Tuesday, December 14, 2004

Βάλε ένα χεράκι

Ωραίος ο Μοzilla Και είμαστε και φανατίλες δεν λέω αλλά η έκδοση 1 έχει κατι μικρά προβλήματα.Λογικό θα μου πείς. Το πιο σπαστικό απ'όλα είναι ότι όταν του καπνίζει εξαφανίζει την μπάρα με τα bookmark (λινκ). Μιλάμε για πολύ σπάσιμο! Με λίγο ψάξιμο στις αγορές συζήτησεις..είδα οτι έχουν ήδη προσθέσει ενα Bug (ζιζανιο εκνευριστικό) στον Bugzilla! Πηγαίνει εδώ και άν δεν είσαι σίγουρος ψάχνεις μήπως υπήρχε κάποιος πριν απο εσένα που εκνευρίστηκε πιο έγκαιρα! αχχχχααχ! Παρόλα αυτά ακόμα και αν το βρείς μπορείς να το ψηφίσεις για την σημαντικότητα και να ανεβεί στην λίστα προτεραιότητας των προγραμματιστών. Γιατί όπως όλοι ξέρουμε σε αυτή την ζωή όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων....σε κάποια άλλη δεν ξέρω χεχεεχχε!
Τώρα που ανέφερα για προτεραιότητες ..ε πέρασα και τα σήματα...στην οδήγηση και σε λίγο θα ορμήξω στους δρόμους! Μεγάλες στιγμές!

τα μελέ!

Sunday, December 05, 2004

Μωρό μου sorry...δεν θα ξαναπάρω

Ωραίο το Σαββατοκύριακο. Είχαμε ψώνια νέο CD-ΑΚΙ απο τους Έλληνες πολλά υποσχόμενους EarthBound. Το ελληνικό ROCK είναι εδώ αλλά με αγγλόφωνο στοίχο. Εναλλακτική μουσική για εναλλακτικούς τύπους. Μου έκανε εντύπωση οτι ο δίσκος ήταν sold-out στο Metropolis. Για όσουν δεν γνωρίζουν για το συγκρότημα παρακαλώ δείτε The EarthBound .Φυσικά δεν είναι η πρώτη παρουσία του συγρκροτήματος στον χώρο.

Απο τα ωραία ας περάσουμε στα γραφικά! Μετά απο μια πολύ όμορφη βραδυά σε ρεμπετάδικο στου Ψυρρή. ακολουθώντας τις επιταγές της παρέας, βρέθηκα σε γνωστό μαγαζί του λαικο- ποπ χώρου. Κοκκίνου-Τσαλίκης και τα μυαλά στο μίξερ. Γιατι δυστηχώς για να δεχτείς και να δεις όλο αυτο το κιτσ πράγμα σαν διασκέδαση μάλλον μυαλά στο μίξερ πρέπει να έχεις. Στην είσοδο οι ευγενικοί πορτιέρηδες σε ενημερώνου. 'Ξερετε είναι πολυ στριμωγμένα μέσα αν θέλετε μπείτε με δική σας ευθύνη'. Εύλογα λοιπόν έρχεται η ερώτηση .'τι εννοείται'; εκει περιμένεις μια απάντηση του στυλ 'Αν γίνει ατύχημα θα είναι δύσκολα και θα δημιουργηθεί χάος' ΠΑΡΟΛΑ αυτά σου τονίζει..'ε ξερετε αν δεν σας αρέσει δεν μπορείτε να ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω'. Όπως και να έχει μπαίνουμε, φυσικά δεν υπάρχει πουθενά χώρος, νέα παιδιά κουστουμαρισμένοι να κάθοντε στα σκαλία άλλοι κάτω στο πάτωμα, η ατμόσφαιρα αποπνικτική και οι λαικοί ΑΗΔΟΙ να τραγουδάνε playback! Ε λογικό αν φανταστείς οτι η ορχήστρα δεν φαινόταν γιατί στα μισά κομμάτια νόμιζες οτι οι τραγουδιστές ήταν πρωταγωνιστές σε μεταγλωτισμενο βραζιλιάνικο σιριαλ. Καταλήξαμε στον εξώστη στην μέσα μεριά δεν μπορούσαμε να δούμε την πίστα...αλλά είχαν φροντίσει τα βάλουν μόνιτορ.Ε και δεν καθόμουν σπίτι μου..να δω την Κοκκίνου στην τηλεόραση ήρεμα και ωραία. Δεν αντέξαμε πάνω απο μία ώρα και είπαμε άντε γεια!
Ρε παιδία το περασμένο σαββατοκύριακο για μπύρες στου Φλοκα..πιο καλά πέρασα σε σχέση με αυτό το αίσχος. ’ντε και του χρόνου....ρε και ελπίζω να γίνουμε όλοι πιο εκλεκτικοί και προσεκτικοί στην ποιότητα της διασκέδασης μας.Χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι κακό και υποτιμητικό για συγκεκριμένους τραγουδιστές η είδη μουσικής. Απλά ρε παιδιά έλεος οι χώροι ειναι στάβλοι και για χάρη ενός στήθους να στιβάζοντε σαν τις σαρδέλες ή σαν κρατούμενοι με ένα ποτό Βομβα (ΜΠΟΜΠΑ :D) στο χέρι.

