Wednesday, January 19, 2005

Μεσήλικες Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι - ΕΛΕΟΣ

Η αναζήτηση στον χώρο του κραξίματος συνεχίζεται αυτή την φορά με πιο λαικό και άμεσο τρόπο. Ο πρωταγωνιστής ένας μεσήλικας οδηγός λεωφορείου οποίος μας έδειξε το μεγαλείο της αισθητικής του, τα όρια του εγκεφαλικού του και μερικά σάλια απο τα στόμα του μιας και δεν μπορούσε να τα συγκρατήσει. Μετά απο παρατήρηση μου που αφορουσε τις ανοιχτές πόρτες στο λεωφορείο αλλά και τον τρόπο που μιλούσε 'Το λεωφορείο αυτό φεύγει σε 15 λέπτα και αμα δεν γουστάρετε να πάρετε τα άλλα' ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ υπάλληλος έφτασε μέχρι και στο σημείο να μου πουλήσει τσαμπουκά! Κάτσε κάτω ρε παππού και πήγαινε να πάρεις σύνταξη. Τι να πω, ότι η αισθητική του ηταν προσβολή οτι ο επαγγελματισμός του μηδαμινός οτι δεν ξέρει τι πάει να πει σεβασμός στον πελάτη! Ο σταθμάρχης μου πρόσφερε και δωρεάν κούρσα εξαιτίας του επεισοδίου..τι να την κάνω την δωρεάν κούρσα (κατ'άλλα ευγενέστατε σταθμάρχη). Απο αυτούς τους άξεστους μεσήλικες δημόσιους υπαλληλίσκους ΠΟΤΕ θα απελευθερωθούμε μου λέτε; Πίσω απο φράσεις κλισέ όπως 'Ειμαι 35 χρόνια οδηγός' 'είμαι 50 χρονών' προσπαθούν να σε σταματήσουν απο το να κάνεις παρατήρησεις και να απευθυνθείς στον ανώτερο του. Λοιπόν σας το δηλώνω δημόσια και ας με κακοχαρακτηρίστε ΔΕΝ ΕΧΩ την παραμικρή υποχρέωση και σεβασμό σε κανέναν ΔΗΜΟΣΙΟ υπάλληλο και ας είναι και 80 ετών δεν σέβομαι την κακομοιριά και τους κακούς τρόπους που έχει ο κάθε βλάχος που ζεί απο το πορτοφόλι το δικό μου, του πατέρα μου το δικό σας. Φυσικά έγινε φασαρία μεγάλη..αφού πείρε το υπογλώσιο, πείρε το λεοφωρείο και ξεκίνησε..και ΔΩΣΤΕ βαση (γιατί χρειάζεται το κράξιμο) μέχρι που και σε κάποια στιγμή στάματησε (ναι ναι) στο δρόμο και ενημέρωσε μια κυρία οτι δεν ήταν σωστή η στάση που είχε σταματήσει! Αυτά είναι...ρε αλήτες θα σας κράζω μέχρι να μας αδειάσετε την γωνιά θα σας κράζω με την ελπίδα να πάρουν την θέση σας άνθρωποι που δεν βγήκαν απο τις σπηλίες αλλά άνθρωποι με τρόπους κατανόηση και ΥΠΟΜΟΝΗ. Γιατί ρε αλήτες η μονιμότητα σας..σας έχει καταντήσει τον πιο αργό τροχό της κρατικής μηχανής.γραφικούς και μισητούς!

Οχι δεν λυπάμαι κανέναν δημόσιο υπάλληλο...όχι δεν λυπάμαι 3 κυράτσες στο αστυνομικό τμημα της περιοχής (πολιτικό προσωπικό όχι ένστολες) που την ώρα που έπαιρνα το χαρτί κατάταξης είχαν την ελευθερία να βγάζουν μπροστά μου τα μανό και άλλες πούδρες να μιλάνε για τον 'μαλάκα τον προιστάμενο' και να λένε για τις προσφορές του Hondos Center.

Οχι δεν λυπάμαι τον μεσήλικα πανάσχετο και βυσματούχο γιδοβοσκό του ΟΤΕ που έρχεται να κάνει εγκατάσταση ISDN γραμμής στο σπίτι και σου διαλύει όλο τον εξοπλισμό.

