Friday, December 30, 2005

PapoCast #3 (podcast)

- SIP
-Για τεχνικούς
Session Initiation Protocol
SIP technology by CISCO.
-Για χρήστες
Υπηρεσία - Altec iCall
Υπηρεσία - ΗΟL eVoice
Voip Buster
SjPhone voip software Phone


-Αγορά Mac - Αpple
Μαγαζιά για αγορά Mac στο Macloaded.gr
Apple iMac
FlyaKiteOSX- Δωστε μια Mac Γεύση στα Windows


- Frapr - Όρισε την θέση σου στο χάρτη


- Θες να κάνεις μια πραγματική αναβάθμιση για τα χριστούγεννα; Πάρε μνήμη (RAM).


- Developer Section
Flash Demo of Netbeans Beat2 using Collaboration Module by JHUG members!.
Λίστα με όλα τα διαθέσιμα FLash Demo για το Netbeans.


-Μουσικη στην εκπομπή
1. ΒuddaHead - Broken
2. Anemo - Johnny5
3. Μουσικές Γέφυρες απο DjAkid - Rotzoll_and_Paske_-_Upper_Stucture.

--------------------------------------------
Direct Download του Mp3 της εκπομπής ΕΔΩ .
Feed για iTunes. Juice κτλ κτλ ΕΔΩ .

16 comments:

  1. Εύγε και εις ανώτερα!

    Πολύ καλό, το καλύτερο μέχρι τώρα. Για guest star πότε θα έρθω; :D

    Ελπίζω σε μια εβδομάδα να είναι διαθέσιμο και το πρώτο δίκο μου podcast.

    ReplyDelete
  2. Προσπαθω να σε βρω στις κατηγοριες του podcasting για να σε κατεβαζει αυτοματως μολις εχεις καινουργιο podcasting αλλα το iTunes δεν σε ξερει. Σε εψαξα δεν σε βρηκε, στις κατηγοριες που εχει, που κρυβεσαι;
    Το link feed://ipodnetworks.com/caster/194/rssfeed.php
    μου τα δειχνει στο browser, αλλα εγω θελω να καταβαιινουν αυτοματως στο iTunes. Tι ξεχασα να κανω;
    Εχω ακουσει τα προηγουμενα δυο. Καλα τα πας, προχωρα.
    Καλημερα και καλη χρονια :-)

    ReplyDelete
  3. iMac G5 στην Γερμανια κοστιζουν απο 1.349 με 17 ιντσων LCD μεχρι και 1749 με 20 ιντσων.
    Για δες
    Ειναι στην Ελλαδα πιο ακριβα;
    Εγω χρησιμοποιω ενα PowerBook me G4, εγκατεστημενο ειναι Tiger (αλλα και με Panther δεν υπηρχε προβλημα) και εχω ενεργοποιησει την Ελληνικη input methode. Πιο πολλα ελληνικα δεν χρειαζεται κανεις, αρα μπορεις να αγορασεις την υπολογιστη σου και εκτως Ελλαδας. Φιλια και προτροπη στην σκεψη σου να γινεις και εσυ ενας της παρεας των Apple. :-)

    ReplyDelete
  4. Λοιπον ...οσο αναφορά το θεμα iTunes, σβησε την καταχώρηση για το ippodnetwork
    και βαλε ..οπως αναφερω και πανω

    http://feeds.feedburner.com/PapoCast

    επισης στο blog..εδω θα βρισκεις παντα τις παλιοτερες καταχωρησεις. Γενικα αποφασισα να χρησιμοποιω το ipodnetwrok μονο για να αποθηκευω τα Mp3.

    ReplyDelete
  5. ViSta + Paris: Για το iTunes έχω δει ότι δουλεύει αυτό το link: pcast://feeds.feedburner.com/PapoCast

    Paris: Σχετικά με Linux... :-) Θεωρώ ότι είναι άδικη η φράση-κλισέ "δεν είναι ακόμη έτοιμο" ειδικά όταν η αιτιολογία είναι "παρόλο που χρησιμοποιώ 7 χρόνια Windows, διάφορα πράγματα μου φαίνονται πολύπλοκα". Πιστεύω ότι αν κάποιος χρησιμοποιούσε 7 χρόνια Linux τα Windows θα έμοιαζαν απίστευτα δύσχρηστα και πολύπλοκα. (Η ιδέα ότι πρέπει να εγκαταστήσω πάλι τα Windows στον υπολογιστή της μητέρας μου με γεμίζει τρόμο και ξέρω ότι θα μου φάει τουλάχιστον μία μέρα στην καλύτερη, ενώ αν ήταν Linux θα ήταν υπόθεση 1-2 ωρών).

    Τέλος πάντων.. Θα απαντήσω με podcast :-) Αν πάρεις το iMac, μπές στο επιπλέον έξοδο για 1Gb RAM. Στο mac mini μου έκανε τεράστια διαφορά.

