Wednesday, October 19, 2005

Απαλεψιές..στερεότυπα.και Δικτυακά Φασολάκια (netbeans)

Περνάνε οι μέρες και μερικές φορές εγκαταλείπω το blog αυτό, βέβαια δεν εγκαταλείπω μόνο το Blog αλλά και άλλες δραστηριότητες. Μια από αυτές η δημιουργία του Java Κλωνου του WhereISit.To postara και στο jhug, βγήκαν και διάφορα μέλη να δηλώσουν ενδιαφέρον και ακόμα να γράψω το μανιφέστο της ιδέα και της υλοποίησης! Απαλεψιές..σπάμε την 100αρα σε λίγο και οι παραλλαγές μου φαίνοντε σαν πιτζάμες! Όταν τις βάζω νιώθω οτι πέφτω σε ύπνο! Έρχομαι απο το γραφείο πέφτω για ύπνο ξυπνάψω για πέσω ξανά για ύπνο! Πάλι καλά το 5.30 έχει γίνει 6 γιατι δεν την πάλευα με ξυπνημα στις 5.20 και 5.30.Που θα πάει θα γίνουν λίγες οι μέρες ...υπομονή μπήκαμε στο τελευταίο στάδιο! Και δεν θέλω να ακούω τα κλασικά ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ μερες που θα αναπολείς τον στρατό και τα διάφορα..πωπω μιλάμε στερεότυπα του σύγχρονου νεοέλληνα μαζί με το ' ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑΝΝΑΚΗ'. Ρε άντε γεια. Δεν είμαι ανθρωπος που κολλάει στα παλιά θέλω νέα πράγματα! Όχι δεν θα ήθελα να πάω ξανα σχολείο δημοτικο γυμνάσιο λυκειο..μου την έσπαγε τελικά αυτό κατάλαβα, καλά πέρασα στο πανεπιστήμιο έκανα τις μαλακίες μου αλλά enough is enough ολοκληρώθηκε και ο κύκλος αυτός! Θέλω να τελειώσει και αυτή η υποχρέωση και υπόσχομαι θα την ξεχάσω αμέσως! Ναι ρε γουστάρω να δουλεύω απο τις 7 μέχρι τις 7 αλλά στο τέλος του μήνα να γεμίζει το πορτοφόλι μου..να μην περιμένω τον κάθε μαλάκα να αποφασίσει πότε και ποιες μέρες θα κοιμάμαι εκτός σπιτιού (στην προκειμένη περιπτωση χαχααχ ο επιλοχίας ειμαι εγω εδω και μήνες..δηλαδή ο μαλάκας αχχααχ). Τι άλλο; να λέω τι ότι είμαι χαλαρός και οτι με ταίζουν ενα μέτριας ποιότητας φαγητό για να είμαι δουλάκι με 8.62 ...άντε γειά είμαι πολυ αντιδραστικός για τα κλασικά ελληνικά πρώτυπα! Στρατός δημόσιο σκυλάδικα και εκκλησία...στερεότυπα παντού!

Και δεν θέλω σχολιάκια θα δουλεύεις σαν δούλος και τέτοια..έχω δουλεψει ναι και ξέρω πως ειναι το 7-7 αλλά πως να το κάνουμε μαγκες...(που λεει και ο Γεωργίου) έγινε ένα λαθος και γεννηθηκατε στην Eλλάδα και όχι στην Σουηδία..οπότε για να απολαμβάνετε τα λοιπά στερεότυπα...τον πούλο αρμ..στην δουλειά!


Λοιπόν έχω φάει σοκόλλημα με το Netbeans. Ειδικά με το matisse. Όσο περνάει ο καιρός και παίζω και φίαχνω φόρμες μαζί του τόσο το συμπαθώ.Δεν μπορώ να διανοηθώ οτι θα τα γράψω ξανα όλα αυτά με το χέρι..επιτέλους εύκολος και πρακτικός αυτοματισμός στο Swing της Java...τώρα θέλω απο την μαμά Sun εένα καλύτερο theme για τα default παραθυρα..και όχι αυτή η κακή προσπάθεια που κάνει να μιμηθεί το system theme στα windows..και είμαστε μια χαρά! Java και στο Desktop.. ολέεεεεεεεε! Hint o greek army εδω και μερικές μέρες πειραματίζεται με matisse και Netbeans..γιατι έτσι μας αρέσει..έτσι έτσι.Τα παιδία σας θα στρατο - μηχανογραφηθούν με Java μικρά σκουλήκια της Microsoft χαχααχχα.


Έπεσα κατα τύχη πάνω στο επίσημο site twn windows vista. Διάβαζα εκεί τα μαρκετινίστικα ωραία και καλά...ένα νέο χαρακτηριστικό μου τράβηξε την προσοχή.
synchronous cancellation of I/O requests
. Πραγματικά αν το υλοποιήσουν σωστά θα μας σώσουν απο πολλές απαλεψίες προγραμμάτων αλλά και των Windows Που τα παιζει οταν I/O requests αποτυγχανουν. Εύχομαι να το έχουν κάνει!


Σοκόλαση με το Online παιχνίδι Ogame. Είμαι γραμμένος στο συμπαν 8 και ο πλανήτης μου ειναι ο JavaPolis. Σοκολλημα!

Τα λέμε

2 comments:

  1. Εγω πάντως σχολείο ξαναπήγαινα. Στρατό όμως με τίποτα. Κουράγιο, λίγος καιρός έμεινε ακόμα. Και για να θυμηθώ και το παλιό καλό σύνθημα στους τοίχους... ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ρεεεεεεεεε!!!ΟΥΣΤ!

    Άντε να πάμε για να καφέ ρε μλκ...

    υ.γ. Ρε εσυ....την κασσσσσσσσσσσσσσσετα!

    ReplyDelete
  2. Πωπώ ρε σύ Π, όταν η M$ πήγαινε τα άλλα λειτουργικά γύριζαν! Βάλε εκεί ένα σοβαρό λειτουργικό που να υποστηρίζει journalling filesystems :p

    Οσον αφορά τον κλώνο, αντε τελείωνε, τον χρειαζόμαστε :p (Έχουμε και ιδέες επί της υλοποίησης!)

    ReplyDelete