Wednesday, February 14, 2007

Συλλογή apo tips - αρχίζω και τα χάνω!

Βασικά έχω τον εξής προβληματισμό. Θεωρώ ότι μάλλον η λύση στο πρόβλημα μου είναι τα blog. Κατά καιρούς όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι γράφουν σύντομα κολπάκια συνταγές συμβουλές για κάτι. Αυτές οι συμβουλές είναι καταχωρήσεις σε μια σελίδα ή σε ένα blog. Με την έλευση των label - tag και στο blogspot, το να σημαδέψεις τα post σου με λέξεις κλειδιά και στην συνέχεια όταν και αν χρειαστεί, να ψάξεις για τα κλειδιά αυτά για να βρεις το post σου. More or less αυτή η διαδικασία δουλευει, παρόλα αυτά έχω κάποιο υλικό απο άλλες χρονιές (πάμε πίσω μέχρι το 2003) που δεν υπήρχαν labels τέσπα. Οι αναγνώστες του blog θα έχουν παρατηρήσει μια ενότητα πάνω πάνω δεξία που την ονόμασα 'τα καλά' μου.Ας πουμε ότι ειναι κάποια πράγματα τα οποία έχω γράψει και τα θεωρώ χρήσιμα όχι μόνο για μένα αλλά και άλλους. Με το καιρό βλέπω ότι βάζω ολο και κάτι παραπάνω στην ενότητα αυτή και να 'μαστε καλά κάποια στιγμή θα μεγαλώσει. Πρέπει να ομολογήσω ότι ειναι αρκετά βολικό να έχει καρφωτά την λιστα με τις συνταγες σου, πολλες φορές μπορεί απο αφηρημάδα απλά να μην ψάξεις σωστα. Το κακό ειναι ότι θέλω να γράφω τέτοιες συνταγές και όταν είμαι στην δουλειά, γιατι πχ ένα setting στον Jboss ή ενα annotation σε καποιο entity bean ηταν αρκετό για να μου λύσει τα προβλήματα μου.

Μήπως πρέπει να έχω ένα διαφορετικό blog; Δεν μου αρέσει σαν ιδέα. Γενικότερα δεν μου αρέσει η αλλαγή σε αυτές τις δραστηριότητες, πάλι κόλλημα με την συνέπεια. Δηλαδή το blog μου είναι αυτό και αν δεν πάει κάτι στραβά θα παραμείνει εδω, ουτε άλλα url ουτε transfer το υλικό ούτε τίποτα. Να σας πω την αλήθεια εμπιστεύομαι πιο πολυ την google για να κανει συντηρηση και αποθήκευση στα δεδομένα μου παρά εμένα που μπορεί να κάνω μια μαλακία στο δικό μου script ή σε μια MySQL provider και να τα σβήσω ολα. Πρέπει να τονίσω ότι όσο περνάει ο καιρός θεωρώ το blog μου ως κάτι εξαιρετικής σημασίας για μένα ως e-persona ως επαγγελματία. Δεν είναι πια μόνο ημερολόγιο ή μάλλον είναι αλλά δεν είναι προσωπικό είναι επαγγελματικό είναι χομπίστικο κτλ κτλ. Πληροφορία συσσωρεύεται η οποία καθώς ο χρόνος περνάει αποκτά αξία.

Τέσπα, νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσω αυστηρά το να βάζω tag στα post μου μιας και έτσι θα είναι πιο εύκολα προσβάσιμα απο το search.

Πάντως ώρες ώρες πραγματικά νιώθω να τα χάνω, ως ένας Johnny Mnemonic ο οποίος όχι μόνο μένει από μνήμη αλλά νιώθει και ενα εκνευριστικό data overloading μαζί με ισχυρό fragmentation στο μυαλό του.Με απλά λόγια απο τις πολλές πληροφορίες αρχίζω και τα χάνω χα χα χα! Πάλι καλά που έχω δεξιά και αριστερά 2 τρελάδικα - αυτά είναι τα καλα του να ζεις στο Χαϊδάρι χο χο χο!

4 comments:

  1. Μπαααα,εγω ακομα να τα χασω!Και ο Ιωαννης ο Μνημονικος ειναι πολυ καλη ταινια!

    ReplyDelete
  2. ...γιατί δε ... συνεργάζεσαι με τον macloaded που είχε μια πολύ καλή βιβλιοθήκη? Βέβαια αυτός τόχει παρατήσει το άθλημα εδώ και ένα χρόνο σχεδόν αλλά ίσως δανεισθείς την ιδέα του organize του... λέω μια ιδέα και τίποτα παραπάνω ή παρακάτω!

    ReplyDelete
  3. ...γιατί δε ... συνεργάζεσαι με τον macloaded που είχε μια πολύ καλή βιβλιοθήκη? Βέβαια αυτός τόχει παρατήσει το άθλημα εδώ και ένα χρόνο σχεδόν αλλά ίσως δανεισθείς την ιδέα του organize του... λέω μια ιδέα και τίποτα παραπάνω ή παρακάτω!

    ReplyDelete
  4. Papo οντως έχεις αρχίσει να τα χάνεις. Δυο εβδομάδες τώρα και δεν έχεις πει τίποτα για το lost χεχε...

    ReplyDelete