Sunday, July 01, 2007

Δεν αντέχω...

Εδώ τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας είναι χρήστες Windowzz αν και νομίζω ότι σιγά σιγά η αδερφή μου δεν θα είχε πρόβλημα να πάει σε Mac, (στο πτυχίο Μαριγώ θα στο κάνω δώρο ), ο πατέρας μου χρησιμοποιεί κάτι προγράμματα ναυσιπλοΐας, με GPS συσκευές και δεν μπορεί να αλλάξει platform. Κάθε καλοκαίρι έχουμε συντήρηση των μηχανημάτων. Φέτος είχε σειρά του πατέρα μου - πραγματικά έχω να δηλώσω κάτι - μετά απο 2+ χρόνια switcher σε Macintosh ΔΕΝ ΘΕΛΩ να βλέπω windows μπροστά μου, Microsoft Office με 10000 διαφορετικές εκδόσεις, διαφορετικές εκδόσεις dll, ActiveX Components να λείπουν απο μια κακογραμμένη εφαρμογή - τον device manager να γ@μιέται, worms με το που γίνει εγκατάσταση του λειτουργικού..κτλ κτλ!

Δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά παλιότερα τα έφιαχνα όλα με υπομονή και ενδιαφέρον τώρα δεν την παλεύω , τίποτα δεν δουλεύει,..ίσως να κουράστηκα και εγώ, αλλά πραγματικά νομίζω ότι έχω αλλάξει πια συνήθειες.

2 χρόνια Mac Switcher .....και το πιο ωραίο πράγμα που έχω να πω ειναι ότι ο iMac μου, δουλεύει άψογα από την πρώτη μέρα, και ας έχουν γίνει minor releases OSX updates, και ας έχω φορτώσει πολλές εφαρμογές....δεν μπορώ να καταλάβω πως οι λίγο ψαγμένοι χρήστες πηγαίνουν και αγοράζουν PC και μάλιστα με windows...

θα μου πεις παιχνίδια...ναι άσε το έλυσα και αυτό το πρόβλημα πάρε ένα PS3, ένα ΧΒΟΧ 360 ή ένα Wii και μόλις γλίτωσες από ένα άγχος για το ποια γαμώ κάρτα της nVidia πρέπει να έχεις για να παίξει αυτό το άλλο,πιο direct X , να σταματήσω το firewall και το antivir για να μην μου τρώνε resources και άλλα πολλά!

Επειδή μετά το καλοκαίρι αρκετοί κάνουν την κίνηση για νέο μηχάνημα, ένα έχω να πω, πριν αγοράσεις αυτο το μάυρο άσχημο και θορυβώδες κουτί σκέψουν ότι εκει έξω υπάρχει κάτι φανερά πιο ποιοτικό με ένα φανερά πιο ικανό λειτουργικό σύστημα το οποίο θα σε υπηρετεί απροβλημάτιστα. Στην δική μου περίπτωση δεν εχει βγάλει ούτε ένα πρόβλημα!

Δεν ξέρω αλλά τελικά η πρώτη φουρνιά IntelMac iMac έχει βγει άριστη!


8 comments:

  1. Το συζητούσαμε προχθές με κάτι φίλους το θέμα αυτό. Καταλήξαμε ότι πλέον δεν είμαστε πιτσιρικάδες για να έχουμε όρεξη και χρόνο για πειράματα. Παίξαμε, πειράξαμε, δοκιμάσαμε, τώρα ήρθε και η ώρα να τα χρησιμοποιήσουμε...

    ...ή τέλος πάντων να τα χρησιμοποιήσουμε περισσότερη ώρα από αυτή που ξοδεύουμε για συντήρηση...

    ReplyDelete
  2. Για παιγνίδια η λύση είναι bootcamp ;)

    ReplyDelete
  3. "..δεν μπορώ να καταλάβω πως οι λίγο ψαγμένοι χρήστες πηγαίνουν και αγοράζουν PC και μάλιστα με windows..."

    αυτο ειναι κατι για το οποιο δεν εχω βρει απαντηση ακομη..

    ReplyDelete
  4. +1 , και εγώ έκανα το ίδιο λάθος πριν 1 χρόνο και έδωσα ένα σεβαστο ποσο για αναβάθμιση.
    Έχω κανα 2μηνο το macBook και είπα τέλος τα windows. Μόνο για downloading και gamin , και όταν τα παίξει το pc , πάω για imac 24 :D

    ReplyDelete
  5. 1 μήνας Mac Switcher :o)

    Looks like a charm, works like a charm, is a charm

    ReplyDelete
  6. Δεν είναι όλα απλά κι ας μην προσπαθούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα.
    Αυτό όσον αφορά τους σχολιαστές (κυρίως). Ας μην ακυρώσουμε μια (σχεδόν ά(χ)ρηστη) πλατφόρμα επειδή είναι αυτό που είναι.
    Υπάρχουν και οι εφαρμογές τις οποίες χρησιμοποιούμε κάθε μέρα (money or joy oriented) πάνω της.
    Μερικά από τα πράγματα που δεν μπορώ/αντέχω να μην τα έχω είναι:

    1.Τα IBM utilities του Thinkpad μου (τα οποία μου δίνουν ότι info θέλω για το thinkpad, μου αλλάζουν αυτόματα network settings και connectivity ανάλογα αν βρίσκομαι στη δουλειά/σπίτι1/σπίτι2, fingerprint reader για accounts, encrypt/decrypt αρχείων etc etc

    2.Το αγαπημένο μου μπακακάκι (toad)

    Ξέρω ότι 3 στα 4 έχετε δίκιο, αλλά υπάρχουν εξαιρέσεις για το switch.
    Gentle advise, μην τα τσακίζουμε όλα "ελαφρά τη καρδία".

    ReplyDelete
  7. παρακολουθω οτι αρκετοι μπλαγκαδες ειναι mac fun boys :)
    ισως και ειναι τοσο καλα τα apple
    αλλα εχω δυο ενστασεις
    τι κανεις οταν σου χαλασει κατι; (rainbow, το καθε proprietary ανταλλακτικο κοστιζει τουλαχιστον τα τριπλασια απο το αντιστοιχο σε Pc και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τοσο καλυτερο)
    το κοστος αγορας ποσο ειναι;
    θα ηθελα να μου προτεινεις ενα καλο ελληνικο eshop (και ενα ευρωπαικο) για να δω τιμες για φορητο

    ReplyDelete
  8. ανώνυμε (γιατί ανώνυμος; μια παρέα είμαστε):

    τιμές για mac μπορείς να βρεις σε applestore.gr, multirama.gr, ekkentro.com, cyberport.de κλπ κλπ

    Όσο για την Rainbow, οφείλω να παραδεχτώ ότι δείχνει σημάδια βελτίωσης. Τώρα πρέπει να θεωρείται λίιιιγο καλύτερη από τις αντιπροσωπείες των Acer και Nokia... :)

    ReplyDelete