Sunday, May 27, 2007

Πολύ μαγκιά ρε νεο- ελληνίδι!

Όπως κάθε άνθρωπος έχω και εγώ μερικές παραξενιές - κατά πολλές αυτές οι παραξενιές είναι πολλές - δεν γαμιέται! Δεν μπορώ μέρος της νεο - ελληνικής μάγκικης γλωσσοπλασίας. Εκνευρίζομαι αφάνταστα να ακούω μαλακισμένες λέξεις οι οποίες στάζουν δήθεν μαγκιά και μαλακία. Είχαμε κάνει μια παρόμοια συζήτηση με τον Πάνο τις προάλλες και την θυμήθηκα.Είμασταν σε μία τοπική ταβέρνα, για φαγητό οικογενειακό gathering. Δυτικά προάστια είμαστε οκ respect ναού με. Πίσω μου 2 ζευγαράκια νεο- έλληνες. Ε ρε πούστη ..ηταν να μην το ακούσω χα χα χα!

-Να σου πω φίλε....τωρα που είναι και οι δικές μας εδώ..λέω να πιούμε κανέναν ΚΡΑΣΟ!
-Άσε μεγάλε δεν μπορώ άλλο χθές ..έλιωσα στα μπυρόνια!
-Λές να μην πιούμε ΚΡΑΣΟ... ρε;

Κράσο, μπυρόνια, μπριζολίδι,και άλα σε ιδι..σιδι...παπαρίδι και ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΙΑ ΘΕΛΕΙΣ. έλεος μαλάκα....ακόμα και όταν τρως πρέπει να λες λαικές χαζομάρες..

ακου κράσο και μπυρόνι...σιγα πρόσεχε μην σου φύγει η μαγκιά απο το φερμουάρ και μετά το γκομενίδιο μείνει ανικανοποίητο το βράδυ!Ναουυυυυυυυυυυυμε!


Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυγκ!

12 comments:

  1. Άκουσα κακό λόγο για το μπριζολίδι;

    Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!

    ReplyDelete
  2. Χα! +1!!
    Με τα παρακάτω δεν έχω πρόβλημα...
    Άντε την μπύρα να την κάνεις μπυρόνι
    Άντε την πίτσα να την κάνεις πιτσόνι
    Αλλά όταν μου κάνει κάποιος την..
    κασεκροκέτα -> κασερό
    τυροκαυτερή-> τυρό
    Δεν μπορώ τρελαίνομαι!!!Αηδιάζω βασικά!
    Πολύ παράξενος έτσι!

    ReplyDelete
  3. Τουλάχιστον δεν είχαν το "μαλ@κα" για καραμέλα. Εχω βαρεθεί να το ακούω από τους νεανίες της σημερινής νεολαίας.

    ReplyDelete
  4. ε νέο παιδί είμαι και εγώ χα χα χα! Παρόλα αυτά ομολογώ ότι έχεις δίκιο όσο αναφορά την αισθητική..τι να κάνεις παραξενιές. Αθυρόστομος μεν...αλλά όχι μπυρόνι και άλλες μ@λακίες (oops) δε!

    ReplyDelete
  5. Άσχετα από το εάν του έφυγε η μαγκιά ή όχι, τουλάχιστον, αυτός έχει γκομενίδιο να ικανοποιήσει το βράδυ....

    ReplyDelete
  6. μην γίνεσαι κακός / κακιά ρε Ανώνυμε, εκτός και αν ανήκεις και εσυ στο club των λαικών και θίχτηκες ναούμε!

    Α και να σου πω..πήδα και για εμάς λίγο τους παρθένους!

    ReplyDelete
  7. πράγματι... ρ.π.μ. Όλοι ξέρουν οτι πλεον την μπίρα τι λέμε μπιρωΐνη και το κρασί, κρασίσι ναουμ'.
    χιπς

    ReplyDelete
  8. Σε προκαλώ να γράφεις ορθογραφημένα και με λεξιλόγιο Μπαμπινιώτη. Θα πάθεις ψυχολογικά εντός εβδομάδας.

    ReplyDelete
  9. Ρε papo τα μπριζολίδια και τα μπυρόνια δεν εμπεριέχουν μαγκιά αλλά την όρεξη να φάμε/πιούμε κοινώς να κάνουμε μεγαλοπρεπέστατο τσιμπούσι!

    Αυτό το κράσσο πάντως ευτυχώς δεν το χω ακούσει ποτέ γιατί δεν αντέχεται!!!

    ReplyDelete
  10. Papo, είμαι ο ανώνυμος από παραπάνω, και οφείλω να ομολογήσω ότι σε καμία περίπτωση το σχόλιο μου δεν προοριζόταν να είναι κακεντρεχές. Ίσα, ίσα γράφθηκε σε μια στιγμή μέγιστης αυτοκριτικής, αυτοσαρκασμού και σε κάποια πλαίσια "κάνω χιούμορ"...

    Νομίζω ότι είναι πασιφανές πως δεν ανήκω στο περιβόητο club που λες. Αλλά ακόμα και αν υποθέσουμε πως ήμουν μέλος του....θα καθόμουν δύο και μισή π.μ. να διάβαζα το ιστολόγιο σου, αντί να είμαι με τα γκομενίδιο μου? ή έστω με τους "ουγκ" φίλους μου και να πίνουμε κράσο στα μπουζούκια? Φυσικά και όχι... άρα άτοπο, άρα δεν ανήκω σε αυτό το club.

    ΥΓ1)και εγώ παρθένος είμαι
    ΥΓ2)για κοίτα την ετυμολογία της λέξης λαϊκός...στον λαό δεν ανήκουμε όλοι?
    ΥΓ3)έχεις ακούσει τι λένε περί μύγας και σφήκας?

    ReplyDelete
  11. γκαλα μη νευριαζεις με τα μπαιδια
    μπαιξτο ντρελιτσα να ουμ

    ΛΟΛ γκαποιος θιχτηγκε
    γκαι εβγαλε σελφ ντιφενς
    ανωνυμοι γκινετε επωνυμοι
    να ουμ

    ReplyDelete