Thursday, July 26, 2007

Θετικές εντυπώσεις απο το play247.gr

Από αυτό το blog έχω κράξει αρκετούς και θα συνεχίσω να το κάνω παρόλα αυτά όταν βλέπω μια αξιόλογη συμπεριφορά απέναντι μου -ως πελάτης δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω καλά λόγια! Όχι δεν τα παίρνω από κανέναν ούτε διαφήμιση κάνω. Να είσαι σίγουρος ότι όταν αρχίσω να τα τσεπώνω για να λεω γλυκανάλατες μαλακίες για εταιρίες - θα το πω εγώ ο ίδιος!

Λοιπόν ειναι η δεύτερη αγορά που κάνω μετά από ένα GPS το οποίο αγόρασα για τον πατέρα μου τον προηγούμενο μήνα! Μου έκανε εντύπωση - καλές τιμές - ήρθε στην ώρα του και χωρίς προβλήματα. Αυτή την φορά έκανα την παραγγελία του Zyxel ξανά - και το προϊόν έδειχνε 2-3 μέρες αναμονής - η αγορά έγινε συνειδητά με αυτές τις μέρες αναμονής υπόψιν.

Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ένας εκπρόσωπος του pla247 μου έστειλε ένα ενημερωτικό email για να μου πει για τις 2-3 μέρες που έλεγε και στην σελίδα - και να μου δώσει ένα μικρό update για την κατάσταση του stock! Το θεώρησα εξαιρετικά καλή επαγγελματική κίνηση όταν έχω παραδείγματα από άλλα online store στην Ελλάδα τα οποία κάνεις την παραγγελία - έχουν λάθος ένδειξη διαθεσιμότητας στην σελίδα τους - περιμένεις αρκετές μέρες - και μόνο αν πάρεις εσύ τηλέφωνο για να μάθεις τι έγινε.

Το μόνο έτσι λίγο γκρίζο με το play247 είναι σε μία ερώτηση μου για επιστροφή προϊόντος μέσα στις 1-2 μέρες από την αγορά όπου με ενημέρωσαν (αν δεν κάνω λάθος) για κάποιο 10% το οποίο αφαιρείτε από την αρχική τιμή - ως επιστροφή - το οποίο δεν νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο - μιας και το refound είναι νομικά κατοχυρωμένο να γίνεται 100% στην αρχική τιμή - ελπίζω να βελτιώσουν αυτο το συγκεκριμένο σημείο- αν κάποιος έχει πιο πολλές πληροφορίες γι'αυτο το θέμας ας γράψει γιατί έχω σβήσει τα email με εκείνες τις ερωτο- απαντήσεις με το support!

αυτά!

5 comments:

  1. Έχω καταλάβει ότι το play247.gr προκειμένου να πιαστεί στην αγορά και να επιβιώσει (έχει έδρα την Πάτρα, δηλαδή δημιουργήθηκε από επενδυτές που έχουν σκοπό να κερδίσουν τουλάχιστον την επαρχία), θέλει να πουλήσει προϊόντα σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους. α) με συμφωνίες με εταιρίες και προμηθευτές για χαμηλότερες τιμές σε κάποια είδη και β) με τη μείωση τιμών/κέρδους σαν να ήταν εκπτώσεις. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει απλώς ένα είδος σε προσφορά, αλλά ουσιαστικά έχει τόσο χαμηλές τιμές στα περισσότερα προϊόντα σαν να είχε εκπτώσεις.
    Ως γνωστόν στις εκπτώσεις πολλά καταστήματα δε δέχονται μετά αλλαγές. Αυτό συμβαίνει επειδή δε θα καλύπτονταν πλέον τα έξοδα του καταστήματος.
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση για αυτό που ρωτάς, νομίζω ότι το κατάστημα επιβαρύνεται αρκετά ήδη για τη δωρεάν μεταφορά των προϊόντων διατηρώντας παράλληλα τις επιπλέον εκπτώσεις στις τιμές σε επίπεδα Στουρνάρη. Και πρόσεξε.. στη Στουρνάρη δε στο στέλνουν σπίτι, σωστά;
    Άρα σε περίπτωση που θες να επιστρέψεις το προϊόν, κάποιος πρέπει να ζημιωθεί. Και εκείνος θα είσαι πλέον εσύ που αγόρασες κάτι σε "έκπτώσεις". Δε ξέρω πώς έχει ο νόμος, αλλά αυτό πρέπει να κατανοήσεις και.. η απόφαση δικιά σου. Δε ξέρω αν με νοείς

    ReplyDelete
  2. Οι κρατήσεις επιστροφής (restocking fee, όπως πολύ συχνά θα το βρεις σε site του εξωτερικού και στο eBay) έχουν να κάνουν με μη σφραγισμένα και χρησιμοποιημένα προιόντα (αν ένα προιόν έχει ανοιχτεί δεν σε καλύπτει κάποιο νομικό πλαίσιο, έχω ρωτήσει και στην "Γενική Γραμματεία Καταναλωτή"). Στην περίπτωση αυτή το κατάστημα μπορεί να δεχτεί ή όχι την επιστροφή σου και ορίζει την πολιτική του και το restocking fee, που μπορεί να είναι από 10 έως και 50%. Αν το προιόν βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση, τότε εντός 10 ημερών, δικαιούσαι το 100% των χρημάτων σου.

    ReplyDelete
  3. α μάλιστα..οκ!
    απλά θυμάμαι επιστροφές σε μαγαζιά; στην αγγλια με ανοιγμένο το κουτί και 100% επιστροφή! Aλλά υποθέτω εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία!

    όπως και να έχει συνεχίζω να είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση τους overall!

    ReplyDelete
  4. Κωνσταντίνος11:32 am, July 26, 2010

    Φίλε Πάρη...άλλες οι προδιαγραφές του εξωτερικού..και άλλες αυτές των παρακατιανών ελληνικών καταστημάτων...που ουδεμία σχέση έχουν με επιχειρήσεις του εξωτερικού.Ζώντας στο εξωτερικό και εγώ πολλά χρόνια διαπίστωσα πως τα ελληνικά καταστήματα έχουν πολύ δρόμο μέχρι να φτάσουν το επίπεδο των ξένων.Π.χ της Αγγλίας. Ειδικά το play247 είναι στον πάτο.Έχει αφήσει απλήρωτους όλους τους ανθρώπους που το διαφήμισαν..είναι αγενείς βλάχοι.

    ReplyDelete
  5. ομολογώ δεν ξέρω τι κάνει ενδο εταιρικά η με τους συνεργάτες τους -οπότε δεν μπορώ να κάνω κάποιο σχόλιο.

    ReplyDelete