Wednesday, December 20, 2006

Somebody stop me...ο μάγος με τα μήλα!

Κάποιος πρέπει να με σταματήσει, γιατί είμαι σε κατάσταση, τα σαρώνω όλα! Ας τα πάρουμε όμως απο την αρχή, κάτσε να ρίξω λίγο μουσική στο πικ-απ, για να δώ...τι έχουμε..χμμ..Urge Overkill - Girl you will be a woman soon (δεν θέλω ου).

Καταρχήν θέλω να απευθύνω έναν χαιρετισμό στον Steve Jobs! Stevoooo τα κατάφερα και σήμερα και σου έδωσα ακόμα έναν πελάτη. Το έφερα έξυπνα μπροστά στο μεγαλείο των Mac, είναι και οι γιορτές και η Rainbow που δεν λέει να έχει μια σταθερή ροή μηχανημάτων, το είδε ετοιμοπαράδοτο, με λίγο καλό λόγο ...αυτό ήταν. God bless the Mac...πραγματικά! Χε χε χε χε! Λοιπόν η ιστορία είναι οτι ο Πάνος καλός φίλος και συναγωνιστής ήταν ένας hardcore linux user, βέβαια όταν μαζί είχαμε δει σε κατάστημα της apple τον imac είχε εντυπωσιαστεί αλλά δεν έλεγε να το κουνήσει απο το UBUNDU του.Οκ ο άνθρωπος είχε μια σταθερή πολιτική!Βέβαια δεν αμελούσα ποτε να του κάνω την γνωστή πλύση εγκεφάλου και φυσικά να εκθειάσω τα καλά του να είσαι χρήστης MacOSX! Γυρίσαμε προχθές απο το Βέλγιο και καθώς απο το αεροδρόμιο έτρεξα κατευθείαν να παραλάβω τον papobook και φυσικά μετα από λιγες ώρες να μεταφέρω τον ενθουσιασμός μου ο Πάνος παίρνει τηλ!

Να σου πω ρε φιλε..
Έλα ρε
Πόσο έχει πες μου πόσο έχει να πάω να πάρω τώρα , τώρα πόσο και που
Ποιο
Το Mac .. πές μου τώρα γιατι θα το σπάσω το PC και θα τα πάρω όλα σβάρνα και το UBUNTU και όλα!
Τι έγινε;
Μετά απο ένα update δεν δουλεύει τίποτα ρε φίλε..και δεν μπορώ ούτε να δώ τα email μου..πες μου που εχει Μακ.

Φυσικά ήξερα ότι ήταν θέμα ημερών να καλωσορίσω τον φίλο μου τον Πάνο στην οικογένεια των Macintosh user και φυσικά να πω ότι όπως και ο ίδιος δήλωσε οι πρώτες εμπειρίες είναι πραγματικά ικανοποιητικές!

Πήραμε τιμές απο reseller οι οποίο κάνανε καλές προσφορές αλλά λόγο rainbow ευλόγησον έδιναν παράδοση σε 15-30 μέρες.Αμα είσαι και μέσα στα Χριστούγεννα όταν ακούς τέτοια λές δεν γίνεται!

Πάμε στο the Mall μπαίνουμε στο Fnac! Προσπάθεια νούμερο 1. Καθόμαστε χαζεύουμε..περιμένουμε κάνενα πωλητή..@@ρια..αυτό το κατάστημα πραγματικά αρχίζει και μου την δίνει η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη!Πάμε δίπλα στο multirama που ειναι η δεύτερη φορά που μου κάνει εξαιρετική εντύπωση.Με το που μπαίνεις..έρχεται κάποιος να σε βοηθήσει.Τους έδωσα και επίσημα συγχαρητήρια γιατί ρε πούστη μου όταν κάποιος κάνει καλά την δουλειά του και έχει υπομονή άσχετα αν εχουν περάσει 1000 μαλάκες και εγώ ειμαι ο 1001 ...προσπαθεί να σε βοηθήσει ευγενικά και φυσικά να κάνει την δουλειά του! Ειδικά ο κύριος που ειναι ο βασικός πωλητής στο τμήμα των mac είναι πραγματικά καλός !

Anyway μην τα πολυλογώ ο Πάνος έγινε κάτοχος MacBook 2.0 Core 2 Duo και φυσικα τις επόμενες μέρες θα του δώσω δωρεάν μαθήματα εισαγωγής στα μήλα..με αντάλλάγμα τίποτα..τίποτα..'Να σου πω ρε Πάνο...εκείνες οι φίλες της γυναίκα σου ..ξέρεις εσυ..μήπως ενδιαφέροντε για mac;' χαχχαχαχαχα!

