Saturday, August 19, 2006

Μην μου μιλάς για καλοκαίρια ..γιατί έχω πιεί αρκετα..και είμαι LOST

Οκ ο τίτλος ίσως είναι λίγο παράξενος αλλά νομίζω σε έβαλε σε σκέψεις αγαπητέ αναγνώστη του στυλ ' τι μαλακίες μπορεί να έχει γράψει αυτός ο τύπος τώρα'.

Πρωτού ξεκινήσω να ξετυλίγω τις σκέψεις μου, ας παραδεχτώ οτι η τεκίλα κυλάει ακόμα μέσα μου και το κεφάλι μου ειναι σε μια κατάσταση ζάλης παραζάλης..αλλα επειδή γουστάρουμε ....blog-αρουμε γιατι έτσι μας αρέσει.

Ο φίλος dilated καθώς αμπελοφιλοσοφούσαμε σε τραπεζάκι στο τοπικό everest (ελπιζω να μην νομιζεις οτι είμαστε αλπινιστές αααααχαχαχ)...και η συζήτηση γύρναγε γυρω απο διάφορα θέματα..είπε ένα κομμάτι από γνωστό τραγούδι..το οποίο το αφιέρωσε στην μανία που μας χτύπησε (και εμενα) πρόσφατα , την σειρά Lost. Έλεγε το κομμάτι , 'Δεν φταίω εγώ δεν φταίς εσυ..μπορεί να φταίει το νησι μας μάγεψε μας πείρε μακριαααα...' by Σοφία Αρβανίτη...θα μπορουσε να μπει στο soundtrack του Lost .. δώστε όλα τα trademark στον dilated ο οποίος σίγουρα ήταν λίγο ή σχεδον καθολου μεθυσμένος...σε αντίθεση με μένα που η σεβαστή ποσότητα τεκίλα..μου έχει φέρει εναν σεβαστό...πονοκέφαλο.Είναι ωραία η πουτ@ν@ όμως..Δυνατή γρήγορη..στην λέει . ..απλά και ουσιαστικά.

Anyway στο θέμα μας. Είμαι στο δευτερο DVD του Lost και όπως δήλωσα είμαι οπαδός της Kate (Evangelline Lilly). Υπήρχε μια στιγμή - σκηνή που με έβαλε σε σκεψεις με γύρισε πίσω στο παρελθον.

Κάποια στιγμή η Kate μαθαινει οτι ο Τζακ είναι παγιδευμένος και ίσως νεκρός μέσα σε μια σπηλιά.Παρόλο που ήταν σε μια σημαντική αποστολή..να κάνει κάτι..τα παρατάει όλα..και τρέχει σαν πιστό σκυλί..στο μέρος που ειναι το ατομο που την ενδιαφέρει..Μπαινει μέσα..βλέπει απραξια..και χώνεται για να ξεκινήσει να σκάβει μόνη μήπως και σώσει τον ας πουμε αγαπημένο της....


Οκ φτηνό- μελό θα πει κάποιος...ίσως ίσως ίσως.

Αλλα σε ρωτάω αγαπητέ αναγνώστη..σκέψου λίγο στην ζωή σου..και στις γυναίκες που πέρασαν απο δίπλα σου (οι γυναικες το αντιθετο επίσης)..πόσες απο αυτές..(αν υπήρχαν) έδειξαν τόσο ζήλο...έτρεξαν σαν πιστό dog με πάθος να σε βγάλουν απο τα δύσκολα (ότι και αν είναι αυτό)...δεν το έκανα μόνο με τα λόγια..και με παπαρο- λογάκια αγάπης και όρκους..αλλα έβαλαν τον κωλαράκο τους στην φωτιά.....Αλήθεια μπορείς να σκεφτείς;

Ασυνείδητα η συνειδητά τελικά δεν ξέρω έκανα αυτη την σκέψη ...και απ'όλες τις γυναίκες που πέρασαν απο την ζωή μου ΜΟΝΟ μια το έκανε...Μονο μία που καθώς σε ενα γαμω προάστειο των West Midlands o δικός της '(εγω) ήταν έξω απο μια pub και έτρωγε το ξυλο του αιώνα απο 10 μαστουρωμένους αγγλους...σαγόνια..πρόσωπο..άντε γεια..ομιλία off για 1-2 εβδομάδες..και όλο αυτό για προστατέψουμε άλλους έλληνες και ελληνίδες..που κατέληξαν στο νοσοκομέιο..ΚΑΙ ΝΑΙ αυτή η τύπισα..όρμηξε..

Το έλεγε η καρδιά της.. σαν πιστό σκυλί όρμηξε..για να κάνει ότι μπορεί. Δεν ξερω ρε πούστη μου μπορεί να με είχαν σαπήσει στο ξύλο ...(Μάγκες ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΛΩΡΟ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ...μπορει να σπουδάσατε στην Αγγλια.και χαζο χωρία με τσοπαναρεους και ωραία campus..μιλαμε για Black Country ..hoiiiii mate με πιάνεις;)

Αλλά εκείνη την στιγμή το μόνο που θυμάμαι είναι ...΄κοιτα ρε ...τι πάει να κάνει...ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΣ.... ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ...καθοταν στην γωνία..αυτή μια κοπέα...μπήκε στην μέση'.

