Sunday, July 15, 2007

Γιατί αυτό το μίσος;

Είναι καλοκαίρι, πολλοί blogger ανακοινώνουν την έναρξη των διακοπών τους με μεγάλη χαρά και καλά κάνουν!Παρατηρώ σε πολλούς μια έξαρση μίσους - για την τεχνολογία - το internet και τους υπολογιστές.

'Φευγω και δεν ανοίγω μηχάνημα για 2 εβδομάδες'

'Δεν θέλω να έχω καμία επαφή με την τεχνολογία- γιούπι'

'Επιτέλους μακριά απο το πληκτρολόγιο....να πάνε να γ@μηθουν..ολα'

Αναρωτιέμαι γιατί τόσο μίσος ρε παιδιά, δηλαδή οι υπολογιστές το internet φταίνε που δεν γουστάρετε την καθημερινότητα σας, πήζετε στην δουλειά η στον προσωπικό σας χρόνο. Ναι όλα με μέτρο αλλά δηλαδή το γεγονός ότι θα πας διακοπές σημαίνει τόσα πολλά για σένα και την σχέση σου με την τεχνολογία.

Η αλήθεια είναι ποτέ δεν κατάλαβα αυτους που δεν αγαπάνε την τεχνολογία - μπορεί απλά να είμαι ένα geek - πάντως εγω τις διακοπές μου θα πάω - και την φωτογραφική μου θα πάρω μαζί μου και το laptop όταν δεν είμαι στην παραλία - να γεμίσω εκείνα τα βαρετά ζεστα μεσημέρια στην εξοχή.

Χαλαρώστε με την τεχνολογία - αν δεν σας αρέσει να πάτε στην οικοδομή - δεν θα έχετε να κάνετε με πληκτρολόγια - I promise!

νταξ;

10 comments:

  1. Που πα ρε θείο χωρίς RSS και email;

    :D

    (by the way... η Cosmote έχει κάτι ενδιαφέρουσες προσφορές στα προγράμματα GPRS ;))

    ReplyDelete
  2. Πόσο ενδιαφέρουσες γιατί ψάχνω να βρω κάτι σχετικό αλλά είτε πρέπει να τα "σκάσω" και να πάρω αυτή τη λαλακία την mobile card είτε να τα σκάω για συμβόλαιο με πάγιο και με πολύ λίγα ΜΒ το μήνα. Εδώ στο Italy με 30 Euro η Voda δίνει 50mb την ημέρα 3G! Όποιος το έχει ψάξει ας δώσει πληροφορίες. Γίνεται παραλία χωρίς ιντερνέτ; Εμ δεν γίνεται...

    ReplyDelete
  3. Paos Konstantinidis6:28 pm, July 15, 2007

    Κομπλεξικά άτομα... Η τεχνολογία, που τόσο απεχθάνονται, είναι αυτή που τους δίνει το δικαίωμα να εκφράζουνε την απέχθειά τους...

    ReplyDelete
  4. Πάρι κι εγώ που χρησιμοποιώ υπολογιστές, internet και τεχνολογία γενικά καθημερινά, τις μέρες των διακοπών κάνω "αποτοξίνωση", οκ και στις διακοπές χρησιμοποιώ κινητό και ψηφιακή, αλλά υπολογιστή και internet όχι, ίσως επειδή δεν έχω laptop οπότε δε κουβαλάω το κανονικό μου pc από δω κι από κει και ίσως επειδή οι μέρες -όσον αφορά εμένα προσωπικά- είναι γεμάτες βόλτες, παραλία κλπ :-)

    Αλλά έχεις δίκιο στο ότι όντως αναφέρεται σε πολλά blog/sites αυτό το "μίσος" για την τεχνολογία όταν πάμε διακοπές.

    ReplyDelete
  5. Για την cosmote βλέπω με 50€ το μήνα απεριόριστη χρήση. Όσο για το "μίσος" νομίζω ότι το 99% δεν εννοεί αυτό που γράφει και το άλλο 1% πραγματικά έβγαλε τα μάτια του και δεν την παλεύει άλλο μπροστά σε οθόνη. Όπως και να έχει και εγώ geek είμαι κάμερα, λαπτοπ, κινητό με qwerty, βιβλία για τον ύπνο και φύγαμε!

    ReplyDelete
  6. Πες τα! Συμφωνώ και επαυξάνω. Από τις χαζοσυζητήσεις προτιμώ να έχω τη δυνατότητα να ρίξω μια ματιά στο web. Μακάρι να είχαμε περισσότερα wifi hotspots.

    ReplyDelete
  7. Τώρα που διάβασα το θέμα από το rss μου νομίζω το θίγεις και στο podcast (ομολογώ το άφησα να το ακούσω αύριο πηγαίνοντας στην σχολή) όταν πηγαίνω διακοπές προσπαθώ να αποτοξινωθώ... Όχι από μίσος προς τους υπολογιστές αλλά από φόβο πως θα χάσω τις διακοπές μου κάνοντας ότι κάνω όλο το χρόνο... Έχω ένα φίλο που είχαμε πάει Καβάλα και κάθε πρωί και απόγευμα τον ψάχναμε... Τον βρίσκαμε στα internet cafe να τσεκάρει email και να μιλήσει με τη (το ανέκδοτο που λες και συ) Όμως τον καταλάβαινα. Έλεγα σε όποιον μου έλεγε να πάω να τον φωνάξω πως φοβάμαι μήπως πάρω κάθισμα και μετά έχουμε 2 άτομα να ξεκολλήσουν... Άρα μην τους κατηγορείς...

    ReplyDelete
  8. Εγώ όταν πάω διακοπές στεναχωριέμαι που τα χάνω όλα αυτά.(Υπολογιστές, internet κλπ)

    ReplyDelete
  9. Προσωπικά έλειπα το Σαβ/κύριακο και δεν έχω ιδέα τι συζητιέται. Στο θέμα μας πάντως το μόνο που έχω να πω είναι ότι είναι ζήτημα επιλογών! Αν δεν σου αρέσει ο υπολογιστής σου ή το blogging ή το κινητό σου ή τέλος πάντων οτιδήποτε σε βαραίνει...απλά μην το παίρνεις μαζί σου! Δεν χρειάζεται να πρήζεις και τους άλλους. Έτσι και αλλιώς το blogging δεν είναι υποχρεωτικό. Όποιος θέλει μπλογκάρει και όποιος δεν θέλει, όχι.

    ReplyDelete