Sunday, November 12, 2006

Winbank - I banking..ας γελάσουμε όλοι μαζί!

Πολύ μου αρέσει το internet ..κάνεις κάτι ανακαλύπτεις ότι ολα πάνε στραβά..τι ωραία και καλά κράζεις και ενημερώνεις!

Απέκτησα ένα νεό λογαριασμό στην Πειραιώς (μισθοδοσίας) .Internet banking και phone banking! Μπαίνω μέσα στο σύστημα για να κάνω μια μεταφορά χρημάτων! Συμπληρώνω τα στοιχεία πατάω συνέχεια..και το συστημα ΚΟΛΛΑΕΙ! χαχααχχααχ! GTP τώρα είτε είμαι εγώ γκαντέμης είτε προκάλεσα το crash χαχαχ! Φαντάζομαι σε κάποιο τερματικό κάποιες χιλιάδες γραμμές exception .. .... και το δικό μου transaction;

Ως προγραμματιστής ξέρω ότι το transaction είναι ιερό..χωρίς αυτό θα κλαίγαμε τα λεφτά μας ολοι! Αλήθεια ο Microsoft SQL server πως τα πάει με αυτά..και το ASP γιατί το winbank ειναι φιαγμένο με αυτά! Βγαίνω ξαναμπαίνω..τιποτα νεκρό ουτε ένα μύνημα ότι ξέρεις έσκασε η εφαρμογή!

Ανυπόμονος βλέπεις εγώ είχα αγχος τι θα γίνει ..πάω να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία winbank phone! Μαζί με χαρτάκια με αριθμους ..μπαίνω στο ρομποτικό τηλέφωνο..μου λεει βάλε userid και password. τα πληκτρολογώ περιμένω 2 λεπτά..(παρακαλώ περιμένετε...) ..Μεγάλε λάθος στοιχεία! Τι λες τώρα... Θα σας συνδεσουμε με κάποιο operator... άντε να δουμε! Πάει να μας συνδέσει..αλλά ξαφνικά αλλάζει γνώμη και ζητάει ξανά κωδικό...άντε ξανά..Συγνώμη λάθος κωδικός! Ααααα τι θα γίνει. Τελικά μας βγαζει σε μια κοπέλα!

Ναι γεια σας το και το ! Ωραία πείτε μου την αριθμό της ταυτότητας σας..ωχ δεν τον θυμάμαι. Συγνώμη πρεπει να φέρω το πορτοφόλι απο μέσα..θα σας καλέσω ξανά..μονο μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να φτάσω σε operator κατευθειαν αντι να παίζω με το ρομποτακι που μου λεει οτι δεν ειναι έγκυροι οι κωδικοί;
Ε δεν μπορείτε ..
A χχχχχχχχχχχαχαχαχαχαχχαχαχα! Δηλαδη θα πάρω ξανά θα βάλω 1000 ψηφία θα μου πει..ΛΑΘΟΣ για να βγω σε operator!
Ναι
Ωραία..ξαναπαίρνω...φτάνω σε operator ...της λέω ολα τα στοιχεία..ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ! Ε ΝΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΡΙΟ ..ΝΑ ΔΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ!


ΣΥΓΝΩΜΗ ....αυτό λέγεται..αυτοματισμός και διαδικασίες εξυπηρέτησης;

Η πρώτη εμπειρία με τοWinBank ήταν...για κλάματα! Sorry αλλά με το Eurobank banking ( web/ phone) τέτοια δεν είχα ποτέ! Α ναι να μη μιλήσω για την Alpha bank που σου λεει οτι πρεπει να με ταυτοποιήσει για να μου ανοιξει το Web Banking ..εκει να δεις γελιο!

