Tuesday, June 06, 2006

Καρά late night blogging!

Πάμε μια..λίγο πριν κάνουμε shutdown.

  • Παρατηρώ ότι η ενασχόληση μου με τα blog την επικαιρότητα και το internet ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση της γραμμής - με έχει απομακρύνει 100% από την τηλεόραση..καλή φάση..οι κακοί θα πουν απο την μία αποβλάκωση στην άλλη..χαχαχα!
  • Ρε συ ανώνυμε συμπολίτη ΜΗΝ μου δίνεις το εισητηριο σου στο λεω να στο χτυπήσω καθώς είμαστε ολοι σαν σαρδέλες μέσα και πρέπει να αλλάξει 100 χέρια για να φτάσει στο μηχανάκι. Γενικά την αποφευγω την κατάσταση αυτή γιατί ΝΕΥΡΙΑΖΩ. Άντε σήμερα μια κυρια μπροστά μπροστά ΤΙΓΚΑ το λεω μου δίνει το εισητήριο...λέω ας το κάνω το καλό! Έλα όμως που οταν το πάρεις και πας να κανεις delegate την κληση ( για να χρησιμοποιησω και εναν design patter-αδικο τρόπο περιγραφης χεχε) όλοι κοιτάνε κάτω και σφυράνε για να μην μπουν στον κόπο να παρακαλέσουν τον επόμενο κτ λκτλ! Πωπω μαλάκα τα νευρα μου ...ε γυρίζω με την μία το κεφάλι και της λεώ..αφου ολοι με γράφουνε..χα χα κανεις δεν μίλησε!
  • Οφείλω να πώ οτι οι πρώτες πρωινές ώρες ιδιαίτερα το ταξίδι για την δουλειά ειναι ιδιαίτερη στιγμη! Καταρχην δεν θέλω να μου μιλας δεν θέλω να με ενοχλέις θέλω απλά να ακούω μουσικη podcast και το μυαλο μου τα ταξιδεύει οπου γουστάρω εγω...μέχρι να φτάσω στο γραφείο έχω τα ακουστικά στα αυτιά...όπως έχω πει το πηγαινε και το έλα απο την δουλειά ειναι οι προσωπικές μου στιγμές μέσα στην καθημερινότητα.
  • Μια καθημερινότητα που μερικοι μ...κες άντε μην πω και άλλα αποφασίζουν να την κανουν πιο δύσκολη. Τους καυ..λωσε στην ΣΕΛΕΤΕ και κανουν καταληψη στον σταθμο του ηλεκτρικου για μερικές ώρες (εκτός και ηταν εμπλεκόμενοι και οι εργαζομενοι στον ηλεκτρικο ..δεν κατάλαβα..το τελευταιο σεναριο ηταν περι ΣΕΛΕΤΕ).Αποτέλεσμα να μην μπορουμε να γυρισουμε σπιτι μας. Κάτσε ρε φιλε..εμενα με ρώτησες που είμαι στην δουλεια 10 και 11 ώρες..ΣΤΑ τετοια μου αν κανεις κατάληψη για την σχολή σου..πήγαινε και κλεισε την σχολή σου όχι τον ηλεκτρικό! Συγνώμη αλλά θα το μπώ..Μπουρδέλο η κατάσταση...και να σας θυμίσω κάτι σημαντικό! Οι εργαζόμενοι σε λεω - ηλεκτρικο- μετρο ακόμα δεν εχουν υπογράψει συλλογικη συμβαση εργασία..και άκουσα οτι γουσταρουν κατι 6-8% αυξησεις ενώ ολοι οι άλλοι πειραν 3-3,5. Έτσι και έχουμε τιποτα απεργιες μέσα στο καλοκαίρι δεν θα την παλέψω..θα αρχησω τραμπουκισμους!
  • Λοιπόν σήμερα είμαι αρκετά χαρούμενος μιας και αξιόθηκα να κάνω ένα μικρό δώρο στον άνθρωπο του οποιου του χρωστάω καταρχην την ύπαρξη μου και αργότερα το ότι μου κόλλησε το μικρόβιο των υπολογιστών και της πληροφορικης..ένα μικρόβιο το οποίο ζει και βασιλευει στον οργανισμό μου και προσπαθεί να επεκταθεί με κάθε τρόπο.
