Sunday, March 04, 2007

Περίπατος στο Χαϊδάρι

Ομολογώ εξαιρετικό το σημερινό απόγευμα. Μιας και είχαμε ξεμείνει από παρέα για να μοιραστούμε όπως κάθε Νεοέλληνας ένα φραπό-γαλο κάτω από τον ήλιο και να λιαστούμε σα μικρά μοσχαράκια (μμμμμμμμμμμμμμμμμ) είπα να κάνω έναν περίπατο με συντροφιά την φωτογραφική μηχανή.

Γεννήθηκα στο Χαϊδάρι οπότε, δηλώνω περήφανος δυτικό-προαστίτης. Χωρίς κανένα ίχνος κόμπλεξ για τα άλλα προάστια, ομολογώ ότι σιγά σιγά μιας και δεν είναι ιδιαίτερα νωρίς ούτε αργά προσπαθώ να σημειώνω στην περιοχή που υπάρχουν νέες πολυκατοικίες διαμερίσματα για αγορα (ένα άλλο μεγάλο θέμα που με απασχολεί αλλά σε άλλο post). Άρα ναι ιδεατά θα ήθελα να αποκτήσω ένα σπιτι εδώ στην περιοχή μου, μου αρέσει ιδιαίτερα, συμφωνώ ότι τα δυτικά προάστια δεν είναι και η πιο όμορφη περιοχή - ες της Αθήνας αλλά εμείς εδώ οι Χαιδαριώτες είμαστε περήφανοι για τον δήμο μας. Τυπικά τα τελευταία χρόνια ανήκω στον δήμο Αιγάλεω - ενας καταραμμένος δρόμος φταίει - αλλά εγώ είμαι ταγμένος χεχεχε.

Ο καιρός πραγματικά είναι υπέροχος και πάω στοίχημα ότι θα διαβάσω αρκετά άλλα post με την ιδια θεματολογία. Εύχομαι αρκετοί να έχετε πάρει τις φωτογραφικές μαζί και να έχετε τραβήξει αρκετές χαρούμενες φωτό - ελπίζω να τις μοιραστείτε κιόλας . Μιας και αναφέρω φωτογραφία. Πάει εδώ και 1 χρόνος που έχω στα χέρια μου την Olympus SP-500 μια φωτογραφική της οποίας οι δυνατότητες ξεπερνούν κατά πολύ τις φτηνές απλές digital μηχανές και πολλά χαρακτηριστικά της - ρυθμίσεις είναι αρκετά σύνθετα. Το πρόβλημα είναι τελικά ότι μετά απο 1 χρόνο ακόμα δεν έχω δεσμέυσει κάποιο χρόνο για να μάθω η να διαβάσω κάποια βασικά πράγματα για την φωτογραφία. Μπορείς να το δεις άλλωστε στις φωτογραφίες παρακάτω. Έχω στα χέρια μου ένα δυνατό εργαλείο και τις πιο πολλές φορές απλά είμαι σε θέση Auto. Θα μου πείς γιατι το πείρες. Έ δεν ξέρεις είναι η αρρώστια των geek. Ιwant the best the faster κτλ κτλ. Εκτός και δω ξανά αυτή την πρασινομάτα ερασιτέχνη φωτογράφο, της οποίας οι φωτογραφίες χωρίς να ξέρω ότι ήταν δικές της - ηταν οι μοναδικές που μου άρεσαν (με την ηλεκτρική σ την έκθεση ζωγραφικής - φωτογραφίας και τέχνης που διοργανώνει ο Δήμος περιστερίου. Μην αναρωτιέσαι πως πήγα εκει - έτυχε δεν πέτυχε.Κική με ακούς...δώσε χαιρετισμούς στην φίλη σου χαχα (μάλλον δεν με διαβάζει η Κική).

Λοιπόν παραθέτω ολο χαρά και ενθουσιασμό φωτογραφίες απο τον τόπο μου χεχε!



(αυτή είναι άσχετη την τράβηξα χθες το βράδυ - από το πίσω μπαλκόνι)


Παλατάκι - αγαπημένο μέρος για τις φωτογραφικές μου αναζητήσεις - καλοκαιρινή κατοικία του King Όθων

Ανάπλαση σε χώρο στο Παλατάκι - καλή φάση!

