Saturday, October 21, 2006

Έχω mac καιτρώω Big mac




Λοιπόν μερικά σημεία έτσι χαλαρά.
  • Αφού στο προηγούμενο post πείρα την απόφαση να γίνω νταλικέρης με super computer τώρα σκέφτομαι να γίνω rapper (έχω και το ειδικό βάρος και το look χαχαχαχα) με τραγουδια τεχνολογικου περιεχομένου. Στον τίτλο του σημερινού ποστ δίνω μόνο ένα σημάδι απο την δουλειά μου αυτό για να ξέρετε ότι πρέπει αν είστε ιδιαίτερα ευέλικτοι στα επαγγελματικά σας.
  • Καλές ο διακοπές μία εβδομάδα, αλλά δεν είναι ζωή αυτή..εργασία και χαρά
  • Πηγαίνω τετάρτη μεσημέρι ως άεργος σε καφετέρια της περιοχής (όχι δεν πειρα King Kong) και βλέπω μεσημεριάτικα full season το μαγαζί. Έπαθα πλάκα ..τι στο καλό ρε φίλε έλεγα τι κάνουν όλοι αυτοί εδώ; Ουτε Σάββατο βράδυ να ήταν .. .έλα ντε.
  • Περνάς απο τα σχολεία και βλέπεις μια χαλαρότητα, η καλυτερη τους..ελπιζω βέβαια να μην ξεκινήσουν να κυκλοφορουν video μυνηματα με 16 χρονες να..πεοθυλαζουν φιλαράκια τους...ρε σύντροφε λάθος εποχή πήγαμε σχολείο..τι ειναι αυτά ..μπροστά σε αυτά εμείς είμασταν φλώροι. Εντάξει τι να πεις αφου δεν κάνετε μάθημα παιδία..εξερευνηστε το σώμα σας και τις δυνατότητες του (Καλα εντάξει αν ηταν κανένα δικό μου ..παιδί το είχε πάρει ο διάολος...)
  • Όπως φαίνεται ότι έχει πάρει διάολο το ολο εκπαιδευτικό οικοδόμημα της χώρας..ζηλεψαν και οι φοιτητές και κάνουν καταλήψεις...φυσικα φυσικα...δεν πειράζει παιδιά συνεχίζουμε έτσι δυνατά....η αγορά εργασίας έχει αρκετό χώρο για ακόμα μερικους άσχετους...Μου αρέσει που το πολιτικοποιουν το θέμα ξανα..οι μπλε δεν θέλουν ..θέλουν οι πράσινοι και οι κόκκινοι (μωβ ).Παλιότερα δεν θέλανε οι μωβ θέλανε οι μπλε...Κατάντια..πάμε όλοι μαζί ξανά..γενικά κομμάτων γενικά πτωμάτων!
  • Εκεί που δούλευα στο papomac ξαφνικά κάνει restart ! Παιδία το πρώτο του restart ...έλα ναι ναι ξέρω τώρα μικρέ ανώριμε αναγνώστη (μιζερο PC owner)γελας....μετά απο 6+ μηνες έκανε restart πρώτη φορά , ο λόγος ; Απλά πάτησα κατα λάθος το πολύμπιζο και πάτησα την άσφάλεια..Μόνο έτσι θα μπορούσε... :P
  • Εγώ τα λέω ότι ο Apple Switcher γίνεται χειρότερος απο τον γνήσιο Apple user. Μετά απο μερικές μέρες χρήσης του MacBook ο euMarkos (την ευλογία σου ..βοηθεια μας...holly frameworks) λέει- μαλάκα δεν το βλέπω να το ανοίγω το PC κρίμα ήταν καλό μηχανηματάκι - χο χο χο χο ! Ε ναι και μετά με λέτε υπερβολικό εγώ απλά σας παρουσιάζω το επόμενο βήμα την επόμενη κατάσταση...
  • Η Shakira λέει Hips dont lie ναι μώρο μου θα συμφωνήσω....ειναι εμφανέστατο και στους δρόμους.. χο χο χο χο
  • Γουστάρω τις γκόμενες με γυαλί τζαμαρία - νταλικέρη ναι αυτα που τους καλυπτουν το μισό πρόσωπο και eye - sight στυλ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΙΡΑIA! Super super...αρρώστια δώστα ολα που θα λέγαμε με τον συντροφο dilated. Βεβαια μώρο μου πρόσεχε καθώς η μύγα που κατεβαίνει την πατησίων με 10000 και η αλλη που στρίβει δεξια..και προσπαθεί να την αποφύγει μην σκάσει στο παρ-μπριζ και σου κάνει γρατζουνιά στα γυαλιά...άντε ουστ.. περπατάς και νομίζεις ότι βλέπεις aliens - θα ταίριαζε σίγουρα το Spaaaaceman - ή spacewoman απο babylon zoo (καλα που το θυμηθηκα αυτό).
  • Θα πάμε comdex ; να γελάσουμε ; το μόνο που ελπίζω να δώ ειναι καμία γκόμενα να σου πω την αληθεια..την περασμένη φορά η επίσκεψη μας κράτησε λίγοτερο και απο ένα πήδημα...ελεος (το ξέρω ειμαι πρόστυχο blogger)
  • Λοιπόν δεν ξέρω με αυτόν τον τύπο έχω διαφωνήσει αρκετές φορές και του το έχω γράψει αλλά πραγματικά όσο καλά να προσπαθώ ή ακόμα και να προσπαθήσω να τον μιμηθώ αυτό το το styl δεν θα το καταφέρω ποτέ. Ειδικά στα τελευταία του πόστ δίνει..ρέστα.. keep your change you filthy animal.
  • τι παίζει με την οτενετ... με έχει γ@μησει στα disconnect!
  • Πιο πολλά στο podcast...αύριο...

Darkness imprisoning me , All that I see , Absolute horror....

4 comments:

  1. Πήγα στην dte (δε λέγεται πλέον comdex papo) και δεν ενθουσιάστηκα καθόλου. Τη γύρισα όλη σε 40 λεπτά..

    ReplyDelete
  2. και εγω μόλις γύρισα αγαπητέ! Σαφώς καλυτερη απο περσυ. Εγώ γενικά δεν περιμένω κάτι απο τέτοιες εκδηλώσεις στην ελλάδα. Ξέρω την αγορά, και μπορώ να καταλάβω ότι η δυναμική της δεν ειναι για κάτι αξιόλογο..Μεγάλα πράγματα πάμε στην γερμανία Cebit!

    Πάντως μερικά φρέσκα..ειχε σε 3-4 stand.. well done.. να ομορφαίνει ο χώρος..όχι μονο geek power!

    ReplyDelete
  3. Πέρυσι δεν είχα πάει. Απλά μου τη σπάει που είναι λίγες εταιρείες, θα ήθελα μία έκθεση που να συμμετέχουν ΟΛΕΣ, να υπάρχουν πολλά νέα προϊόντα κλπ...

    Anyway!

    ReplyDelete
  4. Μια απορια .
    Πως μπορω να αποθηκευσω στο σκληρο τα βιντεακια του youtube κ με ποιο προγραμμα μπορω να τα παιζω?
    Ευχαριστω :))

    ReplyDelete