Monday, December 18, 2006

Αρρωστημένο post....

Όχι μην ανησυχείς δεν πρόκειται να έχουμε τίποτα σεξουαλικά υπονοούμενα (ξέρεις τα γνωστά) ούτε παράξενα αστεία! Πυρετό και βήχα έχουμε. Η επαναφορά στην ελληνική καθημερινότητα ήταν μία χαρά, δέχτηκα 1-2 μηνύματα απο συνταξιδιώτες μου σήμερα το πρωί ΄πω πω δεν την παλεύω' - ΄πω πω άργησα΄εγώ βέβαια ήμουν σε mode macbook pro! Καταρχήν κάθε geekaki που σέβεται τον εαυτό του δεν μπορεί να αφήσει το his precious χωρίς θήκη.Ίσως το παράκανα βέβαια γιατί το έχω σαν τις μαμάδες τους κακομαθημένους μπουληδες (κρεμμυδάκι). Αλλά έτσι είμαι εγώ προστατευτικός τύπος! Λοιπόν δεν πα να είχα πυρετό και να δάκρυσαν τα μάτια..η αντιβίωση στην τσάντα και βουρ για δουλειά!Αλλά προτού πάμε θα πρέπει να προστατεύσουμε το the precious. Πρωινιάτικα στηνόμαστε στο Δυτικό - ΛΑΙΚΟ mediamarkt ανοίγουν οι πορτες....και βρουυυυυυυυμ...θέλω sleeve και θήκη ...ΤΩΡΑ κρυωνει ο papobook ακους; ΑΚΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣ;

O security man ...λέει το ανέκδοτο της ημέρας. Σας παρακαλώ κύριε μπορείτε να αφήσετε το σακίδιο ( Javapolis τσαντα με το macbookpro μέσα) στα ειδικα ντουλαπάκια..με την κλειδαριά του ενός euro! Χο χο χο χο χο χο χο χο χο ας γελάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ....ρε φίλε περίμενα 1 μηνα κάθε μέρα να έρθει ..μπήκε και το χέρι βαθιά στην τσέπη και τώρα νομίζεις ότι θα στο αφήσω στο σιδερένιο ντουλαπάκι σου..ΔΗΛΑΔΗ πάμε καλά ;

' Δεν γίνεται αυτό που λέτε συγνώμη πρέπει να συνεχίσω τις αγορές μου΄.

Λοιπόν πείρα ενα sleeve το οποίο του είναι λιγο χαλαρό αλλά οκ εχει και λίγο μήπως πάρει κανένα κιλό - χο χο χο χο χο!
Μετά χτύπησα μια τσάντα backpack και όχι τις κλασικές γιατί δεν γίνεται έχω κουβαλήσει αρκετά laptop στον ώμο και δεν θέλω άλλο αυτό το μαρτύριο. Στην πλάτη. Η τσάντα βγήκε λίγο ακριβή αλλά δεν ...μεις .

Φτάνουμε στην δουλειά μοιράζουμε σοκολατάκια βρυξελλών (όπως λέμε λαχανάκια - ναι ναι το ξέρω λάθος ;) ) και κάνουμε τα αποκαλυπτήρια! 3 ήρθαν απο 3 φορές 2 είπαν οτι δεν ξανα έρχονται γιατί τους διαολίζει, ένας είπε...χμμμμμ και έφυγε!

Λοιπόν από χθές το βράδυ πείρα τον απόφαση το go mobile! Δηλαδή τσεκάρω email απο laptop και εκει διατηρώ το repository μου. Βασικά αυτό ειναι λιγο προβληματικό παράλληλα με τον imac!Είμαι λίγο ανώμαλος με τα email μου. Πάντα χρησιμοποιώ email client και έχω και local repository οργανωμένο σε ενότητες . Οπότε αν κατεβάσω τα email απο τον Papobook ο papomac δεν βλέπει τα updates. Μια λύση ειναι τα σημαντικά να τα ρίχνω στο local repository και στην συνέχεια να κάνω sync τα folders. Ίσως τελικά καταλήξω να πειράξω τις ρυθμίσεις του google mail και να μην σβήνει αρχεία οποτε όλοι να κατεβάζουν τα νέα ,μηνύματα μέχρι να αποφασίσω εγώ να τα σβήσω..θα δουμε!

Το σημαντικό είναι οτι στην δουλειά έβαλα το laptop μπροστά και το pc απλά μπηκε σαν βοηθητικό ..ασε που έκανε ενα update μετά από μια εβδομάδα και μετά το restart μου λέει το εξής
Missing MSVCD7.Dll χο χο χο χο. Του έκανα την χάρη να το ψάξω λίγο..αλλά δεν έδωσα και σημασία απο εδώ και πέρα το εταιρικό email θα τσεκάρω και θα βλέπω τα javadoc!

Λοιπόν άλλο...ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ Scroll με 2 δάχτυλα...ειναι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ χαρακτηριστικό ; Mήπως;

Τώρα πρέπει να φύγω να κάνω με μερικές μυτιές..........
.



έλα πονηρούλη/α με dexa rhenaspray χο χο χο χο χο!

7 comments:

  1. Λοιπόν άλλο...ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ Scroll με 2 δάχτυλα...ειναι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ χαρακτηριστικό ; Mήπως;

    Welcome to the dark side, young MacWalker ;)

    Καλά, αυτό ακριβώς το πρόβλημα με το mail σε κάνει να σκέφτεσαι αν μήπως τελικά αξίζει τα λεφτά ένα IMAP account...

    ReplyDelete
  2. άσε γιατί ψήνόμαι για ενα .mac account!

    ReplyDelete
  3. Καλοδουλευτο και το φορητο! Οσο για τον .mac εμενα δεν μου αρεσει γιατι εχει χωριτηκοτητα 1Giga μονο και θελει και 100 ευρα τον χρονο.

    ReplyDelete
  4. Φςςς... MBP mode πραγματικά, και μου αρέσει που σου είπα κάτσε μέσα και ξεκουράσου!:D Άντε, καλοδούλευτος ο μικρός - χέσε το .mac, κοίτα μήπως μπορέσεις να στήσεις κάναν IMAP mail σέρβερ σπίτι και βάλε το κανονικό σου mail να τα κάνει forward εκεί πέρα...

    .mac λέει... ρεεεεεεεε, είπαμε Apple γαμεί αλλά όχι κι έτσι!

    Χαιρετούμπες από το Χαρτούμ:P
    Flare

    ReplyDelete
  5. παιδιά δεν ξέρω το σκέφτομαι σοβαρά για .mac!

    ReplyDelete
  6. Εκτός του ότι υπάρχουν κάποια free IMAP services, εγώ θα σου πρότεινα να στήσεις έναν IMAP server στο iMac σου και να το βάλεις να τα τραβάει αυτόματα από το gmail.

    Εγώ προς τα εκεί κατευθύνομαι πάντως...

    ReplyDelete
  7. Δε θα σου πρότεινα να πάρεις .mac. Προ μερικών μηνών δεν ανανέωσα τη συνδρομή μου μετά από 4 χρόνια (το είχα από την πρώτη ημέρα!).

    Περισσότερα εδώ.

    ReplyDelete