Monday, July 09, 2007

Ξαφνικά δεν δουλεύει....


-Γεια τι κάνεις;
---Καλά.
-Σου έστειλα κάποιο υλικό για το θέμα που λέγαμε.
---Ναι το ειδα, απλά χθες είχα πρόβλημα με το PC.
-Τι έγινε;
---Τα windows δεν μπουτάρουν και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί;
-Ωχ υπομονή. δες αυτο και αυτο και το άλλο και το άλλο , και μετά κάνε ένα format
---Ναι και είναι τόσο βαρετό
- Εμένα μου λές..

Ξέρεις πόσα βαρετά βράδια πέρασα για προσπαθώ να φτιάξω μια μητρική που είχε πιτσικάρει το pci του modem, ο δίσκος χτύπησε, άρπαξε τάση, τα irq conflicts έκαναν τα windows να πάνε για βρούβες. 10+ χρόνια με ολες αυτές τις μαλακίες - κάθε 6 μήνες τα ίδια και τα ίδια - έτσι χωρίς λόγο.Μερικές φορές δεν έφταιγαν τα updates των windows αλλά το κακής ποιότητας hardware που ολοι μας έχουμε αγοράσει! Μου πήρε χρόνια να το συνειδητοποιήσω αλλά το Zen και η ηρεμία ήρθε όταν συνειδητοποίησα ότι θέλω και ποιοτικό hardware και ποιοτικό λειτουργικό!

Κάντε μια χάρη στην ηρεμία σας, στα νεύρα σας και στην παραγωγικότητα σας....get a mac! Think...different!

Namaste!



Το κομμάτι αφιερωμένο σε ολα τα dead PC....που μας αφήνουν έτσι χωρίς λόγο!

8 comments:

  1. Πάρη τόσο καιρό που σε παρακολουθώ (όχι με ντέτεκτιβ!) και ακούω το podcast των weekendgeeks έχω ψηθεί άγρια για να αγοράσω macintosh. Μια ερώτηση μόνο. Αξίζει το mac mini; Έχω ήδη την οθόνη του PC καθώς και μια 32αρα LCD. Θα με βόλευε να το μετακινώ το κουτί μέσα στο σπίτι. Καλή συνέχεια! Keep blogopodcasting!

    ReplyDelete
  2. ανάλογα τι θες να κάνεις και ποιες ειναι οι απαιτήσεις σου! Πολλοί αναγνώστες εδώ στο blog έχουν όχι ένα αλλα και πιο πολλα mac mini! 1 giga ram by default να φροντίσεις να έχει πάνω και είσαι έτοιμος για τον μαγευτικό κόσμο των Mac φίλε! Αξίζει!

    σωστά dtsomp?

    ReplyDelete
  3. Πωπω, εγω σου λέω τον πόνο μου με το pc και εσύ πάλι ευκαιρία να μιλήσεις για mac βρήκες! ;-)
    Τι να πω? Όταν βαρεθώ τα format μπορέι και να το σκεφτώ..
    Ελπίζω τουλάχιστον αυτή τη φορά να μην χρειαστεί.

    ReplyDelete
  4. θα προσευχηθώ για σένα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάς! Δεν ξέρω βέβαια αν με ακουει ο θεός των PC, γιατί με έχει βγάλει απο τις λίστες!

    ReplyDelete
  5. Είμαι χρήστης pc και δε σκέφτομαι να αλλάξω παρά τα όσα λες. Ο λόγος είναι ότι έχω 10 χρόνια που χρησιμοποιώ pc και έχω χρησιμοποιήσει-ξεζουμίσει 3 συστήματα στα οποία (πέρα από τις προσθήκες μνήμης, αλλαγή περιφερειακών scanner, εκτυπωτή, external Hard-Disks και αγορές CD-RW DVD-RW) μου έχει χαλάσει μόνο ένα CD-RW και έχει καεί μόνο 1 φορά το τροφοδοτικό. Και αυτό επειδή ίσως δε χρησιμοποιώ UPS λόγω του ότι θεωρώ προτιμότερο να καεί ένα τροφοδοτικό και να πάρω καινούργιο (άντε και μητρική αν τα καταφέρει που δε τα έχει καταφέρει), παρά να αγοράζω και να συντηρώ τα πολυέξοδα με ακριβές αλλαγής κάθε χρόνο μπαταρίες του UPS.
    Το τελευταίο μου σύστημα το έχω 4 χρόνια (δε παίζω παιχνίδια και μόνο με την επεξεργασία video αγανακτώ. οκ πρέπει να πάρω άλλο κάποια στιγμή). Εκ των οποίων τεσσάρων χρόνων, με τα σταθερά Windows XP έχω να κάνω format 3 χρόνια σίγουρα. Πες με κωλόφαρδο, πες με εξαίρεση, μόνο μη με καταραστείς ;p
    Αυτό που ξέρω είναι ότι τα XP είναι φοβερό λειτουργικό και το σκέφτομαι να μεταβώ στα Vista με το νέο σύστημα όταν πάρω αν και θα αναγκαστώ. Πέρα από "αρρώστιες" παλιότερων λειτουργικών ή που πείραζα εγώ τα XP στις αρχές και τα έκανα μαντάρα (εχεχε), ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω αυτό το "κακής ποιότητας hardware" που λες ότι σε βασάνιζε ανά εξάμηνο.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι οι mac είναι αρκετά ακριβοί σε σχέση με τις επιδόσεις τους και με λιγότερα χρήματα παίρνεις αντίστοιχα επώνυμα προϊόντα pc που κρατάνε (όπως σου προανέφερα) τουλάχιστον 4 χρόνια συνεχούς χρήσης. Πες ότι είμαι εξαίρεση στον κανόνα, αλλά πραγματικά αυτό που λες μου φαίνεται πρωτοφανές και οι γνωστοί μου που έχουν όλοι pc ουδέποτε είχαν πρόβλημα hardware εκτός και αν είχαν πάρει συστήματα της πλάκας. Όσο για το λειτουργικό σου απάντησα. Αν δε κάνεις επεμβάσεις στα XP είναι πολύ σταθερά. 3 χρόνια και συνεχίζω ακάθεκτα (που θα ήταν πιο πολλά πάω στοίχημα αν δε πειραματιζόμουν)