Thursday, December 02, 2004

Ελλειψη επαγγελματικής συνέιδησης. Παπασωτηρίου..κράχτε γιατί χανόμαστε!

Τελικά πρέπει να κράζεις κόσμο γιατί μάλλον δεν πρόκειται να βάλει κανείς μυαλό σε αυτη την χώρα. Ιδιωτικές εταιρίες με υπαλλήλους δημοσίου.Έλεος..ας τα κλείσουν τα μαγαζία απο τώρα!

παραθέτω την επιστολή που έστειλα.

Γέια σας.

Το μύνημα μου αφορά μια παρατήρηση και παράπονο παράλληλα για ένα συγκεκριμένο συμβαν σήμερα στις 2/12/2004. Στο κεντρικό κατάστημα Στουρναρη απέναντι απο την είσοδο του Πολυτεχνείου, στο οποίο τα τελευταία χρονια ειμαι τακτικότατος πελάτης θα ελεγα, πήγα για την αγορά κάποιου δωρου/βιβλίων. Πρέπει να ομολογήσω οτι γενικότερα με εντυπωσίαζε πάντα η ευγένεια των πωλητών (μερικά γνώριμα πρόσωπα εδώ και χρόνια) η θέληση τους να βοηθήσουν αλλα και η ευελιξία τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Κατα τις 3μμ πήγα να αγοράσω μερικά βιβλία, σύντομα διάλεξα ότι ήταν να πάρω και κατευθύνθηκα στο ταμείο. Εκεί αρχίζουν οι αρνητικές εντυπώσεις οι οποίες ομολογώ ΜΟΝΟ τον τελευταίο καιρό είναι έντονες. Είμαι πελάτης σχεδόν 4 χρόνια αλλα την τελευταία περίοδο παρατηρώ κάποια εκνευριστικά φαινόμενα! Η κατάσταση γνώριμη στο ταμείο ΜΟΝΟ μια κοπέλα να εξυπηρετεί και μάλιστα μαθητευόμενη. Η άλλη κυρία που την καθοδηγούσε απλά παρατηρούσε. Είναι λογικό ότι υπάρχει μια ανοχή σε μία τέτοια κατάσταση. Εμείς σαν πελάτες έχουν κάποια όρια υπομονής και το μόνο που δεν θέλουμε να κάνουμε είναι να φωνάξουμε ή να πανικοβάλλουμε έναν νεο εργαζόμενο σε μία τέτοια στιγμή! Δυστηχώς όμως η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετικά αργη. Μετρημένα με το ρολόι έκανα 17 λεπτά για 1 βιβίο και 1 ημερολόγιο. Η κοπέλα στο ταμείο φυσικά στο ταμείο ένιωθε κάποια πίεση μιας και έπρεπε να συμπληρώσει στοιχεία κάποιου άλλου πελάτη (ΑΦΜ) να σηκώσει τηλέφωνο..να κάνει έναν βιβλίο δώρο συσκευασία. Ομολογώ ότι δεν θα έκανα κανένα παράπονο αν δεν την έβλεπα οτι σε κάποιο σημείο και μετά απλά έκανε τα πάντα μόνη της και με δυσκολία. Η εύκολη λύση είναι ο πελαάτης να καταφύγει σε παράπονο στην ίδια την υπάλληλο.Παρόλα αυτά υπομονετικά περίμενα τόσα λεπτα εως να εξυπηρετηθώ και κατευθύνθηκα προς τον προιστάμενο του μαγαζιού. Απο τον εκνευρισμό μου αλλα και τον λιγοστό χρόνο που είχα στην διαθεσή μου..δεν φρόντισα να ρωτήσω ποιο είναι το όνομα του.Δεν ξέρω αν ήταν πράγματι ο υπεύθυνος η κάποιος που καθότανε στο πόστο του (είχα την εντύπωση ότι ήταν άλλος υπάλληλος). Όπως και να έχει ρώτησα κάποιον πωλητή και μου υπέδειξε συγκεκριμένο κύριο. Αμέσως του εξέφρασα σε ήρεμο αλλα ενοχλημένο τόνο την δυσαρέσκεια μου για το γεγονός.Ο κύριος ομολογώ ευγενέστατα μου ζήτησε συγνώμη ΠΑΡΟΛΑ αυτά μόλις τελείωσε να εξηγεί για την νέα υπάλληλο λέει ' εντάξει τι να κάνουμε είναι νέα' .
Μπορεί να με θερωρήσετε παράλογο αλλά δεν είχα καμία διαθέση να συνεχίσω το παράπονο μου στον κύριο Αλλα η συμπεριφορά και η στάση του σαν υπεύθυνος καταστήματος με το..'ενταξει τι να κάνουμε' νομίζω δεν σας τιμά ούτε σαν κατάστημα ούτε σαν εταιρία. Του υπενθυμίζω ότι η θέση δεν του επιτρέπει να λέει απλα συγνώμη και 'εντάξει' παρόλα αυτά συνεχίζει να εξηγεί 'εντάξει τι να κάνουμε. Συγνώμη'.

