Monday, August 07, 2006

Μίλα μου για μήλα, για μία λεοπάρδαλη ..και για την χαρά του παιδιού!

Ναι ναι το σημερινό πόστ θα είναι σχετικό με μήλα με γατάκια και διάφορες σκέψεις απο αυτά που διαβάσαμε τις τελευταίες ώρες! Αυτές οι παρουσιάσεις και τα conferences της Αpple σε φιάχνουν, όλο το μεσημέρι μέσα στον χαμό της δουλειάς είχα και ένα tab στον firefox με countdown για το key note του S.Jobs μαζί με τον Μαρκο απο την Κρήτη αντάλλασαμε και κανένα countdown moment (Μαρκο γερά βάλε hacintosh φίλε) Ωραία κάλυψη με φωτογραφίες και άλλα μικρά έχει το engadget! Αν θες να δείς το live thing η μαμά Apple φρόντισε και γι'αυτό.

Ωραία πριν προχωρήσουμε θα μου πείς. Μεγάλε τι είναι αυτός ο χαμός στην φωτογραφία; Έεεελα κάνεις πως δεν ξέρεις! Είναι η νέα χρήση για το PC μου! Ναι ναι είπα κρίμα το μηχάνημα με τέτοιο λειτουργικό να μην το χρησιμοποιώ σε κάτι! Και πράγματι η νέα του χρήση για να βάζω πάνω ρούχα, παπλώματα ...και χαλάκια (πισω) είναι νομίζω αρκετά παραγωγική! Τωρά σοβαρά...σοβαρά... σταμάτα λίγο να διαβάζεις ΟΚ..σταμάτησες...κοίτα λίγο κάτω δεξιά ή πάνω αριστερά ή οπου έχεις το δικό σου ασχημόκουτο..κοίτα λίγο..για 1-2 δευτερόλεπτα. Ρε φίλε/φιλενάδα ΔΕΝ θες να το πετάξεις...απο το παράθυρο..ΟΧΙ πές μου δεν θες; Φαντάσου τώρα τον εαυτό σου με αυτό το μηχάνημα ... Τι να λέμε τώρα.

Λοιπόν οκ ομολογώ περίμενα ανακοινώσεις για τα νεά MacBook Pro 2 με τους Intel Core 2 Duo. Δεν ήρθαν . Δεν πειράζει θα περιμένω. Δεν θα πάρω laptop μέχρι να βγουν. Βγήκαν διάφοροι και έβριζαν αα που ειναι το iPhone που ειναι το νέο ιPod . Δεν μπορώ να πω οτι συμμερίζομαι την χαζομάρα τους. Όπως πολύ σωστά είπαν διάφοροι το WWDC 2006 είναι μάγκες developer's conference...ναι ναι ..για nurd geeks wannadie Apple Maniacs ... δεν είναι για ολους τους potential πελάτες! Αρκετά λογικά είδαμε λοιπόν παρουσίαση μηχανήματος γι'αυτά τα παιδιά! Καλά αυτό το MacPro τι γαμάτο ΤΕΡΑΣ που είναι! Η πλάκα είναι οτι αν δεις quad απο κοντά και το βάλεις μπροστά κάνει τον ίδιο θόρυβο με τον papomac..δηλαδή ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ θόρυβο χο χο χο χο χο (πετά το PC είπαμεεεεεεεε).

Λοιπόν οκ είναι λίγο η τιμή κάπως αλλά το μηχανάκι είναι αρκετά δυνατό! Αν θα το αγόραζα; Όχι με το imac νομίζω έχω βρει το τέλειο μηχάνημα για μένα! Δεν θέλω κουτιά δεν θέλω τίποτα..είναι πάνω στο γραφείο μου..δεσπόζει..και αυτό είναι ολο...έλεγα στον Διονύση (ρε φιλε..αναρωτιέμαι αν θα μπορέσουν να βγάλουν κάτι πιο εντυπωσιακό και εργονομικό απο το imac στην τωρινή του μορφή.) έδειξε να αναρωτιέται και αυτός!

