Thursday, December 07, 2006

Γαμω το κ!@#$!@#$!@#$!@#$

Μετα από 1++ μήνα να περιμένω, με παραγγελία σε εταιρία για να πάρω από τα πρώτα που θα καταφθάσουν τελικά το Σάββατο αναχωρώ για Βρυξέλλες και θα πάρω τα @@ μου. MacBookPro και ιστορίες είμαι στο τσακ να τα ακυρώσω όλα, αλλά μετά έλα ελλάδα με MacBooκPro απο το βέλγιο και ζήτα τους εγγύηση θα πάρεις ξανά τα @@ μου.

Αν δεν αισθάνεστε καλά και θέλετε να γελάσετε λίγο διαβάστε εδώ για την νέα πρωτοβουλια rainbow για φοιτητές..εντάξει μιλάμε για απίστευτο γέλιο. Thanks στον dtsomp που μου το έδειξε.

Πάλι με PC θα την βγάλω σε δεύτερο σημαντικό event, το JBoss Training το εβγαλα με το laptop του Κώστα και όπως πάει το πράγμα το ίδιο και το JavaPolis. Αει στα διαλα!

Έχω και κάτι spam super
-------------------------------------------------------------------
Hello!
I am Dar'ya. To talk about my personal qualities I`l try to look at
myself from aside. So I`m a romantic, charming, feminine, and sweet
girl. Yet as a person I am open-minded, easy-going, kind-hearted. From
the very beginning I try to behave naturally. I dislike lie and
hypocrisy. Kindness and decency are the qualities that are very
important for me and that`s why I value them in myself. I love my
parents very much as they have given much to me and I am grateful to
them.
I have some questions for you if you want to get to know me closer:
* What is important for you in relations and am I right for you?
* Are you interested in serious relations with Russian woman?
* Would you like to correspond or to talk by phone?
* Why are you interested in Russian lady?
* Have you ever been to Russia?
* Are you planning to visit Russia?
I will be waiting for your reply to
mailto:sheldonh@mybridegroom4russianladies.info
Hope you will tell me about yourself,
kisses from Russia
-----------------------------------------------------------

Ρε συ λες να πάρω τηλεφωνάκι την Dar'ya να την στείλω σε κανενα Apple Store στην Μοσχα να μου πάρει ενα MacBookPro ....που καταντήσαμε!
Ξεκινάω...

Dear Dar'ya

I am pretty sure that you are a fine looking russian lady and probably in a parallel universe we would have been together by now...though I would like your help in a very important problem I have. I assume that in Russia you have stores of this capitalism brand called apple with magnificent crafted Laptops and Computers...can you visit one of them and check if they have any MacBookPro (Core2Duo) available! If yes...stay there tell them that someone is coming to grab one. I will be there in about 1 week's time. So...what do you think? We we will have some time to spend together...I will show you my new laptop ;) and all its (my) capabilties. So what do you think...
Aren't you ..so fucking excited?

kisses from Athens Greece..the NO FUCKING APPLESTORE COUNTRY!

papo





4 comments:

  1. Πάρι επειδή ένας φίλος θα πάει αμερική και θα αγοράσει από εκεί macbook και το ψάχναμε, η εγγύηση της apple είναι παγκόσμια. Οπότε αν το αγοράσεις από βέλγιο θα είσαι μια χαρά. Τώρα θα μου πεις τι σε μπριζώνω κι εγώ...

    ReplyDelete
  2. ναι ειναι αλλά οταν ακουγα τον vrypan που προσπαθουσε να αλλάξει defected μπαταρία επι εβδομάδες και του ζητούσαν αποδείξεις και ιστορίες...λες άσε. Επισης έχω δώσει ηδη την παραγγελία και δεν θα ήθελα να την πάρω πίσω μιας και ειμαι ηδη πελάτης. ο reseller δεν μου φταίει σε τίποτα...eventually!

    ReplyDelete
  3. Η φανταστική σου συζήτηση με την Ρωσίδα με διασκέδασε αρκετά...αν κ με ψιλοψάρωσε αρχικά...αναρωτιέμαι αν πράγματι της απαντούσες κάτι τέτοιο τι θα έλεγε..κάτι μου λέει οτι το ταξίδι σου στο Βέλγιο θα ακυρωνόταν...ευρυματικό πάντως χαχαχχα

    ReplyDelete
  4. Εμ, εμ, βιαστικές κινήσεις. Κανείς δε με ρωτάει κι εμένα.

    Την Κυριακή θα πάμε βόλτα στο Apple Store της γειτονιάς, κι αν είσαι πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ καλό παιδί, τότε μπορώ να σου δώσω το μάκι μου για τη Δευτέρα. Αν και μάλλον και με το μάκι θα γελάσουν εκεί :(

    ReplyDelete