Wednesday, May 16, 2007

Το JHUG.gr δουλεύει και το καλοκαίρι!

Σημαντικό καλοκαίρι για το Java Hellenic User Group.

Καταρχήν έχουμε δώσει υπόσχεση ότι σε λίγους μήνες η PHP θα μας αφήσει. Το ξέρω θα θυσιάσουμε existing resources αλλά αξίζει τον κόπο. Προς το παρόν εξαιτίας φόρτου εργασίας δουλεύω σιγά σιγα στο setarisma του server για τον οποίο μίλησα πριν 1 μήνα (dedicated server πακέτο). Δεν είμαι linux guru αλλά με την βοήθεια και τα tips κάποιων φίλων και συναδέλφων περνάω μερικά βράδια μπροστά σε ssh οθόνες προσπαθώντας να βγάλω άκρη (thanx Παντελή), σιγά σιγά το φέρνω εκεί που θέλω!

Το καλοκαίρι αυτό σημαίνει και αλλαγές και στην μικρή μας οικογένεια, θα έλεγα μεγάλες αλλαγές τουλάχιστον για μένα! Ο συν-ιδρυτής του Jhug και καλός μου φίλος Πάνος, το είπε και το έκανε, μαζεύει τις βαλίτσες του και πάει εκεί που πάντα ήθελε να πάει. Απο τότε που θυμάμαι τον Πάνο μου έλεγε ότι ήθελε να γυρίσει πίσω.Που; Στο londinium. Μαγκιά του εγώ παραδέχομαι ότι το είπε και το έκανε..και δεν ειχε αρκετό bitching! Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα παρατήσει το κατα το ήμισυ πνευματικό μας παιδί χεχεχε, θα συνεχίζει να το υποστηρίζει όπως μπορεί απο μακρία! Η αλήθεια είναι και νομίζω ότι μπορώ να το γράψω τώρα, πραγματικά δεν ξέρω αν δεν υπήρχε η τόσο καλή χημεία όσο αναφορά τις αποφάσεις μας και γενικότερα τα θέλω μας γι'αυτη την προσπάθεια ...αν θα έπιανε το JUG ! Λυπάμαι ιδιαίτερα που θα χάσω τον jug leader partner μου αλλά οκ συνεχίζουμε! Βέβαια τίποτα δεν μένει στην τύχη! Εδώ και ένα χρόνο (ναι αν θες το πιστεύεις) σχεδιάζαμε και συζητουσαμε αντικαταστάτες - ανθρώπους με το ιδιο dedication- ολικό και οχι partial. Το να τρέχεις ένα JUG δεν έχει να κάνει πάντα αν εισαι καλός developer ή όχι, έχει να κάνει με το αν αντέχεις να το κάνεις και αν μπορείς να θυσιάζεις αρκετό ελευθερο σου χρόνο for a greater purpose! Ειναι δύσκολες εποχές, και ολοι είμαστε πιεσμένοι απο χρόνο δουλειά υποχρεώσεις. Όπως και να έχει καταλήξαμε κάπου και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, μιας και στην μικρή μας οικογένεια εντάξαμε μια δούκισσα! χε χε χε! Μια γυναικεία παρουσία είναι παντα θετικό, πάντα θα δει τα πράγματα απο μια διαφορετική οπτική!Εξάλλου έχω τονίσει και παλιότερα στην μέχρι τώρα καριέρα μου έχω δει αρκετά καλές δούκισσες είναι μέρος της κοινότητας..άσε που κάνουν και την ζωή μας αλλά και τον χώρο εργασίας μας - για εμάς του δούκες - ομορφότερο! Welcome A ;)

Δηλώνω επίσης ενθουσιασμένος και μπορώ να μοιραστώ αυτό μαζί με τα άλλα jhug members ότι οι προετοιμασίες για το επόμενο event του JHUG έχουν ξεκινήσει απο τώρα. Πραγματικά event με event βρίσκουμε αρκετά πρόθυμους ανθρώπους και εταιρίες να συμμερισθούν την αγάπη μας για επιμόρφωση - συνεργασίας - enterprise socializing! Όχι το επόμενο event δεν θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι εδώ και 4 χρόνια καταλάβαμε ότι οι 3 μήνες του καλοκαιριού σημαίνουν εξαιρετικά σημαντικά πράγματα ιδιαίτερα για τους Έλληνες και αυτό είναι σεβαστό. Παρόλα αυτά πρέπει να παραδεχτώ δεν είναι παντού έτσι. Πχ ο φιλος μου M.Huetterman από την Κολωνία ετοιμάζει ενα IDE bashing event στα μέσα Ιουλίου, εκεί οι Γερμανοί δηλώνουν ότι θα δώσουν παρόν - δεν ξέρω πόσοι αλλά όλοι έχουν high- hopes!Ετοιμαζόμαστε λοιπόν για ένα ακόμα πιο ενδιαφέρον και γεμάτο καλούς ομιλητές event - δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα άλλο για την ώρα!!!

Τέλος να σας υπενθυμίσω ότι μετά το καλοκαίρι όλοι περιμένουμε φυσικά τι άλλο το δικό μας Ευρωπαικό JavaPolis 2007. Έχω πια εμπειρία του JavaOne και του Javapolis και μπορώ να σας πω ότι σε μερικά σημεία το Javapolis ειναι καλύτερο- ναι true- λιγοτερο αγχωτικό, λιγότερο commercial πιο developer - technical oriented και φυσικά στην μέση της Ευρώπης - πιο φτηνό as well. Ελπίζω η φετινή ομάδα απο ελλάδα να είναι πιο μεγάλη! Την περασμένη χρονιά ήμασταν 3 άτομα γνωστοί - εγώ Πάνος, Γιάννης συν άλλους 2 Έλληνες που δεν θυμάμαι τα ονόματα τους ζητώ συγνώμη! Η οργάνωση των Ολλανδών στο JavaOne μου έβαλε ιδέες για το πως θα μπορουσαμε να κανουμε και εμείς μερικά απλά πράγματα - έχουμε καιρό μέχρι τον Δεκεμβριο. Τουλάχιστον μία πρόσκληση θα δοθεί απο το JHUG ως διαγωνισμό- κλήρωση- κτλ κτλ οπότε stay tuned. Πραγματικά ελπίζω πολλοί να πάρουν την γενναία απόφαση και να έρθουν, ιδιαίτερα οσοι δεν έχουν βρεθεί σε τέτοιο συνέδριο - πιστέψε με..βλέπεις άλλα πράγματα, συναντάς άλλους ανθρώπους - καμία σχέση με οποιαδήποτε μικρή η μεγάλη εταιρική ή όχι ημερίδα! Έχουμε καιρό μέχρι τότε, εγώ μάλλον θα κλείσω σύντομα την θέση μου για Αμβέρσα άσε που δηλώνω ευρωτευμένος με τις Βρυξέλλες - ίσως my next town of residence? maybe some day!

Αυτά για την ώρα..καλά να java- ρετε.. η Java είναι Cool και το καλοκαίρι γιατί μπορείτε να την κάνετε φραπέ ! Καλά καλοκαιρινά deploy σε όλους!

Όποιος έχει κάποια απορία η θέλει πληροφορίες για κάτι από τα παραπάνω μην διστάσει να μου ρίξει ένα email η ένα μήνυμα σε skype, gtalk και τα ρέστα!

No comments:

Post a Comment