Thursday, July 12, 2007

I have been eclipsed

Τελικά μερικά πράγματα δεν αλλάζουν. Το ίδιο μπέρδεμα που ένιωσα πριν 6 χρόνια όταν πρωτοδοκίμασα μια τότε έκδοση του Eclipse - ψάχνωντας τρόπους να απεμπλακώ απο τον JBuilder που ηδη έδειχνε την ηλικία του - το ίδιο μπέρδεμα και εκνευρισμό ένιωσα και με το που άνοιξα το τελευταίο Eclipse Europa for J2EE Developers! Η ίδια εκνευριστική ερώτηση για το workspace - ποιος τους είπε ότι τελικά τα workspace είναι χρήσιμα - @@ είναι! Μετά το άλλο θεϊκό αυτή η πρώτη οθόνη που είναι μια ζωγραφιά με 5 κουμπάκια - λές και είναι εργαλείο για παιδάκια - να μην σε φοβίσουν. Άντε και ανοίγει - συγνώμη να πω κάτι ότι δεν ειδα την παραμικρή διαφορά σε perfomance στο UI έτσι - είναι στα ίδια επίπεδα με το Netbeans τουλάχιστον στο MacOSX με Java 1.5. Άντε λέω ας ανοίξω ένα free form project με existing ant script! Το κάνω και ξεκινάμε - αχ δεν μπορώ να δώ το Ant ,ωχ δεν υπάρχει javac task , δεν έχεις σετάρει JDΚ και στο τέλος πας και στο project να το δεις και σου αραδιάζει εκει φόρα παρτίδα λίστα με τα libs - να γεμίζει το μάτι σου!

Χωρίς πλάκα τώρα - δεν είναι τυχαίο που το Netbeans παρολο που ξεκίνησε πίσω από το eclipse τώρα είναι ένας σοβαρός αντίπαλος! Καλά δεν το συζητάμε ότι για νέους Java Developers το eclipse ειναι ..- the IDE not to use!


Και κολλημένο να με πείτε εγώ συγνώμη παραμένω πιστός στο Netbeans - η έκδοση 6 θα φέρει το τελειωτικό χτύπημα πιστεύω!

Eclipse Move to Trash! Αντε γεια..τα ξαναλέμε σε 5 χρόνια από τώρα!

Πάμε let the flame begin!



11 comments:

  1. Μετά από 3 απόπειρες, έχω και εγώ περίπου την ίδια γνώμη. Απλά κρατάω μία "πισινή" για όταν θα βρω έναν πραγματικό power user να μου δείξει 5 πράγματα για το πως δουλεύει το εργαλείο.

    ReplyDelete
  2. idika gia arxarious tha simfwnisw, to netBeans eiani mia xara!

    ReplyDelete
  3. Για αποκλειστικά java development και εγώ βρίσκω το NB πολύ πιο βολικό!

    Το θέμα με το Eclipse είναι οτι τα plugins του είναι αναγκαία όταν το project περιλαμβάνει (και) άλλες πλατφόρμες: php, javascript ακόμα και XML με το XMLBuddy. Παρακολουθώντας πως εξελίσσεται το scripting support στο NB 6 ανησυχώ οτι μάλλον δεν θα φτάνει ακόμα το Eclipse.

    ReplyDelete
  4. Κάποτε που χρησιμοποιούσα Eclipse μου άρεσε. Όταν άρχισα να χρησιμοποιώ NetBeans το βρήκα πιο βολκό και εύχρηστο... Αλλά και το NetBeans δεν είναι και ότι καλύτερο... Έχει και αυτό τα κολλήματά του... Ο CVS client πολλές φορές δε δουλεύει όπως πρέπει... όταν κάνω resolve missing libraries πολλές φορές πρέπει να κάνω restart για να δει ότι υπάρχουνε... Γενικώς υπάρχουνε πολλά προβλήματα. Αλλά νομίζω ότι από αυτά τα δύο προτιμώ το NetBeans, αν και έχω σχεδόν τέσσερα έτη να χρησιμοποιήσω Eclipse και ίσως να βελτιώθηκε...

    ReplyDelete
  5. Χρησιμοποιούσα Netbeans απο την εκδοση 3. Η οποία ηταν πολύ απαράδεκτη για εκείνη την εποχή. Το eclipse επι Netbeans 3 ήταν σαφώς πολύ καλύτερο. Αλλα εγώ επέμενα Netbeans!!!

    Οταν ξέκινησα να δουλεύω στο current project μου (2 χρόνια πριν), το Netbeans έπαιρνε τα πάνω του. Αλλα εγώ έπρεπε να ξεκινήσω να δουλεύω με το eclipse! (πολλοί απο τους συναδέρφους μου χρησιμοποιούσαν eclispe τοτε).

    Τώρα βλέπω την επέλαση του Netbeans! Πραγματικα η εκδοση 6 είναι απίστευτη. Ενα απο τα πιό ωραία plugins οπου βγάζω το καπέλο στην μαμα(!!!) Sun ειναι το jackpot. H συγκεκριμενη τεχνολογία θα φέρει νέα εποχή στον προγραμματισμό.

    ... Αλλα εγώ πρέπει να δουλεύω με eclipse! :(

    ReplyDelete
  6. Εγώ αρχίζω με Eclipse, θα δοκιμάσω και το Netbeans αφού γίνεται τόσος σαματάς. Είμαι κάπως noobας και δεν ξέρω τα κατατόπια :P.

    Κάτι σαν τον blogger με το wordpress μου θυμίζει αυτή η μάχη :).

    ReplyDelete
  7. Τι λες τώρα... Μόλις πήγα να ξεκινήσω με eclipse μου ήρθε να μην μάθω ποτέ java. Το netbeans γαμεί. Αν και τελικά χρησιμοποήσα μόνο command prompt :P Φυσικά μόνο για διδακτικούς λόγους...

    ReplyDelete
  8. ολα ειναι θεμα συνηθειας...

    τοσο το netbeans οσο και το eclipse δεν με χαλασαν καθολου... σιγουρα για "νεο" το netbeans ειναι πιο ευκολο.

    λιγο με εκνευρισε το jbuilder, αλλα και αυτο το ψιλοσυνηθισα

    ReplyDelete
  9. NB rulez

    στο μαγαζί μου όλο το development γίνεται σε NetBeans 5.5.1 με Java 6 σε Ubuntu Linux

    Open source at its best

    ReplyDelete
  10. Το Eclipse είναι κλάσεις ανώτερο όταν συνδιάζεται με το maven, ιδίως σε μεγάλα multi-application projects.
    Σίγουρα δεν απευθύνεται σε αρχάριους αλλά από την άλλη, η ίδια η enterprise java είναι πολύ δύσκολη.
    Στα χέρια ενός έμπειρου, το Eclipse πετάει

    ReplyDelete
  11. To maven δεν μπορώ να πω ότι το έχω κάνει master ακόμα - πισυτεω ότι το simplicity του Ant δεν το εχει ξεπεράσει!

    Οσο για το eclipse ..οκ απόψεις!

    ReplyDelete