Tuesday, June 19, 2007

Java CMS πάμε ξανά -3 διαγωνιζόμενοι!

Πραγματικά είναι εκνευριστικό! Οι διαγωνιζόμενοι για το νέο portal του JHUG θα είναι java αυτό το είπαμε και έτσι θα γίνει. Το θέμα είναι ποιος από τους 3 - και πίστεψε με το να κάνεις συγκρίσεις είναι δύσκολο όταν 2 στους 3 είναι under heavy development και ο τρίτος δεν πληρεί κάτι που θεωρείς βασικό.

1. JBoss Portal intergrated JForums - χωρίς πλάκα για ενα minimal portal και με το forum έτοιμο να μιλάει μαζί του δεν ειναι άσχημο - αλλά είναι ακόμα σε RC κατάσταση και δεν ξέρω πότε θα κυλήσει σαν project. FREE όλα!

2. Atlassian Confluence + JForums non integrated: Το confluence ως enterprise wiki έχει πάρα πολλές δυνατότητες από την άλλη θέλει και πολύ δουλειά να το φέρεις στα μέτρα σου. ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΪΖΕΙ forum οπότε αν το διαλέξουμε θα πρέπει να γίνει το εξής είτε στο ιδιο το wiki να μην κάνει sign in ο κόσμος και να παίζει στο forum ή να κάνει και στα 2! Γενικά είναι η πιο ευέλικτη λύση αλλα το θέμα του integration εμένα σαν απλό user μου την σπάει. Βέβαια υπάρχει περίπτωση οι μάγκες κάποια στιγμή να κάνουν integrate to JForums ..λέμε τώρα!

3. JNuke : Ένα PHPNuke like γραμμένο σε Java με καλές τεχνολογίες - αλλά με 4 μόνο χρήστες (ένας απο αυτούς ένα βραζιλιάνικο JUG) και έναν developer. Αν μια μέρα αυτός αποφασίσει ότι δεν γουστάρει θα μείνουμε με το JNuke στο χέρι και ασε δεν έχω όρεξη να βλέπω κώδικα Velocity...Ομολογώ ότι για την ώρα προσθέτει συνέχεια features αλλά δεν έχω ιδέα πόσο εύκολο είναι το update!


Όποιος εχει άποψη παρακαλώ ας την πει!

υγ1: Δεν μου αρέσει το alfresco το βρήκα bloated!

υγ2: Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το νέο μας forum θα είναι βασισμένο στο JForums το οποίο είναι ίδιο ακριβώς με το PHPBB forums που ήδη χρησιμοποιούμε και είναι έτοιμο να μας αφήσει χρόνους! Υπάρχει μια μικρή περίπτωση να μπορέσουμε να μεταφέρουμε και τα existing posts! Υπάρχει διαθέσιμο το Jive το οποίο δεν είναι free - οπότε άντε γεια!

4 comments:

  1. Μπορείς να κοιτάξεις το opencms (www.opencms.org). Είναι ενα java open source CMS σύστημα για small to mid size companies. Αν και true cms νομιζω οτι είναι λιγο διαφορετικό απο τα αλλά (δεν τα έχω κοιτάξει τις λύσεις που αναφερεις).

    Νομίζω οτι θα το απορίψης κατευθείαν. Στην εταιρια που δουλεύω (UK) όλοι μαζι με εμένα μιλάνε με τα χειρότερα λόγια για αυτό. Ήμαστε δυστιχώς dependent σε legacy code. Θα με ρωτήσεις φυσικά γιατι στο ανέφερα... :P

    ReplyDelete
  2. γεια σου Κώστα ευχαριστώ για το comment! Νομίζω το έχω δει πιο παλιά και το έβγαλα απο την λίστα όπως και το alfresco.

    Γενικά υπάρχει προβληματισμός γιατί θέλουμε να βγάλουμε την νέα υποδομή μέσα στο καλοκαίρι και ακόμα βλέπουμε ότι έχουμε προβλήματα!

    ReplyDelete
  3. Εγώ θα πρότεινα JBoss Portal. Για να μπορώ να τα χώνω στον Julien όταν κάτι δεν παίζει :-)

    ReplyDelete
  4. Προτείνω Confluence απλά γιατί φαίνεται πιο όριμο και εμφανίσιμο(πολύ σημαντικό κατά τη γνώμη μου). Για το JBoss Portal δεν έχω γνώμη.
    @kostas: Κώστα χρειάστηκε κάποια στιγμή να λερώσω τα χέρια μου με opencms και μου φάνηκε πολύ χάος. Και το μόνο που ήθελα ήταν να φέρω το theme στα μέτρα μου...

    ReplyDelete