Friday, April 13, 2007

σκέψεις για το Leopard...

Ομολογώ δεν λέω ότι η επίσημη ανακοίνωση της Apple για τον ερχομό του Leopard των επερχόμενο Οκτωμβριο δεν με χαροποίησε και θα μπορουσαν αρκετοί να πουν - ότι δεν μπορείς να κατηγορείς την MS που άργησε με τα Vista κοίτα τι κάνει το μήλο. Ναι σε κάποιο βαθμό έχουν δίκιο και το παραδέχομαι παρόλα αυτα άλλο delay 4 μηννες και άλλο 2-3 χρόνια.

Επίσης υπάρχουν και οι γνωστοί άγνωστοι οι οποίοι κάνουν το γνωστό bitching...μπλα μπλα μπλα..και να η apple το ένα..και αφήνει τα mac και το γυρίζει σε τηλέφωναα..μια βόλτα μόνο στα forum του macrumors πραγματικα μπορείς να δεις κρίσεις πανικου!Εντάξει χαλαρώστε και δειτε τα facts! Αυτοί που μου αρέσουν πραγματικά ειναι οι τυποι στα forum που κάνουν το bitching αλλά έχουν mac και φυσικά ποτε δεν θα το αφήσουν - γιατί ειναι λογικό το συνολικό πακέτο αυτη την στιγμή ειναι καλύτερο απο οποιονδήποτε άλλο συνδιασμο.

1. Ξενερώσαμε ναι..οκ αλλά θα πάρουμε το iPhone..και το ξέρεις καλά οτι θα το πάρεις bitch. :D
2. Ο Steve μας ειπε για σουπερ Leopard features μεχρι τώρα δεν έχουμε δει τίποτα άρα ότι και να έρχόταν στην ώρα του θα ήταν μάλλον ένα ψέμα ή κάτι πολυ λιγότερο απο τα δικά μας high expectations.
3. Το πιο σημαντικό απ'ολα ειναι ότι το MacOSX 10.4.9 είναι κατα την ταπεινή μου άποψη το κορυφαίο λειτουργικό καταρχήν για desktop μηχάνημα - χρήση το οποίο έχει την ευελιξία και την σταθερότητα να με υπηρετεί 2 χρόνια τώρα με τον καλύτερο τρόπο και στο 1 μου mac αποκλειστικα στις επαγγελματικές μου δραστηριότητες. Δουλεύω σε ενα πανέμορφο και πολυ σταθερό λειτουργικό το οποίο ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ its just works...λοιπόν επειδή εμένα μου αρκεί θα περιμένω 4 μήνες...

μπορείτε να συνεχίσετε το bitching....αλλά την επόμενη φορα που θα βρεθείτε σε ενα fnac - multirama ρίξτε μια ματια στα mac..και think different!

7 comments:

  1. Βέβαια... με αυτή την καθυστέρηση ανεβαίνουν και οι προσδοκίες/απαιτήσεις.

    Σκέψου ότι τα Vista ήταν λίγο-πολύ καταδικασμένα μόνο και μόνο γιατί μετά από 6 χρόνια, ο κόσμος περίμενε τον ουρανό με τα άστρα. Φυσικά δεν συγκρίνονται 6 χρόνια με 6 μήνες... αλλά ειδικά οι mac users που είναι και πιο καλομαθημένοι θα έχουν πολύ μεγάλες προσδοκίες.

    MacOSX 10.5 τον Οκτώβρη, iPhone τα Χριστούγεννα (Ευρώπη), θα έχει γεμίσει και linux-phones η αγορά... θα σκάσει μούρη και κανένα iMac τετραπύρηνο... σκατά... θα μας κυνηγάνε οι τράπεζες...

    ReplyDelete
  2. πω τι λες τωρα Quad Core iMac....το θέλω!

    ReplyDelete
  3. χεχε πολλά apple καλούδια...

    παρις πως το έχεις καταφέρει το crash-proof macos;

    ReplyDelete
  4. Πολύ καλό το Tiger, το Leopard θα έχει κι άλλα καλούδια σαφώς, αλλά καλύτερα του χρόνου το φθινόπωρο και να σπέρνει παρά τώρα και σουρωτήρι. Εντάξει, το iPhone είναι σοβαρά στα υπ' όψιν (το Mac ecosystem παίζει καλύτερα in the family), αλλά το OSX έπρεπε να είναι πρώτη προτεραιότητα και νομίζω ότι ο Στίβο έβαλε το προσωπικό του όνειρο μπροστά από αυτό που θα υπαγόρευε η κοινή λογική - θα τα γράψω αναλυτικά στο Νυστέρι αύριο ή μεθαύριο κάποια στιγμή.

    Από υλικό σαφώς τα C2D Minis είναι στα hot stuff, οι μαύροι iMacs που φημολογούνται (ακούστηκε και κάτι για αλλαγή design, πολύ που χέστηκα προσωπικά), αλλά αν παίξει 4πύρηνος τώρα θα γίνει μακελειό - δεν έχω εξάμηνο που πήρα τον δικό μου διπύρηνο! Αγκρρρρρρρ:) Πέρα από την πλάκα, εμένα προσωπικά το Xcode με καίει, και πολύ πολύ περισσότερο η σουίτα της Adobe (και σε πολύ κατώτερη μοίρα της Microsoft). Τα iLife και iWord Leopard Edition θα είναι καλές προσθήκες αλλά τίποτα το φοβερό και τρομερό. Υποθέτω είναι υπόθεση εξατομίκευσης αλλαγών:)

    Α, και @32μπιτο, τι εννοείς; Το OS X είναι crash proof από τη μαμά μου, εκτός αν του κάνεις κάνα παράξενο σκάλισμα στο System folder...:hmm:

    ReplyDelete
  5. 32bite ....δεν ξέρω πως να το θέσω αλλά πως το λένε..its just works!

    ReplyDelete
  6. δεν λεω, crash-proof προλογίζεται οτι είναι απο την Apple απλά στην πράξη κρασσάρει και αυτό...

    τουλάχιστον έτσι μου λένε γνωστοί μου χρήστες Mac..ερασιτέχνες και μή..αλλά ουκ ολίγες φορές το είδα με τα μάτια μου στο DTP της παλιάς μου δουλειάς..

    έτυχε; πέτυχε; δεν ξέρω..

    ReplyDelete
  7. Από προσωπική εμπειρία: το OS X κρασάρει μεν αλλά καμία σχέση με Windows. Κρασάρει όπως κρασάρει και το Linux, και μάλιστα πιο σπάνια γιατί ο πυρήνας του συστήματος είναι κλειστός και δε γίνονται πατατιές. Αν χτυπήσει το OS X θα φταίει κάποιος προβληματικός παρακμιακός driver - εγώ το κατάφερα να κολλήσει μόνο δύο φορές, μία που του πέταξα 7000 γραμματοσειρές μαζεμένες (στο Font Book, όχι σε εξειδικευμένο πρόγραμμα διαχείρισης γραμματοσειρών - εκεί με έβγαλε ασπροπρόσωπο), και άλλη μία που έπαιζα με κάτι torrents 8 GB πολλά μαζεμένα και μπούκωσε λίγο ο σκληρός. Κατά τα άλλα δεν κολλάει, αν το φροντίζεις και λίγο κάθε τόσο είναι μια χαρά. Τώρα, τα επιμέρους προγράμματα (π.χ. Office ή Photoshop) μπορεί να κολλήσουνε αλλά αυτό είναι πρόβλημα των εταιρειών που τα βγάζουνε, και δεν κρεμάνε όλο το σύστημα όπως γίνεται στα Windows.

    ReplyDelete