Tuesday, May 23, 2006

Late night blogging....2

Πάμε λοιπόν
  • Ο κόσμος ακόμα ασχολείται με την Eurovision. Δεν βρίσκω τον λόγο. Δεν την παρακολούθησα αρκετά επειδή έκανα άλλα πράγματα αλλά απο αυτά που είδα και άκουσα..μαλακία κομμάτι το δικό μας (Καρβ./ Σβίσση τι περιμένεις), μαλακία και αυτο των μέτριων KISS wannabe Lordi ..γενικά χάλια μαυρα..ούτε ένα σοβαρό hit, pop ρε παιδί μου. Καλά τώρα ολοι αυτοί οι wannabe ροκαμπιλια μην μας τα πρίζετε που τα μουσικά όνειρα και η τεχνοτροπία δικαιώνοντε ...εντάξει έλεος.
  • Ξέρεις τι άξιζε..το οποίο το είδα την επόμενη μέρα..Η παπαρίζου.οταν ελεγε αυτο το Mambo οεο (Παρένθεση αυτη η φράση Ο-Ε- Ο που λένε ολοι σαν παπαγαλάκια την βρίσκω εξαιρετικά σπαστική - ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ που λενε και τα καρντασια..ακου ΟΕΟ!) Λοιπον απο αυτό που είδα η γκόμενα αυτή έτσι και την είχε μπροστά του ...ο κάθε άνδεας είναι ικανή να του προκαλέσει απανωτά Buffer Overflow χα χα χα και μετά στένει email στον administrator και του λεει οτι το συστημα κόλλησε..αρρώστια!
  • Mac
    • Ο γείτονας την πρώτη μέρα έκανε κάτι σοφό. Έστησε το imac μόνος του..και είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει partition. Μπορώ να πω οτι ο ενθουσιασμός μου ήταν τόσο μεγάλος την πρώτη εβδομάδα που δεν το σκέφτηκα καν. Βέβαια δεν ένιωθα και αρκετά καλα με 1 μοναδικό partition 250 Giga ..κατσ καλά!
    • Εκανα την διαδικασία αρκετά εύκολη, τι να λενε και τα Windowzz επέλεξα 2 partition (main / secondary) και όλα καλά!
    • Κατεβάζω manually σιγά σιγά όλα τα updates και βελτιώνω το MacOSX.Είναι πολύ θετικό οτι βελτιώσεις σε core προγράμματα του iLife είναι συχνές.
    • Γενικά αν κάποιος νομίζει οτι τα MacIntel είναι ανώριμα και έχουν προβλήματα να δηλώσω οτι δεν έχω σημαντικά ..προβλήματα. Το PC δεν ανοίγει σχεδόν καθόλου άντε γειά δεν μπορώ να ακούω ουτε ανεμιστήρες ούτε τιποτα! Μόνο αν χρειαστεί κάτι για δευτερο BackUp. Πραγματικά αυτό το μηχάνημα με φιάχνει με την έννοια του user experience. κάθομαι και κολλάω όλο και κάτι θα δοκιμάσω κάποια ρυθμιση θα πειράξω
    • Νέο macbook καλά το είπαμε τα χριστουγέννα ...έφυγεεεε!
    • Θα παραθέσω μερικά site (δώσε βάση θα έχω και link χαχαχα)
    • Λοιπό το Shrook ειναι απο τα πιο ωραία RSS feed reader που εχω δοκιμάσει γενικα και σε Mac και σε Windows. Για μένα ένας καλος RSS feed Reader με κρατάει σε επαφή με τα αγαπημένα μου blog όσοι απο εσάς δεν έχετε δοκιμάσει και το τσεκάρετε τα αγαπημένα σας blog με το χεράκι ...τότε δεν ξερετε τι χάνετε! Δείτε εδώ για μερικές προτάσεις για Windowzzzz . Να πω οτι εγω στην δουλειά που χρησιμοποιώ Windowzzz χρησιμοποιώ τον thunderbird γι'αυτη την δουλειά και είναι πραγματικά αξιόπιστος!
  • Πιάσανε οι ζέστες και ο average Joe GreekΈλληνας συνεχίζει να μην τα πάει καλά με τα αποσμητικά...θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές παλι σε λεο- μετρό και ηλεκτρικό...μυρωδιές..όμορφες.. χαχαχαχ!

αυτά για την ώρα..και άλλα πολλά στο μυαλό μου.. ..ασε για μελλοντικά ποστ!

2 comments:

  1. Φίλε, είναι "Μάμπο, αε-α" και όχι "Μάμπο οε-ο". Εγώ πάντως επιμένω πως στη Eurovision φέτος έπρεπε να πάει ο Αντύπας! Θα ξεκίναγε τα "...είμαι στα χάι μου, όταν σ' έχω πλάι μου" και θα έπεφτε το ΟΑΚΑ!

    ReplyDelete
  2. Άσε Πάρι, αυτό στο μετρό-τρένα κλπ δεν αντέχεται..

    Και εκτός του ότι πολλοί δε χρησιμοποιούν αποσμητικό, εγώ αναρωτιέμαι και για το εξής: Είναι δυνατόν το μετρό, ένα νέο Μέσο σχετικά, να ΜΗΝ έχει κλιματισμό;;;

    Κλιματίζονται μόνο οι συρμοί που κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο..

    ReplyDelete