Tuesday, September 05, 2006

MacLibre - το Automatix του MacOSX

Έχω γίνει τρελό mac user , αρρώστια.
Λοιπόν το διάβασα που το διάβασα κάτσε να δω, α ναι στο MacSlash . Λοιπόν projectaki ωραίο cool απο το cool google summer camp.Ότι και να πείτε google is cool!

Λοιπόν τι είναι το MacLibre.Όσοι είστε linuxades είναι η ίδια ιδέα με το Automatix του Ubuntu. Όσοι δεν είστε θα το εξηγήσουμε στην επόμενη παράγραφο.


Λοιπόν είναι ένα πρόγραμμα το οποίο το κατεβάζεις το κάνεις εγκατάσταση και αυτό απλά έχει μια λίστα απο άλλα freeware προγράμματα και σε ρωτάει ποιο απο αυτά θές να σου κατεβάσει και να σου εγκαταστήσει αυτόματα. Φυσικά προυποθέτει ότι είσαι online. Thats all , στη λίστα έχει νομίζω καμία 20αρια γνωστές εφαρμογές και αυτη την ώρα που γράφω το έχω και κατεβάζει. Καλό;

Φοβερό γιατί τζουπ, κατεβάζει την τελευταία έκδοση , κάνει εγκατάσταση και είσαι έτοιμος. Τώρα σκέφτομαι οτι σε ένα λειτουργικό όπως το MacOSX οκ δεν ειναι και τίποτα δύσκολο να εγκαταστήσεις ένα πρόγραμμα. Απλά το σέρνεις μέχρι το folder applications (ναι μάγκα είναι τόσο απλό..άσε..πέταξε τα Windows).


Λοιπόν MacLibre λοιπόν ! Έλα και περιμένουμε 12/9. Καλά έτσι και βγεί 23αρι imac θα πέσω σε κατάθλιψη..θα το ποθώ..αλλά οκ θα χτυπήσουμε ένα 15αρι MacBookPro να γουστάρουμε....ΛΕΦΤΑΑΑΑΑ δεν έχω λεφτααααααααααα!

6 comments:

  1. Γράψε κάποιο shareware για Mac σε Cocoa -- αν βρείς κάποια καλή ιδέα μπορείς να κάποια επιπλέον χρήματα. Ευκαιρία να μάθεις μια νέα γλώσσα, τη de facto πλατφόρμα ανάπτυξης στο OS X, να χαζέψεις με τις behind the scenes τεχνολογίες (που σίγουρα θα εντυπωσιάσουν) και ίσως να αλλάξεις το url του blog σου σε objcpapo.blogspot.com ή ακόμη καλύτερα σε cocoapapo.wordpress.com. :)

    Το MacLibre δε το κοίταξα διεξοδικά αλλά γιατί να θέλεις ενα GUIfied fink; (εγώ πάλι, ακόμη πιο ακραίος, προτιμώ να κάνω compile τα εκάστοτε open source προγράμματα που χρειάζομαι με το χέρι. Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τις ταρζανιές των περασμένων ετών -- βλ. libdl, libc.

    Τέλος, ευχαριστώ για την αναφορά στο weekendgeeks.

    ReplyDelete
  2. @cosmix
    την objectiveC την βρήκα εξαιρετικα άσχημη για τα γούστα μου.Εξάλλου όπως και με την υπόθεση Win32API και C++ νομίζω οτι δεν μου άρεσουν τα κλειστα specifi API.Είμαι παιδί της Java και το ευαγγέλιο μου ειναι το runtime.Είτε το ονομαζουν jre είτε .net runtime engine.

    Φιλε δεν έχω ώρα να κάνω compile, και ουτε όρεξη δηλαδή. Είμαι παιδί του Ant το macLibre παιζει μια χαρά πάντως!

    Οσο για γλώσσα νομίζω οτι μάλλον θα κοιτάξω προς Ruby μεριά..


    Να εισαι καλα οσο αναφορα την αναφορά..αλλα όπως και να το κάνουμε γράφεις καλά..οπότε keep posting..

    respect!

    ReplyDelete
  3. Έχω να πως τα εξής:

    - Το ότι η objc είναι άσχημη μου φαίνεται περίεργο. Οποιοσδήποτε με συμπάθεια σε 'αγνά' αντικειμενοστρεφή περιβάλλοντα συμπαθεί άμεσα την objc. Ως γλώσσα, είναι αρκετά κοντά (και βασισμένη) σε πολλά σημεία στη smalltalk. Η έκδοση 2.0 προσθέτει gc για όσους έχουν πρόβλημα με χειροκίνητο memory management. Ακόμη και γι'αυτούς με χρόνια φοβία/απέχθια σε χαμηλότερου επιπέδου προγραμματισμό η objc φαντάζει εύκολη και σίγουρα ευχάριστη.

    Μέχρι πρότινος η Apple υποστήριζε το Cocoa-Java bridge. Δυστυχώς έριξε την υποστήριξη πρόσφατα.

    - Η objc ουδεμία σχέση έχει με την C++. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με τις διαφορές, απλά θα αρκεστώ στο να πω πως η objc είναι πιο εξαρτώμενη από το runtime της από οποιαδήποτε compiled application/system γλώσσα που γνωρίζω πέραν αυτών που βασίζονται σε πλατφόρμες java/CLR.

    - Η Java, μέχρι στιγμής (και ναι το JCP δε μετράει, καθώς επιλεκτικά αποφασίζει η Sun τι θα γίνει αφού ακούσει απόψεις) είναι κλειστή. Αυτό ενδέχεται να αλλάξει του χρόνου. Οι ανοιχτές υλοποιήσεις, απ'όσο γνωρίζω συμμορφώνονται στα επι μέρους specs της Sun. Κατα συνέπεια όσο η Sun κρατά τη Java κλειστή είναι de facto μια κλειστή πλατφόρμα.