Παλατάκι πάλι. το κτήριο αυτό αν δεν κάνω λάθος ήταν (αρκετα παλιά) σαν νοσοκομείο για λιμώδεις νόσους και για ψυχασθενείς (σαν και μένα χαχααχ)

Ξανά το αναπαλαιωμένο κτήριο

Στο βάθος το Παλατάκι - εχουμε τροπικό κλίμα στο χαιδάρι - και φοίνικες παρακαλώ!

Αναφέρω Στρατιώτης Ε.Π papo 2005 Α ΕΣΣΟ!


Κατσ καλά δημοτικό κολυμβητήριο


Upper Χαιδάρι - και η θεά προς την Αθήνα

Upper Χαιδάρι λιγότερο ομορφο απο το down!

Αμυγδαλιές - how fucking romantic


Ώρες ωρες αναρωτιέμα αν θα διαβώ ποτε την είσοδο αυτή χαχα! Τι είναι αυτή η είσοδος; Δες παρακάτω

No Comments - Δρομοκαιτειο. Στο Χαιδάρι έχουμε 2 απο τα μεγαλύτερα ψυχειατρία της Αθηνας. ο λόγος ειναι ότι οταν τα φιάξανε και αποφασίσανε να τα τοποθετήσουν εδώ πιστευαν ότι αυτό το μέρος της Αθήνας είχε το καλύτερο κλιμα και το πιο ηπιο. Το άλλο είναι το Δαφνι και ειναι για πιο σκληρές καταστάσεις.

Το φεστιβαλ που έλεγα!

Στο βάθος ο προφήτης Ηλίας ..κατα την γνώμη μου απο τις πιο καλες καφετέριες με θέα ΟΛΗ την αθηνα νικάει κατα πολυ το τερα πέτρα κτλ κτλ.

Ο θεόδωρος!


Ο άγνωστος στρατιώτης



Αγωνιστικούς δυτικούς χαιρετισμούς!

8 comments:

  1. μου λειπει το σπιτι
    γιατι το κανες το ποστακι ρε!!
    :(

    α ρε χαιδαρι!!!
    πω εβγαλες φωτο απο το πισω μπαλκονι!

    το καλοκαιρι θα βαλω τραπεζι εκει κ το βραδυ θα χει κοκτειλ νάιτ!
    και χαμηλωμα τεντα:D

    αντε δωσε φιλακια στη μαμα!
    :(

    ReplyDelete
  2. Ομολογώ ότι η θέα είναι απίστευτη...Και είστε και τυχεροί που έχετε το Δρομοκαϊτειο τόσο κοντά :P

    ReplyDelete
  3. Papo μέχρι πριν από 2 ωρίτσες ήμουν εκεί, ψηλά στο Χαϊδάρι για καφέ, με θέα όλη την Αθήνα!

    ReplyDelete
  4. Το λέει κ το τραγούδι:
    Το Χαϊδάρι δεν είναι κανένα γιουρούσι,
    σαν την Κηφισιά κ το Μαρούσι.
    :-)

    Αν έμαθα ένα πράγμα εδώ είναι να κρατάς τη ματιά του τουρίστα εκεί που ζεις για να δεις τις ομορφιές

    ReplyDelete
  5. μου θυμισες τα παιδικα μου χρονια

    ReplyDelete
  6. Ωραίο το Παλατάκι. Όταν ήμουν στο ΚΕΒΟΠ συχνά πυκνά πήγαινα εκεί για βόλτα και ενίοτε κάποιες φωτογραφήσεις με μία εξαιρετική τότε Ζενίθ 12. Πέρασαν οι εποχές και ο ψηφιακός μας κόσμος συμπλκηρώθηκε από εκπληκτικά μηχανήματα.

    Εγχειρίδιο χρήσης δεν είχε να πειραματιστείς;

    ReplyDelete
  7. @δείμος
    έχει πως δεν έχει manual το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω αξιωθεί να το διαβάσω ακόμα!

    ReplyDelete
  8. γεια σου Χαιδαράρα!! ωραιές οι φώτο σου..και εγώ είμαι στην φάση να προσπαθώ να βρίσκω πολύ παλιές φώτο του Χαιδάριου! Πώς ήταν και πώς έγινε η πόλη μας, μιας και ανήκω στις 54πρώτες οικογένειες που ήρθαν και εγκατάσταθηκαν μόνιμα στο Χαιδάριον(κάπου στο '24..:)

    ReplyDelete