Wednesday, January 12, 2005

Εύγε στην Αlpha Bank - H απάντηση!

Συνέχεια λοιπόν απο το κραξιματάκι /παρατηρηση..σήμερα δέχομαι τηλέφωνο απο υπεύθυνο του τμήματος web banking της τράπεζας, οποίος ζητά συγνώμη για αυτή παραξενία μεταξυ τηλεφωνικού κέντρου και δικτυακού τόπου. Ευχάριστη έκπληξη μιας και το κράξιμο δεν είχε τοσο έντονο χαρακτήρα και του εξήγησα ξανά οτι το όλο θέμα ήταν απλά παρατήρηση για να βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ η εξυπηρέτηση πελατών. Μου είπε οτι είναι σημαντικό να παίρνουν ακόμα και τέτοιες πληφοροφορίες και οτι οφείλουν ολα τα κέντρα εξυπηρέτησης να ειναι ενημερωμένα! Παραδέχομαι οτι είχα παρει σε τμήμα που ασχολείται με τις κάρτες και τα δάνεια..οπότε του λεώ τότε εντάξει άκυρο ίσως μπορεί να δικαιολογηθεί. Πολύ σωτά μου λέει οτι οχι δεν μπορεί να δικαιολογηθεί τίποτα οφείλουν να είναι τουλάχιστον ενημερωμένοι. Μάλιστα μου εξηγεί και τον λόγο που είχαν αποτύχει 2 προηγούμενες προσπάθειες για να ενεργοποιήσω το web banking και με ενημερώνει για την νέα διαδικασία! Ευγενικότατος ο κύριος μπορώ να πώ με κάλυψε σαν πελάτη. Μάλιστα μετά το πρώτο τηλεφώνημα με παίρνει αμέσως ξανα τηλέφωνο για να μου υπενθυμίσει διάφορα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών. Μπορώ να πώ ότι έμεινα ευχαριστημένος απο την όλη αντιμετώπιση..ε εσείς δεν θα μένατε;

No comments:

Post a Comment