    ReplyDelete
  6. @drake

    sorry been there done that! πράγματι τα επώνυμα PC τα οποία στην ελλάδα ειναι κάτι σαν εξωτικό φρούτο στην συνείδηση του έλληνα καταναλωτή,όπως τα Mac, παρουσιάζουν μια ποιότητα και συνέχεια όπως ένα Mac!Βεβαια ως επαγγελματίας έχω βρεθεί για μεγάλα χρονικά διαστήματα μπροστά απο Dell, HP, IBM ωραία μηχανάκια decent - αλλά ξέχασε το λειτουργικό! Συγνώμη αλλά τα XP ειναι λειτουργικό της πλάκας - πόσο μάλλον τα Vista! Τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες - να γράφω κώδικα - να κάνω podcast να surfarw- να κάνω word editing κτλκτλ ηταν εξαιρετικά αναξιόπιστα.
    Αυτή την στιγμή το MacOSX σε all around task λειτουργικό και με έντονη σταθερότητα δεν υπάρχει.

    Η εναλλακτική του linux υπάρχει αλλα ακόμα δεν τα καταφέρνει καλά σε αυτο που λέμε ευκολια και user experience!

    ημουν χρήστης windows απο τα 3.1 μέχρι και τα 2003 - τα πιο decent που γνώρισα ηταν τα 2000.Γενικά been there got the tshirt .

    οσο για την τιμή ενα mac εχει τα ιδια λεφτά με ένα επώνυμο PC και πολλές φορές η ποιότητα του ειναι καλυτερη απο ένα Dell!

    ReplyDelete
  7. Νόμος: το mac mini δεν το παίρνεις γιατί αξίζει, το παίρνεις γιατί το ερωτεύεσαι.

    Ακόμα και μετά την έλευση των Intel στην Apple, πήρα ένα mac mini G4 1,33 Ghz. Μπορεί να είναι το πιο αργό σύστημα μου τα τελευταία 4-5 χρόνια, αλλά ταυτόχρονα είναι και το καλύτερο.

    Έρωτας λέμε!

    ReplyDelete
  8. Να πω κάτι. Λοιπόν αρχικά είμαι απο τους ανθρώπους που οταν θα πάρω pc θα το φτιάξω μόνος μου με καλό κουτί και καλές ψύκτρες. Κάθε χρόνο λοιπόν (ή κάθε τόσο) αγοράζω σκληρό ή μνήμη κλπ και δεν χρειάζεται για αρκετό καιρό να πάω να πάρω καινούριο pc.Δηλαδή τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχω πάρει ολοκληρομένο pc. Imac 24 ψήνομαι να πάρω η macbook pro. Το θέμα δεν είναι οτι δεν ψηνόμαστε για mac το θέμα είναι οτι δεν έχουμε χρήματα για mac. (και ποιος σου είπε οτι δίνουμε 1500ε για pc?). Αν μου έδινες 2000 και μου έλεγες pc ή μακ θα σου έλεγα μακ αλλα που να τα βρουμε τα 2000.Και για να το πάμε αλλιως το μόνο που αξίζει απο μακ κακα τα ψέματα είναι ο mac pro, ο macbookpro και αντε και ο imac24.Σε pc με 800ε μπορεί να είναι για το πούτσο τα υποσυστήματα αλλα 4g μνήμης τα βάζεις.

    Φιλικά

    ReplyDelete