Monday, April 16, 2007

External monitor στο MacBook Pro και ένα μικρό tip

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το monitor του pciou (μπλιαχ) στην δουλειά μαζί με το laptop μιας και η οθόνη ειναι αρκετά πιο μεγάλη (όχι τόσο καλή σε ποιότητα ομολογώ) και γενικά όταν γράφεις κώδικα κάθε ιντσα ειναι πολύτιμη!

Λοιπόν η ιδέα ειναι να κοτσάρεις την εξωτερική οθόνη στο mac σου, έτσι ώστε να δουλευεις απο εκεί και να κλέισεις την οθόνη του laptop. Να τονίσω ότι στην δουλειά εξαιτίας δικών μου συνηθειών έχω επιλέξει να έχω εξωτερικό πληκτρολόγιο αλλά και mouse μιας και είμαι ιδιαίτερα νευρικός τύπος και δεν θα ήθελα να χτυπάω τα πλήκτρα με δύναμη όταν κάτι δεν πάει καλά..και αρχίζω να ρίχνω ευχές στους δημιουργούς του τάδε library. Άρα εχουμε macbookpro με εξωτερικό USB keyboard, mouse και τώρα πια οθόνη. Όλα τα Pro έρχονται απο την μαμά τους με adaptor DVI to VGA που νομίζω ότι τα απλα MacBook δεν έχουν (πρεπει να τον αγοράσεις ξέχωρα).

Συνδεσα την κατάσταση, αμέσως αναγνώρισε την οθόνη και για λίγα λεπτα μου έσπασε τα νευρα γιατι δεν μπορουσα να καταλάβω γιατί όταν έκλεινα την οθόνη του laptop και η εξωτερική πηγαινε για υπνο. Μετά συνειδητοποίησα ότι με τον που κλείνεις την βασική οθόνη πάει σε hibernate αλλά μετα απο λίγα δευτερόλεπτα αν πατήσεις κάποιο πλήκτρο θα ξυπνήσει με την εξωτερική ενεργή! Αυτό είναι ένα θεματάκι το οποίο συζητήσαμε και με τον vrypan αλλά η λύση του να απενεργοποιήσω το hibernate δεν μου άρεσε, επίσης δεν έχω δοκιμάσει και τον InsomniaX! Όποιος έχει λύση σε αυτό το μικρό σπαστικό πραγματάκι παρακαλώ ας αφήσει ένα comment!

Βασικά άλλο ήθελα να προτείνω! Μετα απο λίγη ώρα χρήσης με εντελώς κλειστή την οθόνη του Mac , κουμπωμένη με άλλα λόγια, παρατήρησα ότι η επιφάνεια γύρω απο το πληκτρολόγιο και γενικότερα , παρουσιάζε μια άυξηση της θερμοκρασίας. Κάτι το οποίο γενικά δεν μου άρεσει σαν φαινόμενο οπότε είπα να το αφήνω να παίρνει ανάσες. Νομίζω λοιπόν ότι η βέλτιστη λύση για να μην καίει η οθόνη έτσι και αλλιώς αλλα και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία στις επιφάνειες του MacBookPro ειναι να μην την κουμπώνεται 100% αλλά αφηστε 1 δάχτυλο ή και πιο λίγο πριν κλείσει.Ο μηχανισμός που γέρνει η οθόνη του laptop ειναι αρκετά στοιβαρός δεν έχει κανένα πρόβλημα να την υποστηρίξει σε αυτή την θέση - επίσης δεν υπάρχει μαγνητάκι για να την τραβήξει και να την κλείσει. Παραθέτω την εικόνα για το δικο μου κενό! Φαινεται πιο μεγαλο στην φωτο γιατί την τράβηξα απο κοντά με το κινητό!




5 comments:

  1. 15άρι το MBP, 17άρα η οθόνη (υποθέτω), γιατί δεν κάνεις ένα extend screen να τελειώνει; Διπλή οθόνη, διπλός χώρος, διπλά παράθυρα! Τουλάχιστον μέχρι τα Spaces και το 10.5:D

    ReplyDelete
  2. ειναι και αυτό μια άποψη..αν και ειχα την ευκαιρια να δουλεψω με διπλές οθόνες κάτι που πάντα ονειρευόμουν σαν developer τελικά δεν το βρήκα βολικό!

    ReplyDelete
  3. Χμ...αν δες και κάτι παρόμοιο..
    http://fousterthoughts.blogspot.com/2006/12/macbooks-correct-way-to-use-with.html

    Βέβαια με την 10.4.9 λύθηκαν τα πάντα και τώρα λειτουργεί άψογα με όποιον τρόπο και να την συνδέσεις.

    ReplyDelete
  4. Α και μιας που αναφέρεις ότι έχεις εξωτερικό πληκτρολόγιο και οθόνη. Ποιο χρησιμοποιείς?
    Εγώ έχω το Logitech S530 αλλά έχω απογοητευτεί τόσο με τους drivers που σκέφτομαι να το αλλάξω!

    ReplyDelete
  5. Έλα τι λες ...εχει απογοητευτεί!
    χαχαχαχα! τι παράξενο!

    Φιλε ειναι η χειρότερη αγοράμου τα κλαίω ακόμα τα 80 euro. Το πληκτρολόγιο ειναι απαράδεκτο σε ολα!
    Στην δουλειά βρήκα την ηρεμία μου και μάλλον θα πάρω ένα ακόμα για το σπιτι με το MacAlly iKey. Προσεχε οχι το Ice Kye USb (και αυτο το αγόρασα και ειναι επίσης μαλακία).

    ειμαι οπαδός των σταθερών και πρακτιών πληκτρολογίων δεν θέλω ουτε design ουτε laptop feeling.

    Πάρε Macally iKey θα με θυμηθείς!

    ReplyDelete