Tuesday, May 22, 2007

Πειραματίζομαι με το CafePress και τα T-Shirt

Λοιπόν, έχω μια μανία με τα T-Shirt, ειδικά αυτά που παίρνεις από συνέδρια, γενικά τα θεματικά T-Shirt. Η συλλογή για την ώρα πρέπει να μετράει σχεδόν 30. Έχω επισκεφθεί αρκετά T-Shirt- αδικα, άλλες φορές μένω απογοητευμένος από την ποιότητα, άλλες φορές ικανοποιημένος. Τον τελευταίο καιρό ειδικά με το podcast των WeekendGeeks είχα βρει ένα μαγαζί δίπλα στο σπίτι μου και μπορούσα άνετα και χωρίς τρέξιμο να δίνω μερικά T-Shirt σε μερικούς ακροατές, για να υπάρχει πλάκα και αλληλεπίδραση- εναλλακτικά media γαρ! Το κακό είναι ότι το μαγαζί έκλεισε οπότε έπρεπε να σέρνομαι στην Αθήνα για να κάνω τα μπλουζάκια, να τα ταχυδρομώ επίσης κτλ κτλ. Ακόμα χρωστάω 2 T-Shirt σε αγαπημένους μου blogger. Δεν είχα την ώρα, να τρέξω ούτε να κάνω ιδιαίτερα deal με κάποιο μαγαζί για να μπορεί να κάνει αυτό όλη την δουλειά για μένα. Παρατήρησα στο site του sync ότι έχουν μαγαζί στο Cafepress. Τι σημαίνει μαγαζί, μπορείς να δημιουργήσεις τα δικα σου design οι μάγκες θα στα τυπώσουν και θα στα στείλουν. Ουτε να τρέξω να κάνω παραγγελία, ουτε να τρέχω στο ταχυδρομείο (άλλα Xtra λεφτά) ούτε τίποτα. Με την συγκεκριμένη σελίδα ΑΝ ΘΕΣ μπορείς να βγάλεις και λεφτά. Δηλαδή σου λέει αυτός ότι εγώ το μπλουζάκι για να στο κάνω χρεώνω 8.99 dollars, εσύ από εκεί και πέρα προσθέτεις πόσα δολάρια παραπάνω για να βγάλεις λεφτά.

Λοιπόν εγω φυσικά δεν πρόσθεσα τίποτα ουτε πληροφορίες για λογαριασμό τράπεζας έβαλα, το όλο εγχείρημα είναι καταρχήν για δική μου ευκολία - αν θέλω να στείλω 2 Tshirt σε κάποιους θα μπω στο μαγαζί μου χα χα και θα τα παραγγείλω και θα πάνε εκεί που θα πώ εγώ, χωρίς να τρέξω σε μαγαζιά να μου τα ετοιμάσουν να αγοράζω φακέλους κτλ κτλ. Επίσης η συγκεκριμένη προσπάθεια είναι ένα πείραμα για κάτι άλλο που έχω εδώ και καιρό στο μυαλό μου - και την βρίσκω την πιο βολική λύση.

Αν υπάρχει Έλληνας ο οποίος μπορεί να μου παρέχει το ιδιο service δηλαδή μια customized σελίδα για τα μπλουζάκια πες των weekendgeeks, να αναλαμβάνει να τα στέλνει αυτός στους παραλήπτες και φυσικά τα κέρδη δικά του, εξάλλου και τώρα δεν εμποδίζει κανέναν να πάρει ενα άσπρο T-Shirt και να τυπώσει το URL www.weekendgeeks.gr ..στα @@ μου τα ποσοστά παρακαλώ ας με ενημερώσει, μιας και η ανάγκη μου δεν είναι μόνο οι WeekendGeeks. Βέβαια δεν ψάχνω για κάτι πρόχειρο θέλω κάτι που να δουλεύει τώρα όπως το CafePress.

Δεν νομίζω λοιπόν ότι υπάρχει οπότε CafePress.

9 comments:

  1. Φοβερό site. Πολύ ωραία μπλουζάκια έχει απλά επειδή είμαι λίγο περίεργος με τα νούμερα συνήθως παραγγέλνω ένα και βλέπω πως είναι και μετά παραγγέλνω ότι άλλο θελω.

    Έχει κάτι γ@μ@τ@ πάντως!!!

    ReplyDelete
  2. να δοκιμάσεις το "ash grey" χρώμα τους
    δεν ξέρω τι αλλά κάτι έχει το συγκεκριμένο ύφασμα (έχει διαφορά)

    παρέλαβα τις προάλλες ένα ash grey με την "Bill for first lady" στάμπα και ένα απλό άσπρο με το "life is sexually transmitted" και το ash grey με άφησε μαλάκα

    ReplyDelete
  3. Πάντως εγώ είμαι τυχερός στη περιοχή μου βρήκα ένα μαγαζί που Γ...Μ σε όλα τα αθηναϊκά και φυσικά το Cafepress. Αν εξαιρέσουμε πως δεν έχει αυτοματοποιήσει την κατάσταση ο τύπος με το ταχυδρομείο οι τιμές μαζί με τα ταχυδρομικά είναι πιο καλές από αυτές που λέτε και η ποιότητα αρκετά καλή. Γαλλικά t-shirt στάμπες που τις έχω πολλές φορές πλύνει και δεν έπαθαν τίποτα κτλ. Έτσι μου έρχεται να του πω να πάει να φτιάξει e-shop!

    ReplyDelete
  4. Εγώ χρησιμοποιώ το: http://www.spreadshirt.com/

    ReplyDelete
  5. File pari,

    diavasa ola auta pou grafeis, kai apo oti katalava auto pou mporei isws na se voithisei einai to www.t-bar.gr. Exei analoges sunergasies, alla kalutera epikoinwnise mazi tous gia na tous peis ti akrivws theleis kai an mporoun. Kali tuxi

    ReplyDelete
  6. ευχαριστώ για τα λινκ!
    μου έχουν ηδη δώσει το mplouzakia.gr
    θα δοκιμάσω το t-bar!
    εξαιρετικά!

    ReplyDelete
  7. Καλησπέρα !!! Αν θελήσεις μετά τις 5 Ιουνίου κάνε μια βόλτα απο το www.mplouzaki.gr είμαστε ανοιχτοί ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ και το ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΑΥΤΟ !!! Ευχαριστώ

    ReplyDelete
  8. http://www.mplouzaki.gr/main/synergates/products.php?my_name=renault
    ειμαστε εδω για οποιαδήποτε συνεργασια με πολυ ορεξη και φαντασια

    Ευχαριστω

    ReplyDelete
  9. http://www.mplouzaki.gr/main/synergates/products
    .php?my_name=renault



    ΣΥΓΝΩΜΗ !!!

    ReplyDelete