    ReplyDelete
  6. Παναγιώτη ειμαστε ο καθένας σε απέναντι οχθη... Εχεις συνηθήσει το linux..αντιστοιχα εγω τα windows! Δεν μου αρεσουν τa windows kai θέλω να τα πετάξω απο πανω μου. το linux ειναι μια επιλογή παρόλα αυτά θα ήθελα το Migration period να ειναι ακομα πιο μικρο..γι'αυτο επιλέγω τα Αpple!

    Ναι 1 Giga ειναι προγραμματισμένη η αγορά! Να μα στε καλα!

    ReplyDelete
  7. Χρόνια πολλά, κατ'αρχήν. Αρκετά καλό το 3ο podcast.

    Τί μου άρεσε:
    * Η καλή (για άλλη μια φορά) ποιότητα ήχου και όμορφη επιλογή μουσικής
    * Η ευρεία θεματολογία
    * Το filehippo
    * Η mac-o-υστερία... NAI ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ MAC

    Τί δεν μου άρεσε:
    * τα απότομα κοψίματα του "χαλιού" όταν ετοιμαζόσουν να μιλήσεις
    * Ότι ενώ μιλάς δεν υπάρχει κάτι να ακούγεται στο background

    Όσον αφορά το Linux είμαι χρήστης από το 1996 και το χρησιμοποιώ παντού
    όπου χρειάζεται να κάνω κάτι με δίκτυο και δικτυακές υπηρεσίες (aka
    file server, web server, nis/yp server, database server). Δυστυχώς σε επίπεδα
    productivity σε σχέση με καθημερινές εργασίες δεν είναι ότι καλύτερο έχω δεί σε
    αντίθεση με το προγραμματιστικό περιβάλλον και τις ευκολίες που αυτό παρέχει.
    (Ειδικά το openoffice sux big time)

    Δυστυχώς, η άποψη μου είναι ότι στο θέμα του desktop αντί να προτείνει το community
    μια 3η λύση σε σχέση με τα Windows και το περιβάλλον του OS X, προέβη σε μια αντιγραφή
    (κακή) του περιβάλλοντος της Apple με αρκετά στοιχεία από Windows. Ναι, καλό είναι, λέει
    κάποιος, για να μαθαίνεται γρήγορα. Κακό είναι, λέω εγώ, γιατί σε σχέση με το περιβάλλον
    του OS X δεν αντέχει κανένα desktop του linux στη σύγκριση.

    ReplyDelete
  8. Βαγγέλη ευχαριστώ για τα σχόλια σου!

    1. εχεις δίκιο το εχω παρατηρήσει και εγώ πιστεύω οτι στο επόμενο θα ειναι ακομα πιο ραδιοφωνικές οι 'γέφυρες'.

    2. Δεν ξέρω αν πρέπει να υπάρχει συνέχεια μουσική απο πίσω..ίσως αποσπάει την προσοχή.Παρόλα αυτα ..μάλλον είναι κουραστικά τα μακρόσυρτα κομμάτια μπλα μπλα που συνηθίζω να κάνω..θα προσπαθήσω να έχω πιο πολλές γέφυρες!

    ΘΕΛΩ MAC!

    Ευχαριστώ ξανά για τον χρόνο σου!

    ReplyDelete
  9. Καλη χρονια.
    vrypan ευχαριστω, τωρα Paris σε ξερει το δικο μου το iTunes :-)

    ReplyDelete
  10. xρονια πολλα ... Ότι επιθυμεις για το 06 (πω πω... δεν καταλαβαινω τιποτα απο τα παραπανω...)

    ReplyDelete
  11. Na pw edw oti to icall prosferei 1 evrw mono me thn eggrafh kai oxi ka8e mhna! :) Keep going me to papocast ;)

    ReplyDelete
  12. Ήρθα δουλειά και κατάφερα να το κατεβάσω επιτέλους(δεν κάνει ακόμα ADSL-up). Όντως καλά τα MACs θέλει όμως κουράγιο/μεγάλη απόφαση για να κάνεις τέτοια αλλαγή. Σου εύχομαι καλή χρονιά σε σένα και στα podcasts σου!

    ReplyDelete
  13. Σχετικά με το VOIP είναι το μέλλον της τηλεφωνίας. Ένας φίλος μου έχει εγκαταστήσει στο σπίτι του ένα Astrisk VOIP PBX και έχει γραφτεί σε πολλούς voip provider, τύπου voipbuster. Με το Asterisk έχει γράψει call routing rules και έχει 100% δωρεάν τηλεφωνία :-)

    Όσον αφορά το Linux πρόσφατα εγκατέστησα μία Fedora 4 (η οποία δεν είναι και η πιο εύχρηστη) και δεν μπορώ να πω ότι υπολείπεται σε κάτι από τα Windows.

    ΒΤW το podcast σου είναι πολύ καλό!!!

    ReplyDelete
  14. Σπυρο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να είσαι καλά!

    ReplyDelete
  15. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΙ.ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΟΥ 2 PAPO ....ΟΛΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ.ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ GMAIL.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΝΙΑ. pascalisxanthos@yahoo.gr

    ReplyDelete
  16. Να σαι καλα Πασχάλη! Invitation sent!

    ReplyDelete