Sunday, May 27, 2007

Ο Λάζαρος!



Λοιπόν όπως αρκετοί αρέσκονται στο να δίνουν ονόματα στα μηχανήματα τους, έτσι και εγώ ακολουθώ την παράδοση. Να σας παρουσιάσω τον Λάζαρο. Τώρα θα μου πεις τι όνομα είναι αυτό ρε φίλε για ένα laptop και τι έγινε πείρες και άλλο laptop. Λοιπόν όχι δεν πείρα και άλλο laptop πόσο μάλλον PC τώρα όσο αναφορά το όνομα θυμήθηκα μια σύντομη πορεία μου στο κατηχητικό - ναι ναι μην γελάς- god bless γι'αυτό τώρα πηγαίνω στην εκκλησία μία φορά το χρόνο!!!!!

Λοιπόν πριν 1 χρόνο έγραψα για το πως, διέλυσα μεγαλωπρεπός το laptop της αδερφής μου. Δεν έκανα κάτι ο καημένος απλά πέρασα απο δίπλα πέιρα μαζί μου το καλώδιο της τροφοδοσίας και ο lazaros που δεν λεγόταν τότε lazaros ..έπεσε κάτω. Φαινομενικά ήταν οκ..δηλαδή την πάλεψε αλλά εσωτερικά είχε δεχτεί σοβαρό χτύπημα! Το πινάνι απο το θυληκό του βύσματος της τροφοδοσίας ειχε σπάσει. Αυτό δεν άλλαζε παρα μόνο με ματσακωνιά κόλληση αλλιώς όπως είναι νέο motherboard. Ευτηχώς στην οικογένεια έχουμε official bob μαστορα. Εγώ αναλμβάνω να καταστρέφω ο πατέρας μου να διορθώνει. Τον άνοιξε, έκανε μια κόλληση και το laptop επανήλθε. Με βαριά καρδιά παραδόθηκε στην μικρή, αν και ήξερα ότι αργά ή γρήγορα η κόλληση η το καλώδιο που ειχε πια εξωτερικό δεν θα άντεχε. Πράγματι τα χριστούγεννα η μικρή ένα πρωί μου λέει πάει το laptop το βύσμα που έχει βάλει ο μπαμπάς δεν κάνει καλή επαφή και δεν ανοίγει.Τότε είχα γράψει οι μαλακίες πληρώνοντε. Χωρίς πολλά πολλά, χεράκι χεράκι και σε μισή ώρα - η οικογένεια απεκτησε νέο μηχάνημα. Όλοι ευχαριστημένοι και εγώ λυτρώθηκα με ΧΧΧΧ euro για την μαλακία μου, καλά να πάθω. Ο Λάζαρος (δεν τον λέγαμε έτσι τοτε) βρέθηκε μέσα το κουτί του macbook pro και περίμενε τον bob ξανά για επισκευή! Σήμερα..ειχαμε την ανάσταση!

Ειναι ένα Acer Asprie 5602 WLMI (αν και μάλλον διαλύθηκε το κουμπί που ενεργοποιεί την wireless και ενώ η κάρτα φαίνεται οκ στο συστημα το wireless δεν παίρνει μπροστά, δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος τρόπος - οπότε του βγάζω το W). Ειναι 64bitos AMD Turion 1.6 με 1 G Ram και ATI X600. Κάναμε 2 ώρες , προσεκτικό άνοιγμα - έβγαλε όλη την πλακέτα, φάγαμε μισή ώρα με ένα προβληματικό κολλητήρι να ανοίξουμε την τρύπα πάνω στο board που έπαιζε η τροφοδοσία - τα καταφέραμε μετά άλλη μισή ώρα να σιγουρετούμε ότι συνδέσαμε κάθε μικρό και σπαστικό πινάκι.

Βάζουμε το ρεύμα, για ένα sec δεν ακούστηκε κάτι και μετά ο Λάζαρος...αναστήθηκε! Fuck Yeaaaaaaaaaaaah! Operational, δοκίμασα και μερικά OS μεταξύ αυτών και Vista για να κάνω πειράματα με το DLNA και φαίνεται καλά!

Ωραία σε λίγο θα θέλω 2 δωμάτια για μένα και τα μηχανήματα μου....

6 comments:

  1. Papodad - και νεκρούς ανασταίνει!

    Media center, αθόρυβος server με μικρή κατανάλωση, με μια USB wifi καρτούλα τα κάνει όλα και συμφέρει. Αν καταλήξεις σε λινουξάκι, ρίξε μια ματιά στο MythTV...

    ReplyDelete
  2. Τώρα αν σου πω ότι το τελευταίο μου (και χειρότερο) PC, ένας Acer 1692 or something, λεγόταν LAZARUS, θα το πιστέψεις; Κι αυτό γιατί είχε αναστηθεί όχι μία αλλά 4 φορές στο Service της Acer ΚΑΙ στον Ταύρο ΚΑΙ στο Plymouth!

    Πολυταξιδεμένη και International πίπα δηλαδή αυτό το laptop, που δεν έκλεισε ούτε χρόνο.

    ReplyDelete
  3. χα χα χα σκέφτομαι να του δώσω μια πιο δυτικό - αμερικάνικη χάρη και να τον ξανά βαφτίσω Larry! Συμπτωση πάντως με το όνομα. Μερικά μηχανήματα απλα δεν το βάζουν κάτω χα χα χα!

    ReplyDelete
  4. Αμα πιάνουνε τα χέρια του ανθρώπου... Αυτός είναι και ένας λόγος που έγινα computerας... Οπως και να πατήσεις βρε αδερφέ το Tab και το space... το ίδιο θα βγεί :-)

    Οσο για τα Acer, είναι ίσως τα πιο modded μηχανήματα που έχω υπόψη. Πάντα μετά από κάποιο σημείο χαλάνε και απλά αρχίζουν οι πατέντες...

    ReplyDelete
  5. den bariesai
    exw allo mhxanhma twra
    >
    hp>
    kai ta muala sto mixer

    ReplyDelete
  6. κανονησε μονο να κανεις καταληψη και στο δικο μου
    ερχεται κ αλλος λαζαρος κατω σε λιγες μερες

    ReplyDelete