  • Ο πατέρας μου ήταν ο άνθρωπος που πριν 15 χρόνια μου έφερε απο την αμερικη το πρώτ μου Z80 μου έδωσε να διαβάσω (χωρις να καταλαβαινω πολλες φορες τι κανω) το πρώτο βιβλιο εκμάθησης BASIC και να κάνω τα πρώτα μου loop και GOTO ( χεχεχεχ αμαρτίες). Είναι ο ανθρωπος που χρησιμοποιουσε πριν 20 χρόνια σε μεγάλα τανκερ Unix τερματικα για να διευθετεί την γραφειοκρατία αυτων των μηχανικών νησιών και πάλευε με τον -vi- πριν στην ελλάδα έρθουν οι προσωπικοι υπολογιστές.Μου έφερε ένα απο τα πρώτα PC καρτα ήχου SoundBlaster 16bit (κατς καλα, Trident VGA και οθονη 14 non interlaced θυμάστε ολες αυτές τις περιγραφές).Άντεξε την μουρμουρα της γυναίκας του όταν της είπε οτι ο υπολογιστής αυτό έκανε όσο μια πλήρης αναβάθμιση στην κουζίνα και σε άλλο εξοπλισμό στο σπιτι! αχαχαχ! Είναι ο άνθρωπος που ακόμα και στα 50 μου τώρα πια..εντυπωσιάζεται με το τι μπορεις να κανεις στο internet του αρέσει η ιδέα του DivX και του mp3. Μακάρι να μπορέσω να γίνω τόσο inspιng οσο και αυτός στα δικα μου παιδιά. Το laptop που του έκανα σήμερα δώρο ήταν ενα μόνο μικρό ευχαριστώ στα δικά του δώρα τόσα χρόνια που με βοήθησαν να καταλάβω το τί πραγματικά ήθελα να κάνω επαγγελματικά!Για το laptop (ενα Acer Αspire 5602) θα μιλησω στο podcast το σαββατο!
  • έχουμε μουντιάλ; τι λες τώρα..ειμαι απο αυτους που με αφήνει σχετικά αδιάφορο..ίσως δώ κανένα αγώνα..αλλά σαν πληωμένο ΠΑΟΚτσακι έχω χάσει εδώ και χρόνια το ενδιαφέρον μου για την μπάλα!Ξέρω όμως καποιοι οτι την περιμένουν πως και πως την στιγμη (έτσι σύντροφε χεχεχ)
  • Ο νομικός αντιπρόσωπος μου ο οποίος υπηρετεί σκληρα το παλιόσκυλο 5 λεπτά απο το σπίτι του την μητέρα πατρίδα, με ενημερώσε οτι ο Ελληνικός Συλλογος Java Προγραμματιστών είναι τυπικά valid και μπορουμε να χρησιμοποιουμε τον όρο αρκει να λέμε (υπο σύσταση) μέχρι να έχουμε και δημοσίευση στην εφημερίς της κυβερνήσεως! Άντε καλή μας τύχη!
  • Αυτά ευχαριστώ για τον χρόνο σας - συγνώμη που βρίζω..αλλά thats me!

2 comments:

  1. Μικρέ... δεν πειράζει που βρίζεις. Άλλωστε σε θυμαμαι να βρίζεις πολύ πριν κλείσεις τα 20, σε chat rooms του yahoo. Ε??
    Μια χαρα παιδι, με μια χαρά ιδέες σε βρίσκω και τώρα που μεγάλωσες.
    (Βέβαια εμένα οι αγελάδες μ'αρέσουν πολυ, μου θυμίζουν τον καθρέφτη μου, αλλά δε βαριέσαι... δε γίνεται να συμφωνούμε όλοι)

    ReplyDelete
  2. Χα..μικρός ο κόσμος μικρός και το internet!
    Περάσανε τα χρόνια ..αλλα σε θυμήθηκα!
    Είναι πολύ λογικά όλος αυτός ο αναβρασμός στα τότε chat-rooms να ξαναβγεί και να εκφραστείς τώρα πια solo (ισως και καλύτερα) στα blog! Να εισαι καλά!

    ReplyDelete