όπως καταλάβετε κύριοι επέλεξα να διαμαρτυρηθώ στον υπεύθυνο καταστήματος παρά μπροστά στην υπάλληλο..αλλά σαν πελάτης δεν μου αρκεί το εντάξει. Είναι η δουλειά του κυρίου να φροντίζει την ομαλή λειτουργία του καταστήματος ΠΟΣΟ μάλιστα όταν ξέρει οτι σε ένα τόσο νευραλγικό σημείο έχει εκεί έναν άπειρο υπάλληλο. Δεν είδα την παραμικρή ευελιξία ή διάθεση ακόμα και μετά απο το παράπονο μου..να βάλει αμέσως και εναν δεύτερο υπάλληλο ή να παραδεχτέι ότι έκανε λάθος.
Δεν ξερω αν ο κύριος γνωρίζει την έννοια του 'Εξυπηρέτηση πελατών' και ποίοτητα εξυπηρέτησης. Μάλλον όχι γιατί αυτή την στιγμή σαν πελάτης μπαίνω στην διαδικασία να διαμαρτύρομαι για τα βασικά!

Οφείλει όταν έχει ασκούμενο υπάλληλο να βοηθήσει την διαδικασία αφού βλέπει οτι η εξυπηρέτηση αργεί και με την ουρά να μεγαλώνει. Ο πελάτης δεν μπορεί να έχει πάντα την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ανοχη 17 λεπτών να βλέπει μια υπάλληλο να κάνει τα πάντα μόνη της στο ταμείο και να χάνεται απο το άγχος.

Σε άλλες ευρωπαικές χώρες κύριοι τα καταστήματα τα οποία επιθυμούν να εκπαιδεύσουν νέο προσωπικό εν' ώρα εργασίας φροντίζουν την σωστή ροή της εργασίας με άλλους υπαλλήλους και οι μαθητευόμενοι που βρίσκοντε με ΕΙΔΙΚΗ ενδειξη παίρνουν μέρος στην διαδικασία. Πιστέψε με ..όλοι έχουμε την διάθεση να πάμε στη σειρά του μαθητευόμενου αρκεί αυτός να είναι συγκεντρωμένος στα καθήκοντα του και όχι ΜΕ ολους και ΜΕ ΟΛΑ.

Αν θεωρείται τα λεγόμενα υπερβολικά λυπάμαι. Ο μόνος λόγος που σας γράφω είναι οτι θεωρώ εκφράσεις του 'Ενταξει τι να κάνουμε' θιγουν την νοημοσύνη μου σε μια ιδιωτική επιχείρηση.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Α.Π
-----

Λές να γίνω γραφικός;

Τον τελευταίο καιρό στις βραδυνές αναζήτησεις μου στην τηλεοράση (ναι έχω και αυτό το hobby!) παρατηρώ το εξής. Συμβαίνει συνήθως σε κάτι περίεργες εκπομπές με μεταφυσικές αναζητήσεις ή γενικά παράξενα. Εμφανίζοντε στα λεγόμενα panel κάποιοι γραφικοί οι οποίοι ασχολούντε με ότι σου έρθει ο νους, απο τις μεταφυσικές ιδιότητες του Παρθενώνα μέχρι σκοτεινές και κρυφές ομάδες που προστατεύουν τον ελληνισμό. Το παράξενο είναι οτι μερικοί απο αυτούς λένε οτι είναι μηχανικοί λογισμικού...κτλ κτλ προγραμματιστές. Λες να μου στρίψει και μένα κάποια στιγμή και να βγαίνω στα πάνελ του εκάστωτε χαρδαβέλα για να μιλάω για τις ευεργετικές ιδιότητες της Java; χαχχαχα πλάκα θα έχει!

Στο τεύχος δεκεμβρίου του επίσημου TechTips newsletter της Sun Java είδα και διάβασα μια πολύ έξυπνη και χρήσιμη κλάση για επεργασία κειμένου, που θα μειώσει αισθητά των κώδικα που έπρεπε να γράφουμε όταν θέλαμε πχ να επεξεργαστούμε και να διαβάσουμε ένα text αρχείο. Ονομάζεται java.util.Scanner και νομίζω αξίζει προσοχής. Μπορεί να βρεθεί εδώ .