Tuesday, August 29, 2006

Ωχ μεγάλε αυτό..μου είχε ξεφύγει (iMac Remote)

Λοιπόν μερικές φορές μπορεί να είμαι απρόσεκτος και να μην δώ όλες τις λεπτομέρειες από κάτι.
Συγκεκριμένα λοιπόν ο my precious iMac μου έχει φυσικά φυσικά και το σύστημα front row με αυτό το μικρό remote control το οποίο φυσικά φυσικά είναι πάάάάάρα πολύ χρήσιμο μιας και αρά ζεις στο κρεβάτι στον καναπέ, έχεις ρίξει μέσα το DVD του LOST και τζουπ τζουπ κάνεις τα κουμάντα σου.
Σήμερα το πρωί έπεσε το μάτι σε ένα videaki πάλι με το MacBook όπου ο μάγκας είχε το τηλεκοντρόλ καρφωμένο κολλημένο στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Ά λέω..τέλειο ρε φίλε...με μαγνήτη θα είναι (και πράγματι έτσι ήταν)/. Μάλιστα το έδειχνα και σε άλλους ' κοιτάτε μαλάκες ακόμα και μαγνητάκι για το remote έχει άντε γεια').

Έρχομαι σπίτι. Πέφτει το μάτι μου στο δικό μου remote το οποίο το έβαζα από την αρχή που πείρα τον iMac εκει στην μεταλλική βάση. Μάλιστα μερικές φορές αναρωτιόμουν 'καλά ρε μαλάκα κάτι μια βάση κανένα δοντάκι σε ολόκληρο το πλαίσιο δεν μπορούσαν να βάλουν να κάθεται σωστά το τηλεκοντρόλ'. Το πιάνω στα χέρια μου και με την εικόνα του μαγνητικού macbook ...εδώ μπορείς να γελάσει..το βάζω και εγώ΄σαν τον βλάκα στην πάνω δεξιά γωνία. Τζίφος τίποτα...λέω ..δεν μπορεί ρε πούστη μου...κάτι θα έχει. εδώ μπορείς να γελάσεις πιο πολύ.Αρχίζω με το τηλέκτροντρολ στο ΄χέρι να περνάω όλο το πλαίσιο του imac τις γωνίες τα πάντα. χαχαχαχαχα..ναι ναι μπορείς να γελάσεις.

Και ξαφνικά στην δεξιά γωνία στο πλαί..τζουπ το remote έκατσε....ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΛΕΩ...υποκλινομαι μετά από 3 μήνες ανακάλυψα νέο feature... κρίμα αν το είχα προσέξει από την αρχή θα έκανα πιο εντυπωσιακή παρουσίαση...

iMac 4 EVER ... ο καλύτερος προσωπικός υπολογιστής ΥΠΑΡΧΕΙ... όλοι οι άλλοι είναι απλές οδοντόπαστες!


όλοι μαζί mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac

10 comments:

  1. Λοιπόν είσαι πολύ κακή επιρροή!

    Από όταν ασχολήθηκα εντατικά με τα mac λόγω δουλειάς έχω κολλήσει άσχημα. Προς το παρόν έχω μόνο ένα mac mini και ένα ipod nano.

    Το όνειρο μου όμως είναι ο μεγάλος imac 20 full extra. Με 1G Ram, 500G HD, 256MB Graphics!

    2+ χιλιάρικα είναι θα ξεπουληθώ θα τον πάρω! :D

    ReplyDelete
  2. O 20αρης iMac μου με 1.5 GB Ram και τα ολα τα υπολοιπα σε χαιρετάει.
    2200....περαστικα μου ...ΘΑ ΜΕ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ..αλλά τα αξίζει!

    Απλά υπέροχο!

    (εχει και μαγνητάκι για το κοντρολ χααχαχ)

    ReplyDelete
  3. Αχ εγώ φταίω!

    Να πουλήσω pc,οθόνη, mac mini να βάλω και από την τσέπη ξμου για να τον παρω...

    Μήπως ο Αγ. Βασίλης μου κάνει κανένα τέτοιο "δωράκι";

    Ρε γμτ δύο χρόνια τώρα έχω 20αρα οθόνη και θα μου κακοφανεί να πάω σε μικρότερη!

    Το μαγνητάκι είναι έξτρα feature? :PPP

    ReplyDelete
  4. κατσε τι μικρότερη...20αρα και μάλιστα wide.Η μήπως λες για το 17αρι..μην το πάρεις ολα τα λεφτα ειναι το 20...

    mac mac mac mac mac

    το μαγνητάκι ο owns που λέει και ενας φίλος μου.

    ReplyDelete
  5. ναι αυτό λέω ότι δεν θέλω το 17άρι και αν πάρω θα πάρω 20άρι!

    ReplyDelete
  6. Ο Πάρις; Κακή επιρροή; Μπαααααα....

    Χαιρετίσματα από ακόμα ένα θύμα του (το Macbook έρχεται όπου να'ναι).

    :D

    Πάρι, θα σε στεναχωρήσω. Το είχα προσέξει τον Μάιο όταν μπήκα για πρώτη φορά σε... "μανάβικο".

    Nonetheless, είναι η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά. Τέτοιες λεπτομέρειες είναι που σε κάνουν να λες "ε ναι ρε πούστη! Αφού είναι τόσο απλό, γιατί δεν το κάνουν και οι άλλοι;"

    ...τουλάχιστον εγώ αυτό σκέφτομαι κάθε φορά που βλέπω two-finger scrolling...

    ReplyDelete
  7. Γεια σου φίλε!!
    Σε βρήκα τυχαία.
    H KATE τα σπάει!! Την παντρεύομαι τώρα!!
    Και το macbook γαμάει!!

    ReplyDelete
  8. Α και ξέχεσα...
    http://www.fousterthoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. γεια σου fouster σε ευχαριστώ

    σε έβαλα στην black list! του reader μου

    ReplyDelete