Λοιπόν πάει αυτό το χρέος μου το έκανα....έλα όμως που με πιάνει ένα κάτι..κατι σαν τον Λαιονο..των Thundercats και με το που μπαινω σε gadget - areas θέλω να λέω..το

Masteeeeeeeeeeeer.....Masteeeeeeeeeerr.....MasterCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Kαι έτσι και έκανα αγαπητή/έ αναγνώστη έβγαλα το πλαστικό ξίφος και διέπραξα ένα έγκλημα!Βασικά κοίτα για μένα είναι όλα προμελετημένα δηλαδή αν βάλω στο μυαλό μου..τότε είναι σίγουρο οτι θα το κάνω. Είχα εκφράσει την ανάγκη να αντικαταστήσω το default κeyboard του iMac το οποίο είχει σκληρύνει αρκετά και είχε γίνει δύσκολο.Βέβαια συνειδητοποίησα ότι μάλλον εγώ φταίω γι'αυτη την ξαφνική αλλαγή γιατί κάποια στιγμή το έπαιξα τεμπέλης - καθαρίστρια πείρα ένα ότι να ναι spray καθαρισμού το οποίο όμως άφηνε και κάποιο υγρό και με τις πολλές φορές ...απο τις κρίσεις παστρικοσύνης..μάλλον άρχιζα να κάνω άσχημα πράγματα στο πλαστικό! Δεν ξαναχρησιμοποιηώ χημικά ...μονο αποσμητικό ...στο keyboard μόνο νεράκι μην πάθει και τίποτα!

Έτσι πείρα το σετάκι της logitech s530 για Mac. Εντυπώσεις..θα τα πώ και στο podcast. Βασικά αποφάσισα να μην χρησιμοποιήσω το bundled mouse γιατί ναι μεν wireless με μπαταρίες και εδώ και 1 χρόνο είμαι χρήστης του Logitech MX1000 το οποίο είναι επαναφορτιζόμενο απο την βάση του! Το keyboard ειναι και αυτό wireless ...δεν θα με χάλαγε να είχε καλώδιο..γιατί πάλι είμαι δέσμιος της μπαταρίας και μπορεί να μείνεις απο μπαταρία ανα πάσα στιγμή! Anyway!Καλή άισθηση έχει, πληρης συμβατότητα με τον papomac και ολα δουλευουν άψογα!Τιμη 88 euro!

Έλα όμως που δεν σταμάτησα εδώ! Με την ελέυση του papobook..τώρα πιά κάνουν καλή παρέα με τον papomac φαινόταν ότι ήρθε η στιγμή να περάσουμε σε wireless router! Η αλήθεια ειναι ότι ήθελα να το ψάξω καλύτερα να πάρω κανένα ψαγμένο κομμάτι ειδικά μετά απο την εκπαίδευση που έχω απο τον εταιρικό χώρο για τις τεχνολογίες και τα τσιπάκια αυτή την στιγμή στην βιομηχανία του wireless. (Οπου ακους Atheros..you trust).Τέσπα μέσα στην μανία μου χτύπησα ενα Linksys Wirless ADSL home Gateway WG200.Έρχομαι σπίτι, βγαζω τα καλώδια απο το netgeardg834 το βάζω πάνω μπαίνω στο admin panel σε 2 λεπτα ημουν online..2 λεπτα μετά ο papobook ειχε μπει ασύρματα και αυτός στο παιχνίδι απλά με 1 κλικ..και WPA2 encryption! Ηow nice..how fucking convenient!

Maaasteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...Masteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer MasterCaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarddddddddd

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo









6 comments:

  1. Μεγιά...!!!

    Άντε να δούμε πότε θα πάρω και εγώ MAC

    ReplyDelete
  2. Ρε ψυχάρα, τα έσκασες πάλι:D Εγώ στο τσακ να ψήσω γνωστό να χτυπήσει δύο Μάκηδες μικρούς φορητούς αλλά τελικά μου πήγε σε Βάιο... ουστ!

    Καλά το ασύρματο με AirPort είναι άλλη φάση - έτσι, κι άλλοι να ψήνουν τον εγκέφαλό τους με τα ραδιοκύματα... μπζζζζζζζζζζζζζζζτ

    Α, και σχετικά με τα μαγαζιά στο Μολ: στο Μουλτιράμα εμένα μια ζωή όποτε μπήκα στο κλάσιμο με είχανε (για τη διετή εγγύηση σε Μακ ρώτησες αλήθεια;), ενώ στο Φνακ τσακ μπαμ μου έρχονταν, κι ας μην ήθελα κάτι. Δε μου άρεσε το στυλάκι του γενικού τσιφ πωλητή εκεί πέρα την τελευταία φορά που πήγα ββα αλλά δε πα να γα. Εγώ από μη επίσημο εισαγωγέα τον πήρα έτσι κι αλλιώς:P

    ReplyDelete
  3. Πωπώ.... τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται (στο ταμείο).

    Με γειέεεεεεες!

    By the way...Linksys rulez! Το δικό μου το WRT54g έφαγε και δύο καστομιές linux-based firmwares και ήρθε στα ίσα του. Τσίτα τους μεγάκυκλους ρεεεε!

    ReplyDelete
  4. Καλορίζικο :-) με βάζεις σε σκέψεις όμως όταν είναι να πάω να δώ κάποιο μηχάνημα για φίλο πάντα κάτι με πιάνει και θέλω να αγοράσω κι εγώ κάτι.... χμμμμ προβληματίζομαι :-)

    ReplyDelete
  5. Πάντως,όταν ήμουν στο δικό μου σαφάρι αγορών στην χώρα των Εσπεριδοειδών, ο πωλητής στα multi ήταν παραπάνω από εξυπηρετικός. Πέρα από αυτό, μεγειές και σε εσένα, και στον φίλο σου!

    ReplyDelete
  6. Να σου πω ρε Πάρη.. Λύσε μου μια απορία.. γιατί το Mac είναι τόσο ΚΑΥΛΑ!!!

    ReplyDelete