Tuesday, January 02, 2007

Όχι κύριε Σπίνουλα το podcast δεν έχει σχέση με τους χαζοραδιοφωνικούς σταθμούς...το κέρατο μου!

Είμαι φανατικός αναγνώστης του RAM, το ομολογώ. Μου αρέσουν τα άρθρα του ακόμα και αυτά τα επιστημονικά και γενικά είναι ένας καλός οδηγός! Θεωρώ άλλα περιοδικά της ελληνικής αγοράς..πολύ λίγα..ή αρκετα αμερικανοποιημένα!

Λοιπόν το τεύχος Ιανουαρίου 2007 δεν το έχω διαβάσει ολο, σιγα σιγά και βασανιστηκά :) . Λοιπόν φτάνω στην σελίδα 99 και βλέπω πάνω δεξια ένα τετραγωνάκι, αναφορά για το podcast-ing στην ελλάδα. Ναι σωστά αναφέρει το αρθράκι ακόμα δεν είναι γνωστό σε 'ολους μας' τους αναγνώστες ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ κυριοι του RAM οφείλετε αν θέλετε να κάνετε έστω και μία σωστή αναφορά 20 γραμμών στο podcasting στην Ελλάδα, να κάνετε μια μικρή ερευνα ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ μου πετάξετε 2 screenshot απο τους υψίστης βλακείας ραδιοφωνικούς σταθμούς με τα υψίστης βλακείας site για να μας πείτε ότι podcasting είναι τα κομμάτια απο υψίστης χαζομάρας εκπομπές που αποφασίζουν να δώσουν δωρεάν οι εν λόγω ραδιοφωνικοί σταθμοί! Γιατι δεν το λέτε με το όνομα τους, οτι αυτό δεν ειναι podcasting αλλά διανομή υλικού υψίστης βλακείας για διαφημιστικούς σκοπους! Έλεος δηλαδή να σπάσω τα μικρόφωνα μου! Και στο κάτω κάτω, απ'οτι ξέρω και δεν είναι μυστικό ο πρώτος έλληνας podcaster κάποτε αρθογραφούσε για εσάς, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΪΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ενα email για να σας εξηγήσει τι γίνεται και στην μικρή μας χώρα; Το έχουν γράψει οι εφημερίδες και εχει εμφανιστεί και στα περιοδικά και έχει μιλήσει γι'αυτο το πράγμα..ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΛΑΜΨΗ FM;

Τελικά η ύπαρξη site σαν το sync.gr ΟΧΙ μονο δεν είναι ανώριμη..αλλά ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ!
Άκου podcasting ....οι βλακείες του Λαμψη FM... δηλαδή συγνώμη με κάνετε και νιώθω ΜΑΛΑΚΑΣ ως ένας απο τους λίγους Έλληνες podcaster! Κόκκινη κάρτα στο περιοδικό και σε όποιον το έγραψε..και φυσικά θα τα πουμε στο επόμενο WeekendGeeksCast γιατί σήμερα μου διέφυγε η φάση - γιατί εμείς δεν ανήκουμε σε κανένα όμιλο!

(Ο Λαμψη και ο Village ανήκουν στον όμιλο μήπως;)

Σεβασμός σε όλους τους podcaster..όταν θα ξεκινήσω να βάζω τσιφτετελοτράγουδα και να μιλάω για βλακείες τότε να με εξισώσετε με τον ΛΑΜΨΗ!





11 comments:

  1. Ρε μήπως φταίμε εμείς; Μήπως να κάνουμε τα χαζοχαρούμενα;

    Καλά τα λες.

    Ίσως γράψουν κάτι για τα podcast όταν κάνει ένα ο Νίκος Δήμου! (κακία?)

    ReplyDelete
  2. χο χο χο χο χο!

    Εντάξει εγώ είμαι ΝΔ supporter τον διαβάζω φανατικά!

    ReplyDelete
  3. μην διαβαζεις RAM λολ

    ReplyDelete
  4. Καλά έκανα και την έκοψα μαχαίρι αυτή την συνήθεια. Έχουν χάσει την μπάλα τελείως μου φαίνεται.

    ReplyDelete
  5. Αν είναι δυνατόν... ακόμη και ο Σπίνουλας το 'γραψε αυτό;

    ReplyDelete
  6. δεν το έγραψε προσωπικά ο ίδιος αλλα η συγκεκριμένη στήλη εμένα ως podcaster με θίγει, και περίμενα απο ένα περιοδικό που θέλω να πιστευώ οτι έχει ένα επίπεδπ..να γράφει τέτοια promotional πραγματα!

    Θα μου πεις, είναι η πρώτη ή τελευταία φορά;

    ReplyDelete
  7. Τι έκοψα "μαχαίρι" το RAM πριν 7-8 χρόνια, γιατί είχα δει -τότε- πολλά χοντρά "διαπλεκόμενα" του ομίλου (σε συγκιτικά τεστ και αναφορές σε προϊόντα, γενικά)
    Καιρός να το "κόψεις" κι εσύ;;;

    ReplyDelete
  8. Κι εγώ μαχαίρι το κοψα πριν 4-5 χρόνια για τους ίδιους λόγους που αναφέρει ο προλαλήσαντας, αλλά τόσος ξεπεσμός πια...

    Ας είναι καλά το καινούριο Sync.Gr, τώρα το παίρνω ζεστά να κάνω κι εγώ podcast.

    ReplyDelete
  9. Νταβατζήδες της πληροφορικής στην Ελλάδα... Όλα τα σφάζουν - όλα τα μαχαιρώνουν...

    Πρέπει να δείτε πως γίνεται το αλισβερίσι με τις εταιρίες για τα συγκριτικά (έτυχε να βρεθώ σε αυτή τη θέση πριν πολλά χρόνια και τα ξέρω από μέσα).

    Για μένα το RAM έχει σβήσει εδώ και πολλά χρόνια...

    ReplyDelete
  10. Εγώ το έχω κόψει το σπορ γενικώς, όλοι τις ίδιες μπαρούφες λένε - ειδικά τον ΝΔ δεν τον πάω με τίποτα! Αλλά και γενικώς το RAM δε μου λέει κάτι.

    Τέσπαν, δεν ξέρω τι παίζει με το Sync.gr, θα το ψάξουμε, πάντως πραγματικά όποιος νομίζει ότι το podcasting είναι πήρα μισή ώρα από το στούντιο του σταθμού, και οι διαφημίσεις μέσα, και το πέταξα σε ένα rss feed είναι μακράν νυχτωμένος!

    ReplyDelete
  11. genika to mono periodiko sto opoio boreis na diavasei kapoies apopseis einai to ram (asheta an einai tou labraki). genika omos ola auta ta periodika mas vazoun sto tripaki tis katanalosis ehoun amesi diafimisi kai tin emmesi (parusiaseis proiodon klp).Ego sinehizo kai perno pc-magazine kai ram alla moni gia tips kai na diavaso kanena arthro.opou vlepo parusiaseis allazo selida.

    ReplyDelete