Tuesday, July 11, 2006

Hola Amigos..reporting from Spain

Hola Amigoooo / seniorita

Θα κάνω ένα break απο την συγκέντρωση και αναλυση σημειώσεων και θα δώσω παρόν στην προσφιλή μου ψυχανάλυση / hobby. Σας το είχα δηλώσει οτι όπου και να πάω θα είμαι connected και έτσι έγινε. Οκ υπάρχουν και επαγγελματικοί λόγοι! Λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες ετοιμαστείτε θα είναι μεγάλο το σημερινό (ρίχνω και μερικές ματιές στην παραλία που είναι βηματα απο το ξενοδοχείο και ξεκουράζομαι). Ας τα πάρουμε απο την αρχή!

Ξεκινήσαμε Δευτέρα απόγευμα με πτήση της IBERIA πρώτη φορά πέταγα με την συγκεκριμένη εταιρία και μπορώ να πω οτι μου άφησε πολυ καλές εντυπώσεις ΠΑΡΟΛΗ την ταλαιπωρία που τελικά φάγαμε στην μουρη. Η IBERIA μπορεί να είναί καλη τελικά αλλα το team της στο Ελευθεριος Βενιζέλος ειναι για τα μπάζα και συγκεκριμένα μια γκόμενα η οποία μας έδωσε λάθος πληροφορίες οσο αναφορά τις αποσκευες..και καταλήξαμε στην Βαρκελώνη να φάμε 2 ώρες ψάχνοντας τις βαλίτσες μας ..ενω αυτές τελικά ταξίδεψαν αυτόματα στον τελικό μας προορισμό! Μετά απο προσπάθειες να νοικιάσουμε ταξι να βρουμε ξενοδοχείο να μιλησουμε με την τοπική SpanAir για την πτηση που χάσαμε (ειχαμε και απεργια χθες ..απο τους πιλοτους της IBERA ..ε ναι φυσικα..ο γκαντεμο papo ταξιδευε να μην υπαρχει κατι σε απεργία να του σπάσει τα νεύρα; Όπως και να έχει οι ισπανοί τύποι της Iberia πειρα το λάθος της ελληνίδας συναδέλφου στα χέρια τους..μας έκλεισαν ξενοδοχείο στην Βαρκελώνη και το επόμενο πρωί πετάξαμε( με 1,5 ωρα καθυστηρηση για τι Alicante). Υπήρχε τόσο κουραση και ένταση οπου το βράδυ κατα τις 2 δεν πέρασε καν απο το μυαλο να κάνουμε βολτα στην Βαρκελώνη....παρόλα αυτά πρέπει να ομολογήσω κάτι..αλλά κάτσε σχετίζεται με την πτήση οποτε θα τα αναφέρω με την σειρα.

Κάθεσαι στο αεροπλάνο και μοιράζουν εφημερίδες. Ε λέω ας πάρω να περάσει η ωρα. η πτήση διαρκεί 2,5 ώρες. Οπλίζουμε το Ipod με Puressence..απογειώση άψογη...οι puressence να λένε I'm on fireeee και ανοίγουμε τυχαία την εφημερίδα ...ε τι τύχη..άρθρο για μια συντριβη AirBus σαν του δικου μας που τώρα τα έδινε ολα πάνω απο την Αθηνα, την προηγουμενη μέρα κάπου στην Ρωσία. Ωραίαααα ..το προσπερνάμε.

Λοιπόν είχα δηλώσει οτι γενικά τα κέφια δεν ειναι και στην καλύτερη κατασταση. Παρόλα αυτά λοιπόν ομολογώ ότι καθώς πλησιάζαμε την Βαρκελώνη και λιγο πριν την προγειωση μια δυο ματιές στο παράθυρο..με έκαναν να χαμογελάσω..πολυ ομορφη απο ψηλά η Βαρκελώνη μα πάααρα πολυ όμορφη! Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να πάω και να την δω καλυτερα και οχι με αγχος. Λοιπόν μετα την περιπέτεια στην Βαρκελώνη επιέλους φτάνουμε σημερα το πρωί στο Alicante. Απο ψηλά φαινεται αδιάφορο ..ειδικα οι περιοχές εκτός κέντρου..λές που ήρθα..σου θυμίζει λιγο παραλίες απο την Καβάλα απο την Καλαμάτα χωρίς πλάκα το περιβάλλον και γενικα η αίσθηση δεν ειναι πολυ διαφορετικα απο την Ελλαδα. Να πω πχ..οτι στην μικρη βολτα στην Βαρκελώνη στην προφανως υποβαθμισμένη περιοχή γύρω απο το αεροδρόμιο παρατηρούσες τις πολυκατοικίες τους δρόμους κτλ κτλ και ήταν λες και βρισκόσουν στα Πατήσια....ναι ...χεχεχε.

