Saturday, May 26, 2007

Lost ...στην Αθήνα - that was fun!

Εκεί στα μέσα της εβδομάδας διαβάζω αυτο! Ά λέω ενδιαφέρον, να δω τα 2 τελευταία επεισόδια της τρίτης Season του Lost σε cinema μαζί με άλλους Losties.Sounds interesting που λένε και οι Άγγλοι. Στέλνω email στον georgeadams , μου στέλνει στοιχεία, και τον ρωτάω - πρέπει να κάνω reserve κάποια θέση. Ε μου λέει δεν χρειάζεται δεν θα είμαστε τόσοι πολλοί ειναι και το τριήμερο. Κατα τις 12 παρά ριβάρω στον cinema στην Πατησίων, Losties παντού. Μπλουζάκια ιστορίες. Μπαίνω μέσα ...η αίθουσα ήταν σχεδόν γεμάτη! Χωρις πλάκα! Εγώ περίμενα να είμαστε ..20..30 άτομα.Μια χαρά, η προβολή ξεκίνησε με videaki απο αμερικανικη χιουμοριστικη εκπομπή οπου συμμετείχε οΤζακ..σε κάποιο σημείο μεταξυ σοβαρού και αστείου λέει..'ΟΧΙ δεν ειμαστε μεταξυ θανάτου και ζωής!' Τέσπα. Για τα επεισόδια ίσως γράψω σε άλλο πόστ η σε αυτό στο τέλος, ακόμα δεν έχω αποφασίσει. Υπήρχε αρκετός κόσμος, ζευγαράκια, μέλη κάποιων forum που κυκλοφορούσαν με ταμπελάκια..' Γεια σου ειμαι ο dimitris3000 γεια σου είμαι η penelope μου θύμησε κάτι gathering chat group back in 1999. Το απόλυτο γέλιο,δεν βλέπαμε ταινία αλλά την αγαπημένη μας σειρά, οπότε το κοινό όταν γινόταν κάτι το οποίο θεωρούσε δίκαιο τότε ειχε τις ιδιες αντιδράσεις όπως αν το έβλεπε αραχτός στον καναπέ του. Όταν η τζουλιετ φιλάει τον Τζακ..ακούγονται κάτι ..'Παρτα μωρή ...γιατι το πλήγωνες το παιδί' για την Kate. Όταν εμφανίζεται ο λοκ ξαφνικά με τα μαχαίρια του...το κοινό χειροκροτεί...όταν ο Τσαρλι τραγουδάει το We arrrrrre everybody..ολοι πέφτουμε κάτω απο τα γέλια!

Γενικά είχε πλάκα το ευχαριστήθηκα. είπα και ένα γεια στον georgeadams ο οποιος επιμελήθηκε και την μετάφραση στα επεισόδια που είδαμε! Χα τι να πω..Looooooooost.Μπράβο μάγκες!

(*)μάλλον θα τα πω στο podcast αλλά εμένα το τέλος δεν μου άρεσε, όχι ότι πάλι σου αφήνει ερωτηματικά αλλά..αυτή η φάση με το μέλλον με ξενέρωσε- MONO φλας μπακ ναουμε..οχι back to the future! This is looooooooooooooost!

5 comments:

  1. Τα τελευταία σεν χρειάζεται να τα πεις μην κάψεις κανέναν δηλαδή γιατί χάνεται η ουσία.

    ReplyDelete
  2. lol
    και εγω που νομιζα εβελεπες με αλλους το lost χθες
    χαχαχα
    sorry misunderstood!!

    καμια αφισουλα καβατζωσες?
    παντως ακουσα φημες..οτι τα season προσωρανε εως και 9

    καλο καψιμο LOST-ιτες

    ReplyDelete
  3. Lost...!!!!!

    Κολλημέρνη μπορώ να πώ..!!!Πότε φίλησε η Τζούλιετ τον Τζάκ..??????????????????

    Μόλις κατέβασα το 23 επεισόδιο!!!Άντε να το δώ,μεβαλες τώρα σε αγωνία!!!

    ReplyDelete
  4. oxi re sy tha paixtoun alles 3 seasons 16 epeisodia kathe mia diladi 48 epeisodia. Tora gia to finale boro na po oti itan para poli kalo kalitero apo ta alla dio finale kai enan para poli kalo jack (ermineia-xaraktiras). I ksenera den einai oti tha perimenoume mexri ton fevrouario alla tha doume mono 16 epeisodia kai einai poli krima.

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραία τα τελευταία επεισόδια του lost!! Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα που θα ξεκινήσει η νέα season τον Φλεβάρη καθώς υπηρετώ την μαμά-πατρίδα οπότε δεν θα μπορούσα να τα δω ούτως ή άλλως. ;-)

    ReplyDelete