσουν swing developer σίγουρα θα σε ένοιαζε λιγο κακά τα ψέματα. Ακόμα και αν διαλέξεις το Macbook σου προτείνω όπως το έχω κάνει σε όλους που πήραν Mac μετά απο συμβουλή μου by default το μηχανάκι να έρθει με 2 γιγα μνήμη - ειναι το standard για το μηχάνημα κάθε enterprise developer! Επίσης να σου πω ότι σε μερικά Java συνέδρια που είχα την τύχη να παραστώ βλέπεις γιατι τα Macintosh όχι άδικα τα θεωρουν java developer friendly μηχανήματα - το adoption είναι μεγάλο!


Γενικά αν πάρεις την απόφαση - να δώσεις στον εαυτό σου μια σταθερότητα και ποιότητα στο development time σου, με την αγορά mac εδώ είμαστε για τυχόν απορίες ή προβλήματα . Υπάρχει αρκετά μεγάλη κοινότητα , αρκετά μεγάληυ ποικιλία απο προγράμματα - και πραγματικά όπως το έχω πει και σε άλλους δεν θα το μετανιώσεις ακόμα και σαν development PC! Πολλοί φίλοι και αναγνώστες του blog αυτού οι οποίοι τώρα δουλεύουν Mac (και είναι Java Developers) μπορούν να στο επιβεβαιώσουν. Για να κλείσω απλά θα σου αναφέρω ότι είναι σκοπός μου απο εδώ και πέρα και όταν βρεθώ σε άλλους επαγγελματικούς χώρους ή εταιρίες να απαιτώ να μπορώ τουλάχιστον να δουλεύω στο Mac μου, γιατί όπως γράφεις βαρέθηκα να περιμένω και βαρέθηκα να κάνω σημαντική δουλειά με ψευτόκουτα που κάνουν σαν mixer και λειτουργικά της πλάκας!

Πάνο,Κώστα;...και άλλοι!

Ελπίζω να σε κάλυψα!

Τhink different!

7 comments:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την απαντηση. Σαν potential switcher μπορω να πω οτι η επιρροη σου ειναι πολυ καταλητική :)

    Βλέπω οτι εχει δημιουργήσει καινούργιο tag 'switcer'. Ευχομαι να το γεμίσεις ... hahaha! ;)

    ReplyDelete
  2. Λοιπόν,
    σαν Java Developer πιστευω ότι ένα mac με τουλ. ενα giga μνήμη είναι μια χαρά για παίξεις μπάλα σε mac. Βέβαια όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο. Μακάρι να μπορούσα να κοτσάρω το macbook μου στο εταιρικό network. Ευτυχώς έχω το ubuntu στην δουλειά κ την παλέυω κάπως. Στο σπίτι ήταν η χειρότερη κίνηση η αγορά (before enlightment came :) ) ενός monstrus pc με windows xp. μου έχει μείνει αμανάτι τώρα μόνο για κατέβασμα. με τα ίδια λεφτά επερνα 24ρι mac..

    ReplyDelete
  3. να πω εδω πάντως ότι εγώ είμαι σε ένα εταιρικό περιβάλλον οπου υπάρχουν κυρίως linux pc μαζί με windows! Γενικά δεν εχω κανενα prob με το mac να δω linux + windows share και ολα αυτά! Βλέπω παράλληλα windows shared printers και linux shared printers1
    γενικά no problemo!

    ReplyDelete
  4. Όχι δεν εννοώ αυτό μια χαρά τα βλέπει όπου και να το έχω κοτσάρει, voda, ote, σε φίλους, βλέπει όλα τα resources χωρίς πρόβλημα, ακόμα και εναέρια, απλά στην δουλειά έχουμε macaddress filtering και μου δινει ip μόνο για internet. Είμαι εκτός εταιρικού δικτύου δηλαδή. Κατα τα άλλα βλεπει τα πάντα (samba).

    ReplyDelete
  5. βασικα το μονο switch που με επεισες paris να κανω ειναι στην java.
    Το fedora μου για να το αλλαξω θελω πολυ ακομα

    ReplyDelete
  6. @tix
    είσαι στον σωστό δρόμο ..its a great start!

    ReplyDelete