Οχι δεν λυπάμαι κανένα σας ρε αλήτες γιατί τόσα χρόνια με αυτό που ονομάζεται μονιμότητα έχετε καταντήσει αχρηστοι και αγνώμονες και έχετε ξεχάσει πως ειναι να χάνεις την δουλεία σου ή πως είναι να σε απολύουν ή πως ειναι να σε ΓΑΜΑΝΕ στην δουλειά και να μην σου δίνουν ΚΑΝ την νόμιμη αυξηση ή... πως είναι στα 40 σου χρονια να καταργούν το επάγγελμα σου και να χρειάζεται να πας σε σχολείο για να γίνεις κατι άλλο..ή ι να εισαι 6-10-12-24 μηνες άνεργος ...πως ειναι να βάζεις το διαβατήριο στην τσέπη για να βρείς μπάρκο να φύγεις και τα παιδιά σου να σε ρωτάνε τι έγινε θα φύγεις;

Αλήτες κοπρόσκυλα δεν εχω τον παραμικρό σεβασμό απέναντι σας και υπόσχομαι να σας σπάω τα νεύρα να σας καταγγέλω και να σας κράζω. Γιατί ότι έχω γίνει στην ζωή μου το χρωστάω σε 2 ανθρώπους οι οποίοι πάλεψαν και με βοήθησαν και με έκαναν άνθρωπο...και με έμαθαν οτι στην ζωή τίποτα δεν ειναι δωρεάν τίποτα δεν μπορείς να το αποκτήσεις χωρίς υπομονή και επιμονή, χωρίς ιδρώτα.

ΦΥΣΙΚΑ υπάρχουν μερικοί απο εσάς που κάνουν σωστά την δουλειά τους οπότε δεν έχω το δικαίωμα να γενικεύω την έκρηξη μου.

Αυτή η χώρα πάσχει απο έλλειψη επαγγελματικής συνείδησης. Ειναι λυπηρό αλλα δεν μπορώ να πιστέψω οτι το 90% των νέων που γνωρίζω έχουν σαν όνειρο την αποκατάσταση στο δημόσιο..δεν τους ενδιαφέρει αν θα κάνουν κατι που τους αρέσει αν θα μπορέσουν να εκπληρώσουν τις φιλοδοξίες τους αλλά το άν θα μπούν στο δημόσιο ε..λοιπόν όχι να μην μπεί κανεις!

Να πουλήσουν και ότι έχει μείνει...πΟΤΕ 6000 υπεράριθμοι υπάλληλοι..ΕΞΩ δεν με νοιάζει ρε τι θα τους κάνετε οταν τους πουλάγατε όνειρα για μικρο κομματικές δυνάμεις να τα βάλετε εκει που ξέρετε ..ειμαστε 100 χρονια πισω στις τηλεπικοινωνίες.

ΟΛυμπιακή έξω ρε....απορώ γιατι πρέπει να συντηρώ μια καταχρεωμενη εταιρία! και πολλές άλλες!

Απορώ γιατι πρέπει να συντηρώ ένα μάτσο κυράτσες στα γραφεία να λένε για το μανό και την πούδρα..απορώ γιατί πρέπει να ανέχομαι τον κάθε άξεστο κολλημένο βλαχαδερό στους δρόμους... και στο σπίτι μου να μου παρέχει ασχετες υπηρεσίες.

ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Ρεεεεεεεεεεεεε

Wednesday, January 12, 2005

Εύγε στην Αlpha Bank - H απάντηση!

Συνέχεια λοιπόν απο το κραξιματάκι /παρατηρηση..σήμερα δέχομαι τηλέφωνο απο υπεύθυνο του τμήματος web banking της τράπεζας, οποίος ζητά συγνώμη για αυτή παραξενία μεταξυ τηλεφωνικού κέντρου και δικτυακού τόπου. Ευχάριστη έκπληξη μιας και το κράξιμο δεν είχε τοσο έντονο χαρακτήρα και του εξήγησα ξανά οτι το όλο θέμα ήταν απλά παρατήρηση για να βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ η εξυπηρέτηση πελατών. Μου είπε οτι είναι σημαντικό να παίρνουν ακόμα και τέτοιες πληφοροφορίες και οτι οφείλουν ολα τα κέντρα εξυπηρέτησης να ειναι ενημερωμένα! Παραδέχομαι οτι είχα παρει σε τμήμα που ασχολείται με τις κάρτες και τα δάνεια..οπότε του λεώ τότε εντάξει άκυρο ίσως μπορεί να δικαιολογηθεί. Πολύ σωτά μου λέει οτι οχι δεν μπορεί να δικαιολογηθεί τίποτα οφείλουν να είναι τουλάχιστον ενημερωμένοι. Μάλιστα μου εξηγεί και τον λόγο που είχαν αποτύχει 2 προηγούμενες προσπάθειες για να ενεργοποιήσω το web banking και με ενημερώνει για την νέα διαδικασία! Ευγενικότατος ο κύριος μπορώ να πώ με κάλυψε σαν πελάτη. Μάλιστα μετά το πρώτο τηλεφώνημα με παίρνει αμέσως ξανα τηλέφωνο για να μου υπενθυμίσει διάφορα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών. Μπορώ να πώ ότι έμεινα ευχαριστημένος απο την όλη αντιμετώπιση..ε εσείς δεν θα μένατε;

Monday, January 10, 2005

Ένα μικρό κραξιματάκι..και IBAN- Αlpha Bank!