Λοιπόν διαβάσαμε και είδαμε και στην επίσημη σελίδα πολλά απο τα νέα χαρακτηριστικά του Leopard (οχι τα άρματα) αλλα του MacOSX 10.5 .Το time machine οι αλλαγες στο ichat στο Mail.App! Ξέρετε κάτι σαν ιδέες δεν ειναι πρωτοποριακές..αλλά η υλοποίηση ειναι μαγευτική, όμορφη..και κατα κάποιο παράξενο τρόπο σε κάνει να νιώθεις οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις απο την πρώτη στιγμή! Αυτή είναι η ουσία κύριοι/ κυρίες. Η Apple κάνει το λειτουργικό της καλύτερο..ακόμα πιο φιλικό..ακόμα καλύτερο..δεν πρωτοπορεί αλλά το κάνει καλύτερο και μένα με ευχαριστεί! Ναι με ευχαριστεί αυτό! Γιατί στον κόσμο του ΙΤ στον οποίο βγάζω και εγώ το ψωμί μου γράφωντας κώδικα με το κιλό..έχω βαρεθέι απο ΘΑ...απο ..θα παίζει..και κοίτα πως παίζει..αλλα τελικά δεν παίζει..και κοίτα αυτό το γαμάτο feature που είναι πίσω απο 10000 click.

Δεν υπαρχει άνθρωπος που να μην έχει κάτσει μπροστα στον papomac , να του έχω δώσει το mouse και μετα απο 5 λεπτά να γελάει..με την μουρη του στο iPhotoBooth με το garaγεband και τα εφε του..με τα show του iPhoto..με την έναρξη του FrontRow.

Αυτο είναι η ουσια...ποιοτικό λογισμικό..και fun..ναι its all about fun ...fun για το αν θα δουλευει το μηχάνημα αύριο και δεν θα μου πετάξει καμία μαλακία για drivers , fun για το πως θα οργανώσω τις φωτογραφίες απο τις διακοπές..τα mp3 μου και για το πως να εγκαταστήσω η απεγκαταστήσω μια εφαρμογή!

Χρησιμοποιώ υπολογιστές πολλάάάάάάάάάάά χρόνια. Λειτουργικά διάφορα..μηχανήματα διάαφορα..κατσαβίδια στο χέρι πολλές φορές..σκόνες στην μούρη άπειρες..μικρο ηλεκτροπληξίες...τι να λέμε τώρα.

To iMac που έχω μπροστά μου είναι ο ορισμός του fun αλλά και της σιγουριάς! Ξέρω οτι αύριο το δικτυο μου θα παιζει..και το iPhoto θα δουλεύει όπως επίσης και ο Jboss που έχω κάνει deploy την J2EE Εφαρμογή μου και ρουφάει δεδομένα απο μια MySQL .....its all about fun!

Think different..... εμένα με ενθουσιάζει ακόμα και αυτά τα χρόνια αυτό γιατι πράγματι ειναι different!


Κλεινω το post με την συντροφια του John Williams ο οποίος παίζει την γνωστή Alhambra (οχι δεν ειναι μοντελο της Seat) του fransisco Tarrega!

4 comments:

  1. Yay... κι άλλος που χάρηκε με τα εφεδάκια στο iChat! :D

    Να ρωτήσω μια απορία που έχω... περιμένεις notebooks με Core 2 Duo γιατί πιστεύεις ότι τα Macbook Pro είναι underpowered;

    ReplyDelete
  2. οχι δεν ειναιunderpowered απλά θα ήθελα να πάρω δευτερη γενιάς MacBookPro για να γλιτώσω τα ίσως παράξενα της πρώτηε γενιάς..και επίσης να οφεληθώ και απο τον νέο πυρήνα. Είμαι ήδη χρήστης Core Duo και μπορώ να πω ότι ειναι πραγματικά δυνατός! Ο Core2Duo δεν νομίζω να ειναι πάνω απο 10-20% πιο δυνατος..αλλα ειναι ψυχολογικό!

    Ξερεις πως πάνε αυτά..θες παντα το τελευταιο και το καλύτερο χααχαχαχ

    ReplyDelete
  3. Κλασσική συμπεριφορά generic geek ;)
    (όλοι τα ίδια χάλια είμαστε)

    Πάντως, σιγά-σιγά και σχετικά αθόρυβα τα Macbook είναι ήδη στο δεύτερο revision τους. Ενδεχομένως το ίδιο να ισχύει και για τα Pro.

    Ε του πούστη... δεν θα έχουν εξαλείψει τα προβλήματα μέχρι τα Χριστούγεννα;

    ReplyDelete
  4. Φιλενάδε, δε στέλνεις το κομματάκι λέω εγώ για να τα ακούσουμε και εμείς...
    Αλλιώς συμφωνώ με εσένα για το λειτουργικό που δουλεύει αντί να σε δουλεύει.
    Την καλησπέρα μου και χαιρετισμούς στην λεοπάρδαλή σου ;-)

    ReplyDelete