Φυσικά όπως μπορούσα - και μπόρεσα το μονο που έκανα ήταν να την σπρώξω έξω ξανα..και φυσικά να συνεχίζω να παίζω τον street fighter με τους μαλακο jamaica μαυρούκους..ΑΛΛΑ..χωρίς πλάκα..μπορει να μην μπορουσα να μιλήσω σωστά για μέρες..το πρόσωπο μου είχε γίνει αγνώριστο..ΑΛΛΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ..αυτό δεν μπορούσα να το ξεχάσω...


ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ η ζωη μας δίχνει πόσο πουτ@ν@ είναι και παράλληλα εγω ή εμεις πόσο ανώριμοι και μαλάκες είμαστε. Σε αυτή την κοπέλα,συμπεριφέρθηκα τοτε με τον χειρότερο τρόπο, ενώ αργότερα σε άλλεςπου δεν άξιζαν ουτε 1 δευτερόλεπτο...ΟΥΤΕ 1...έδειξα υπομονή...


Τι μαθαίνουμε απο αυτή την ιστορία..ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΠΟΤΕ αυτό που θεωρείς σίγουρο και σταθερό..Ιδιαίτερα οταν σου έχει αποδείξει τι μπορεί να κάνει.

ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ και πέταξε το στα σκουπήδια..και σου υπογράφω οτι θα το μετανιώνεις για αρκετό καιρό.Πολλές φορές τα θέλω ..μας δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα..καλο ειναι να είμαστε ρεαλιστές..και πάντα...λογικοι!


Ρε Β οπου και να είσαι να εισαι καλά....λίγο η σκηνη (απο το μερικες φορές ρηχό) Lost λίγο και το ποτό ίσως και οι καταστάσεις μου θύμισαν οτι υπάρχουν και γυναίκες που αξίζουν πολλά πάρα πολλά..αλλά αντίστοιχα υπάρχουν και μαλάκες που δεν ΜΠΟΡΟΥΝ να το κατανοήσουν.

Αντιθετα..υπάρχουν και πολλές κότες all around που ανάμεσα στο διάστημα που θα λύσουν το Χ με τ Χ+1 ψυχολογικό τους πρόβλημα..και πότε θα ανοίξουν τα πόδια τους ..μπορουν να σε φέρουν στα όρια σου!

Μαγκες καλό βράδυ (μην παρεξηγήστε απο ολα τα παραπάνω..δεν υπάρχει λόγος..απόψεις ειναι ολα)

4 comments:

  1. Τι να πω; Απλά, μακάρι να μην κάνουμε πολλά λάθη στην ζωή μας, γιατί το ο,τι κάνουμε λάθη είναι το μόνον που μπορεί κανείς να πει με σιγουριά...

    Καλά να περνάς... σήμερα ή αύριο θα έρθει weekend geek potcast από τον συνάδελφο;

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Έχω από καιρό μια απορία και με αφορμή αυτό το post σκέφτηκα να ρωτήσω: Γιατί πολλί Έλληνες που πάνε για σπουδές στην Αγγλία δεν μπορούν να γράψουν ένα αμιγώς ελληνικό κείμενο;

    Θα προσέξετε ότι είναι πάντα, you know, διανθισμένο με αγγλικές εκφράσεις που έχουν πάντα αντίστοιχες στα ελληνικά, but WTF, who cares?

    Όσο για το ελληνικό τμήμα του κειμένου, έχει αρκετά ορθρογραφηκά λάθι για μωρφομένο άνθροπο...

    Έχει κανείς κάποια καλή εξήγηση ή ερμηνεία;

    Ευχαριστώ

    ReplyDelete
  4. Πέρασα αρκετά (σπουδές) χρόνια στην Αγγλία, όπου έπρεπε να μάθω και να διαβάζω Αγγλικά! Πολλές εκφράσεις απο συνήθειο έμειναν...ίσως μερικές φορές να είναι υπερβολική η χρήση τους αλλά τι να κάνεις έχω πολλά πράγματα στο μυαλό μου απο το να σκέφτομαι αν θα πω WTF ή 'τι στον π@υτσο' ;) .Μπορεί να φταίει και η τηλεόραση..παιδιά της TV , μπορεί και το επάγγελμα που έχει να κάνει με την αποκλειστική χρήση της αγγλικής...Βάζω τα κλάματα όταν ακούω να μου λένε την λέξη Διεπαφή..να το υλοποιήσουμε με 3 διεπαφές..και να το γράψουμε σε οπτικους δίσκους κτλ κτλ.

    Οσο για την ορθογραφία, δεν είναι ολοι ανορθόγραφοι σαν και μένα...απλά έκατσες στην περίπτωση.Εξάλλου το λέει και πάνω (με σωστή ορθογραφια)..

    θα μπορούσες βέβαια να γράψεις ότι έχεις να γράψεις εξάλλου δεν λες κάτι κακό..ναι γράφω ανορθόγραφα..αλλά να μην κανεις την μαλακία...να το δείξεις με τον τρόπο γραφής σου...

    ελπίζω να σε κάλυψα...για άλλες απορίες στον Μπαμπινιώτη!

    ReplyDelete