Ξέρετε τι είναι το IBAΝ ; Ουτε και εγώ ήξερα. Το έμαθα όμως με λίγο ψάξιμο εδώ. Μου χρειάστηκε σήμερα για να μου καταθέσει ένας γνωστός κάποια χρήματα απο τράπεζα του εξωτερικού.Βέβαια...ο βλάκας αντί να δείξω την εμπιστοσύνη μου στα online πράγματα και να ψαξω σε site κτλ κτλ ..έφαγα μερικα λεπτά με τηλεφωνικά κέντρα και ανακάλυψα μία μικρή ασυμβατότητα. Το προσωπικό στο κέντρο εξυπηρέτησης δεν ήξερε καν οτι μπορούσε να με εξηπηρετήσει μέσω της σελίδας.αφού έφαγα λεπτά να περιμένω λέω..δεν κάνω μια έρευνα και φυσικά έκανα την δουλειά μου αμέσως. Φυσικά ξέρετε οτι δεν έχασα ευκαιρία και απέστειλα ..μια μικρή παρατηρησούλα κραξιματάκι για να μας παέι καλα ο χρόνος. Συμβουλή μου..γενικά δείξτε εμπιστοσύνη στα εταιρικά σιτε αντιλαμβάνομαι οτι γίνεται απο μερικούς μια προσπάθεια να παρέχουν υπηρεσίες τώρα και όχι μόνο ποζερίες με flash διαφημίσεις..και ΟΥΣΙΑ 0. Η κοινωνία της πληροφορίας δειλά δειλά μπαίνει στην συνείδηση μας..σιγά σιγά όμως ε; . Παραθέτω το κραξιματάκι.

[quote]
Γεία σας.

Είμαι τα τελευταία χρόνια πελάτης της τράπεζας και σε γενικές γραμμές οφείλω να πώ οτι είμαι ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση και ευελιξία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών 219 3262000. Σήμερα βέβαια διαπίστωσα μία μικρή παράληψη όσο αναφορά την ενημέρωση του κέντρου για κάποιες υπηρεσίες της τράπεζας και θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση θετικά φορτισμένη που θα μπορούσε να ληφθεί υπόψιν του τμήματος για την καλύτερη λειτουργία του.

Σήμερα το πρωί 10/01/2004 μου ζητήθηκε απο έναν πελάτη μου ο οποίος θέλησε να μου μεταβιβάσει κάποια χρήματα απο τράπεζα του εξωτερικού , ο κωδικός IBAN. Ομολογώ ότι μέχρι τώρα δεν ήξερα την ύπαρξη του. Η πρώτη κίνηση που έκανα ήταν να απευθυνθώ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας για να αναζητήσω πληροφορίες. Γενικά είμαι οπαδός των Online μεσω internet Λύσεων παρόλα αυτά δεν ανέτρεξα κατευθείαν στον δικτυακό σας χώρο. Η ευγέστατη κυρία με την οποία μίλησα αγνοούσε την ύπαρξη του ΙΒAN ή άλλων πληροφοριών και μου είπε οτι θα ήταν καλύτερο να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του καταστήματος που άνηκε ο λογαριασμός. Αφού ξόδεψα μερικά λεπτά περιμένωντας σε αναμονή με νέο τηλέφωνο για να βρώ καποιο σχετικό τηλέφωνο επικοινωνίας του υποκαταστήματος της Λεφ.Αλεξάνδρας σκέφτηκα να ρίξω μια ματιά στον δικτυακό σας τόπο.Οφείλω να πω οτι προήγουμενη εμπειρία που είχα πριν απο 1-2 χρόνια με το web site σας και μάλιστα με την διαδικασία ενεργοποίησης ε-banking λογαριασμού μου είχε αφήσει ιδιαίτερα αρνητικές εντυπώσεις, ίσως να ήταν και αυτός ο λόγος που δεν το επέλεξα αμέσως για πληροφορίες.

Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετά απο μερικά δευτερόλεπτα όχι μονο ανακάλυψα και βρήκα πληροφορίες για το τι είναι το IBAN αλλά χρηστομοποίησα και την Online εφαρμογή η οποία μου έδωσε τον σχετικό αριθμό για τον λογαριασμό μου.Πρέπει να σας δώσω τα εύσημα σε αυτό το σημείο γιατι ο δικτυακός σας χώρος είναι ιδιαίτερα λειτουργικός και μινιμαλιστικός.Πράγμα που βοηθάει τον πελάτη να βρεί αμέσως αυτό που θέλει εύκολα. Ξανά συγχαρητήρια λοιπόν.

Παρόλα αυτά απορία και λίγο απογοήτευση μου προκάλεσε το γεγονός οτι το προσωπικό σας στο κέντρο εξυπηρέτησης αγνοούσε οτι η ίδια η τράπεζα μέσα απο τον δικτυακό της τόπο προσέφερε την υπηρεσία! Πιστεύω οτι θα μπορούσατε να ενημερώσετε καλύτερα το προσωπικό σας για όλες τις ευκολίες που προσφέροντε μέσα απο τις online υπηρεσίες έτσι και ο πελάτης θα μπορεί να βρίσκει αυτό που θέλει γρήγορα χωρίς να καταλμβάνει θέσεις σε τηλεφωνικά κέντρα αλλά και οι υπάλληλοι σας θα μπορούν να φέρουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα το έργο τους εις πέρας.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας, ελπίζω να λάβετε την παρατήρηση μου υπόψιν σας και φυσικά να τονίσω οτι γίνεται καλοπροαίρετα έτσι ώστε η εξυπηρέτηση του πελάτη να γίνει ακόμα καλύτερη.

Χρόνια σας Πολλά!

Αποστολόπουλος Πάρις.

[/quote]

Friday, January 07, 2005

Γεια χαρά

Πάει καιρός (πάλι) απο την τελευταία φορά που έγραψα σε αυτό το Blog.Σήμερα ένας φίλος με ρώτησε τι γίνεται και αν θα ξαναγράψω.Ιστορική στιγμή ο πρώτος μου αναγνώστης ο οποίος μάλιστα ρωτάει για Updates.Κάτι σημαίνει αυτό αγαπητοί..το μπλογκκκ αυτό πέρασε σε μία άλλη εποχή..Πως λέμε η εποχή του Χαλκού ε εδώ περάσαμε στην εποχή του αναγνώστη.

Λοιπόν έχουμε και λέμε αυτή την στιγμή προετοιμάζομαι για ένα ακόμα πτυχίο.Ποιό είναι αυτό; Μα φυσικά του οδηγού αυτοκινήτου. Καλά μιλάμε σήμερα έβαλα και τρίτη..ταχύτητα.Ένας νέος ιππότης της ασφάλτου είναι κοντά σας φίλοι και φίλες.Σε λίγο καιρό και με επίσημα χαρτιά. Και που να βάλω την τετάρτη ε; θα στήσω ολόκληρο δικτυακό τόπο!

Αλλάζω θέμα...στην ζωή σας γενικά δεν νιώσατε η δεν νιώθετε ότι έρχεται η στιγμή να κάνετε κάποια πράγματα στεροεότυπα η πράγματα για τα οποία ακούγατε διάφορα πριν αυτά γίνουν. Πχ την πρώτη φορά που έκανες έρωτα, την πρώτη σου μέρα στο πανεπιστήμιο, την πρώτη σου δουλειά, την πρώτη φορά που οδήγησες αυτοκίνητο..εε αυτή την στιγμή νιώθω κάπως έτσι μιας και ακόμα μια τέτοια εμπειρία είναι κοντά στην πραγμάτωση της. Φυσικά δεν είναι άλλο απο τον στρατό! Όλοι θα έχετε ακούσει έστω κκαμία ιστορία απο τον μπαμπά τον θείο..βέβαια τότε ακούγαμε και απλά γελάγαμε αλλά όταν έρχεται η ώρα να φορέσεις τα χακί ε κάπως αλλάζει το θέμα. Πιο πολύ είναι το ψυχολογικό σόκ το οποίο να πώ την αλήθεια είμαι και περίεργος στο να το νιώσω από την άλλη σε κατακλίζει ένα τσουνάμι απο ξενέρωμα χεχεχε! 30 μερούλες έμειναν..λοιπόν για να γεμίσω το σακίδιο μου...να πάρω το λεοφωρείο...να ταξιδέψω...και να φτάσω....μετά απο 15 λεπτα στο Κεντρο Εκπαιδευσης Διαβιβάσεων Χαιδαρίου! αχχαχαχααχχααχ! Καλοοοοο ε;

Θέλω κατά την διάρκεια της θητείας μου..να γράφω τακτικά αν μου το επιτρέπει και η κατάσταση οποτε θα κηρύξω το μπλογκκκ σε κατάσταση επιστράτευσης!

τα μελέ!