Update : Είμαι πάντα περίεργος να δω πως διατηρουν το state τέτοια συστηματα.. προφανός έγινε μια κομπλα και ειχε κλειδώσει κάτι. Πάω ξανά με τα ιδια στοιχεια στο Winbank PhonE..χο χο χο και guess what το lock δεν υπήρχε..Μπηκα μωρό μου μπήκα ...άλλαξα και κωδικό...με βγάζει και σε κοπέλα..(ωραίες φωνές by the way) και μου λεει οτι δεν υπάρχει ταυτοποίηση ..μα..εγω μπήκα κανονικά δεσποινής...ναι θα σας πάρουμε και αύριο ένα τηλεφωνάκι. Καλα πάρτε με....
Τελικά κατάφερα να κάνω και μια αίτηση για νέο PIN στην κάρτα.....επανήλθε και το site...το transaction δεν ολοκληρώθηκε!

God Bless!

αααχχ

5 comments:

  1. Ένα θα πω και τέλος: ου μπλέξεις με τράπεζες!

    looool Πάρι, θες και τα παθαίνεις αδερφέ:PPP

    ReplyDelete
  2. Πάντως, για να μην λέω μόνο τα άσχημα:
    χρησιμοποιώ την Winbank (internet) εδώ και 6, νομίζω, χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Άλλωστε ήταν το μόνο internet banking στην Ελλάδα που έπαιζε με mozilla (τουλάχιστον τότε, κοντά στο 2000), όλοι οι άλλοι ήθελαν ΙΕ5 :-)

    Είναι από τις καλύτερες υπηρεσίες, επιτρέπει να πληρώσεις ένα σορό πράγματα μέσω internet, κ.λ.Έχει customized alerts (email/sms) για διάφορα πράγματα, βλέπεις λογαριασμούς, πιστωτικές κάρτες, πληρωμές λογαριασμών ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ κ.λ...

    Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω ακούσει και από άλλους να ταλαιπωρούνται στην αρχή (κωδικοί, ενεργοποίηση κ.λ.) και για να πώ την αλήθεια δεν θυμάμαι αν είχα και εγώ στην αρχή πρόβλημα. Αλλά από κει και πέρα, οι ίδιοι άνθρωποι δηλώνουν ευχαριστημένοι.

    Περιμένουμε follow-up :-)

    ReplyDelete
  3. Αυτη η συγρονη τεχνολογια ειναι διαβολου πραγμα παιδακι μου.Να πας στην τραπεζα και να περιμενεις στην ουρα οπως ολοι οι καλοι χριστιανοι!(χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!!!!)

    ReplyDelete
  4. Σας παραθέτω την επιστολή που έκανα σήμερα στην winbank.

    Κυρίες και Κύριοι,

    Την τεχνολογία όπως και το winbank τα βάλαμε στη ζωή μας για την απλουστεύσουμε και να κερδίσουμε χρόνο.
    Ποιο το όφελος εάν κάνω την συναλλαγή μου για το κτηματολόγιο σήμερα και εκτυπώσω την βεβαίωση το νωρίτερο σήμερα το απόγευμα???
    Και γιατί να μην πάω σε ένα κατάστημα, να περιμένω λίγο στην ουρά και να τελειώσω την δουλειά μου αυθημερόν??? Τουλάχιστον ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ
    ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ για την διαδικασία ώστε να έχω την δυνατότητα επιλογής και να μην το μαθαίνω κατόπιν εορτής από το 801 802 803 804 ότι αυτή την στιγμή δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα και θα πρέπει να περιμένω μέχρι να καταχωρηθούν οι συναλλαγές?
    Σας ευχαριστώ που μου αλλάξατε το σημερινό μου πρόγραμμα και δοθείσας της ευκαιρίας αυτής, μιας και δεν έχω τι να κάνω, αφού δεν μπορώ να πάω να ολοκληρώσω την διαδικασία στο κτηματολόγιο, σκέφτηκα να σας γράψω αυτήν την επιστολή.
    Δείτε το πάντως το θέμα, δεν συμβαίνει αυτό με άλλες τράπεζες που συνεργάζομαι (οι συναλλαγές εκτελούνται πραγματικά άμεσα), και δεν βρίσκω τον λόγο για να εξακολουθήσω να χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες σας, εάν δεν αλλάξετε κάτι στον τομέα αυτό.

    Με εκτίμηση

    ReplyDelete