    Αν εννοούσες 'platform specific', τότε συμφωνώ μαζί σου, αλλά, arguably, για desktop applications η java είναι αίσχος.

    - Η σύγκριση Win32 API και Cocoa είναι τόσο άτοπη που δεν είναι καν αστείο. :)

    - Ο ντόρος που έχει γίνει με την Ruby είναι σε μεγάλο βαθμό ανευ αντικρύσματος και αφορά στο Rails, το οποίο είναι κατα κόρον μεθοδολογία + framework και όχι εξαρτώμενο στη γλώσσα αυτή καθε αυτή. Παρόμοια frameworks με την ίδια ή παρεμφερή μεθοδολογία θα βρείς πλέον για πολλές γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της Java. Τα προβλήματα με Rails (και κατ'επέκταση Ruby) θα τα δείς όταν θα βασιστείς στη γλώσσα αυτή για μεσαίου-μεγάλου μεγέθους projects. Έχω γράψει σχετικά με αυτό στο cosmix.org.

    - Πρόσφατα έγραψα επίσης ένα μικρό άρθρο σχετικά με την αξία πολλών γλωσσών που πολλές φορές αντιμετωπίζωνται ως scripting ή μικρές-αργές-interpreted-ακαδημαϊκές (αν και είναι πολύ παραπάνω από αυτό) και πως κάποιοι τομείς της ακαδημίας και της βιομηχανίας τις έχουν ήδη εκμεταλλευτεί. Συμφωνώ πως η Java είναι μια όμορφη πλατφόρμα (αν και όχι τόσο όμορφη πια γλώσσα -- κοιτώντας στο μέλλον), αλλά δεν έιναι κακό να κοιτάμε και παραπέρα.

    - Όσον αφορά στο τρόπο γραφής μου και τα καλά σου λόγια, σ'ευχαριστώ πολύ.

    Χαιρετισμούς.

    ReplyDelete
  4. @cosmix

    its all about γουστα. Συγνώμη αλλα δεν μου άρεσε η objc

    -η υλοιποιηση της Java απο την Apple works for me . Το netbeans μου παίζει ΜΙΑ ΧΑΡΑ!

    -Δεν έχω κολληματα με το ποσο ανοιχτη ειναι η Java.Δεν με ενδιαφέρει. Ειμαι professional j2ee developer με άλλα λόγια βγάζω το ψωμίμου απο την πλατφορμα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αυτό το θέμα. Απορώ γιατι ακόμα ο κόσμος τραβάει κολλήματα!

    - Κοιτάω την Ruby και το RoR γιατι την σπρώχνει η ιδια η Java κοινότητα.Οπότε μπορεί να ξεκινήσει κάτι απο εκεί.

    -Δεν εχω κολλήματα με τα διάφορα ακαδημαικα εργαλεία. Βλέπω το θεμα εξαιρετικλα χρηστικά..και φυσικα το πως θα επιζήσω στην αγορά. Αν αυριο πρεπει να γραψω C# οκ θα το κανω (παρόλο που ειμαι admin του πρώτου ελληνικου JUG www.jhug.gr ).

    - Φιλε το Swing δεν ειναι κακό και η java 1.6 και 1.7 κάνει πολλά ωραία πράγματα και γρήγορα!

    ReplyDelete
  5. Δεν έχω κολληματα με το ποσο ανοιχτη ειναι η Java.

    Καλό είναι αυτό, αλλά εσύ έθιξες το θέμα 'κλειστό/ανοιχτό'. Συγκεκριμένα, γράφεις:

    ...νομίζω οτι δεν μου άρεσουν τα κλειστα specifi API

    στο οποίο και απάντησα. Προσωπικά θα προτιμούσα τη Java ανοιχτή. Κάποτε που -- για κάποιο χρονικό διάστημα -- εξαρτώταν ο διαβίωση μου από αυτή το ότι ήταν κλειστή (και buggy -- σε πολύ 'ψαγμένο' ζήτημα που αμφιβάλλω αν θα απασχολήσει το 1% των χρηστών της γλώσσας) με ενόχλησε μέχρι που βρήκα κάποιο workaround που είχε γράψει καμμένος ήρωας μετά από μήνες ψάξιμο :)

    Η Java κοινότητα σπρώχνει το RoR για πολλούς λόγους, συμπεριλαμβανομένων:

    - του ντόρου που έχει δημιουργηθεί σχετικά με την ποιότητα και ταχύτητα του Rails (σε αντίθεση με την μαζοχιστική verbosity του J2EE, ειδικά για n-tier web dev, όπου n < 3)

    - της φιλικότητας και καλών creds που έχει η γλώσσα, σε σχέση με άλλες (βλ. python)

    Σίγουρα αξίζει μια ματιά. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο. Απλώς καλό είναι να μην κάνουμε box τους εαυτούς μας (μαζί με τα variables μας) σε δεδομένες πλατφόρμες. Τουλάχιστον όσο γράφουμε ενεργά κώδικα και εξαρτώμαστε από αυτη την εργασία.

    Κατα τα άλλα δε νομίζω πως έχω κάτι να προσθέσω, πέραν του ότι δεν υφίσταται υλοποίηση της Java από την Apple, απλώς optimisations στον κώδικα της Sun για ppc έκανε μέχρι πρότινος -- πλέον δεν έχει ιδιαίτερο λόγο :)

    Καλό σου βραδυ.

    ReplyDelete