Λοιπόν φτάνουμε ξενοδοχείο..ΑΝ ειμασταν τουρίστες θα ηταν μια καλη ευκαιρία για ξεκουραση και χαλάρωμα...αλλά δυστηχως δεν είμαστε και η Businnes is Businnes .....το laptop στην πλάτη και φυγαμε....για τον πελάτη..... Μην σας πρίζω ξέρετε πως ειναι αυτά...meeting σημειώσεις..προβληματισμοί λύσεις σε πιθανα προβληματα..προτάσεις..ολα αμέσως μετα απο μια νυχτα 4 ωρων ύπνου και αγχους..τι να κανεις. Άσχετο κοιτάω έξω απο το παράθυρο και νομιζω οτι είμαι στα Λιμανάκια και στο Μικρολίμανο η εκει κοντά.χχαχα

Να τι βλέπω αυτη την στιγμή (Καλά η SP500 Θα πάρει φωτία...μεγάλη υπόθεση η ψηφιακή μηχανή. Ορίστε ενα laptop μια συνδεση και έχεις live feedback..in digital limbo που λεει και η beta blank.

Λοιπον ...τι λεγαμε...α ναι..μετα τις πολυωρες συναντησεις και αφου το roaming της Cosmote αποφασησε οτι δεν ειμαστε αξιοι....για να το χαρουμε επρεπε να δωσουμε ενα τελος στην τηλεφωνικη μας ανυπαρξια. Πρώτη βόλτα λοιπον στο κέντρο του Alicante και στο συγκεκριμενο ποστ βλεπετε φωτογραφίες απο το Day 1.

Οκ σιγουρα ειναι κοντά σε αυτα που εχουμε δει ως ελληνες..αλλα ειναι και διαφορετικα παράλληλα.Μου άρεσε η παραλια η μαρινα οχι της ζεας για τα κοτερα..τα σοκακια της πολης..ο συναδελφος ειπε οτι μοιαζει αρκετα με το Ναυπλοιο εχει και εναν βραχο...χεχε.
Τελικά δεν είδα τοσους πολλους αγγλάρες αλλα μας ενημέρωσαν οτι ο χαμος δεν γίνεται εδώ αλλά σε μια περιοχη διπλα το Benidrome και στην Alchea (αν δεν κανω λάθος).
Δεν θα το φανταστεις αλλα φυσικα βρήκα και ελληνα..και μάλιστα ελληνιδα..τελικα είμαστε παντου χαχα. Εδ'ω φαντάσου στο αεροπλάνο συναντησα μια συμμαθητρια μου στα φροντιστηρια αγγλικων πριν απο 6 χρονια..πηγαινε μηνα του μέλιτος..τι λες τωρα!

Λοιπόν αυτά για τώρα..το καθηκον καλεί και η αυριανή μέρα ειναι ακόμα πιο δύσκολη.Πω πω θέλω Mac laptop έχω ξενερωσει με το Acer....για σπασιμο εχω παρει μαζι μου το mighty mouse χαχαχ νομιζουν ολοι με το που το βλεπουν οτι θα σκασει και κανενα macbook αλλα @@ .

Καλα να περνάτε..

1 comment:

1. ...ζήλεψα...

η κορυφαία ατάκα: "Πω πω θέλω Mac laptop έχω ξενερωσει με το Acer....για σπασιμο εχω παρει μαζι μου το mighty mouse χαχαχ νομιζουν ολοι με το που το βλεπουν οτι θα σκασει και κανενα macbook αλλα @@ ."

XAXAXAXA!!!

que te lo pases bien amigo!