Sunday, July 03, 2005

Γιαούρτια..... και άλλα

Όπως κάποτε στον χώρο της πληροφορικής είχαμε το λεγόμενο Internet Boom ...κάποια στιγμή στα ελληνικά δρόμενα της ελληνικής τηλεόρασης και της διαφήμισης είχαμε το γιαουρτι Boom. Απίστευτες διαφημισεις..παραγωγές για μερικά γιαούρτια....αυτό που μου έκανε εντυπωση τελευταία ...είναι μια διαφήμιση για το αφρολουτρο Fa...Που έλεγε οτι ειναι 'σαν γιαουρτι'..αχαχαχχαχαχ πως να μην πέσεις κάτω απο τα γέλια.. Στην αρχη νόμιζα οτι η εταιρία κατασκευής του fa αποφασισε να αλλαξει target group και να πουλαει και γιαουρτια..η να κανει το αλλο..με εναν αφρολουτρο...περνετε και 2 γιαουρτια δωρο..ΕΛΕΟΣ! μετα καταλαβα οτι ηταν απλα αφρολουτρο....
Καλα ρε παιδια..τι μανια με τα γιαουερτια..μας τα πριζετε με τις διαφημίσεις....τωρα τα κανετε και αφρολουτρα! Πάντως αν θελετε να γιαουρτόσετε κανέναν πάρτε ενα Fa... θα κάνει και σαπουνάδα και μάλλον δεν θα έχει την ξυνιλα του κανονικου γιαουρτιου.χα!

Αλλάζω θέμα τον τελευταίο καιρό έρχομαι σε επαφή με διάφορους μη έμπειρους χρηστες PC και συνάμα με τους υπολόγιστές τους. Γιατί όπως έχουμε πει...δειξε μου το PC σου να σου ποιος είσαι. Μου κάνει εντύπωση πως ακόμα ο κόσμος δεν έχει κατανοήσει την χρησιμότητα του Internet της ενημέρωσης..κτλ κτλ. Για πολλούς το Internet είναι ακομα ο χώρος που θα δούνε καμια γυμνη φωτογραφία...θα ψάχνουν να κατεβάσουν τον τελευταίο δισκο τους αγαπημενου τους τραγουδιστή..αλλα ώς εκεί. Παρόλο που ακόμα και τέτοιες ασχολιες δεν ειναι τόσο άσχημες..με την έννοια..οτι οκ..θες να ψάξεις ενα τραγουδι..ειναι και αυτό μέρος του πακετου υπηρεσιών που μπορείς να έχεις....πηγαινε λιγο παραπέρα..ενημερώσου...ψάξε για τα χομπι σου..επικοινωνησε με φιλους και γνωστους... Τι να πείς ελπιζω να αλλάξει σιγά σιγά η κατάσταση..προς το παρόν πολλά PC ακόμα ειτε απο άγνοια ειτε εσκεμένα ειναι γεμάτα dialer απο τσοντο site...χωρίς firewall..και αλλα λοιπά.. Τι να κάνεις...

2 comments:

  1. ΔΕν φταίω εγώ που γράφω αλλά τι να κάνω! Σε βρίσκω πάντα τυχαία στο search με google!!
    Έχω το k700ι και μιας και εσύ το χρησιμοποιούσες θέλω να μου πεις 2 πράγματα αν γίνεται:
    1) Υπάρχει τρόπος τα ονόματα ελληνικά&αγγλικα να εμφανιζονται με την λογική κατ'εμε σειρα π.χ
    Anna
    Αντώνης
    Γιαννης
    George

    και όχι Anna ,George,Αντωής,Γιάννης....

    2) Με macbook,10,4,9 και με isync έχω σπάσει τα αρχ@#$@ μου!
    Απο κινητό σε mac περνάει μόνο τα αγγλικά ονόματα σωστά ενώ τα ελληνικά αλλαμπουρνέζικα τόσο στο address book όσο και στο calendar.
    Από mac σε κιν και αγγλικα και ελληνικά μια χαρά!

    Αν δεν έχεις λύση για αυτά τα 2 μήπως μπορείς να μου προτείνεις κάποιο κιν που να τα κάνει και τα 2 εγγυημένα σωστά!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  2. 1. δεν εχω ιδεα το πέταξα το k700 εδω και 1 χρονο..
    2. παλι δεν έχω ιδέα..best bet ειναι να παρεις ενα κινητο το οποίο θα ειναι συμβατό με το isync
    δες εδώ
    http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

    ReplyDelete